Закупівлю оголошено - 16-10-2025, 19:57. Дата останніх змін - 16-10-2025, 19:57

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському районі м. Києва». (Коригування кошторисної частини проєктної документації)

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському р... Державна закупівля - UA-2025-10-16-016603-a ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському районі м. Києва». (Коригування кошторисної частини проєктної документації) від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" від 10/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-16-016603-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-16-019769-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-10-2025, 19:57
по 28-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2025, 19:57
по 31-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 31-10-2025, 11:08

Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10357903
10 357 903 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:103 579,03 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
ЄДРПОУ:39606435 Досьє YouControl
Контактна особа:Антонюк Ірина
Телефон:380445174827
E-mail:zakupivli-kp@ukr.net
Місцезнаходження:
02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 ...
10 357 903 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-10-2025, 11:08
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському районі м. Києва». (Коригування кошторисної частини проєктної документації)

1
робота
02152 Україна м. Київ просп. Павла Тичини, 5
по 20-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 19:57:29
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 19:53:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 19:53:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 19:53:28
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 19:53:28
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 19:53:28
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 19:53:28

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському районі м. Києва». (Коригування кошторисної частини проєктної документації)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку 1 до ТД 3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за встановленою формою: 3.2. Обов’язкова наявність в Учасника необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту та спорядження, що планує використовувати учасник під час проведення робіт та будівельної техніки, мінімальний перелік якої наведено в таблиці 1. Табл. 1 1 Автогрейдери середнього типу, потужність не менше 99 кВт [135 к.с.] Не менше 1 2 Бульдозери, потужність не менше 59 кВт [80 к.с.] Не менше 1 3 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 Не менше 1 4 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса не менше 13 т Не менше 1 3.3. В підтвердження наявності власної будівельної техніки, мають бути надані: свідоцтва про державну реєстрацію зазначеної будівельної техніки. 3.4. У разі залучення будівельної техніки учасником надаються свідоцтва про державну реєстрацію зазначеної будівельної техніки та договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці 1. 3.5. Обов’язкова наявність в Учасника офісу та складських або виробничих приміщень. Для підтвердження інформації, що наявності в Учасника офісу та складських або виробничих приміщень, Учасник надає документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та складських приміщень, також вказується адреса офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника); 3.6. Копію чинної ліцензії, щодо застосування певного програмного комплексу, для розрахунку кошторисної документації або копію договору про надання відповідних послуг та копію ліцензії організації з якої заключений договір про надання послуг.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському районі м. Києва». (Коригування кошторисної частини проєктної документації)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку 1 до ТД 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1 Довідка про наявність в учасника інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених учасником у тендерній пропозиції за формою: 2.2. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність у штаті наступних працівників 2.2.1. інженерно-технічні працівники: - Головний інженер - Виконавець робіт - Інженер проектувальник в часті кошторисної документації - Інженер з охорони праці - Інженер-геодезист 2.2.2.. Працівники робітничих професій: - Бруківник не нижче 4-го розряду - Бетоняр не нижче 4-го розряду - Зварник пластмас не нижче 4-го розряду - Асфальтобетонник не нижче 4-го розряду - Монтажник будівельний не нижче 4-го розряду 2.3. Учасник повинен надати оригінали або копії документів, які підтверджують трудові /цивільно-правові відносини та кваліфікацію працівників зазначених у Довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. п.2 цього Додатку, а саме: 2.3.1. Для інженерно-технічних працівників – оригінали або копії дипломів про закінчення учбових закладів 2.3.2. Для працівників робітничих професій - дипломи або свідоцтва або посвідчення (крім атестатів про повну загальну освіту), та протоколи (витяги з протоколів) засідань кваліфікаційних комісій, в яких має бути зазначений відповідний розряд. 2.3.3. Оригінали або копії: наказів, та/або витягів з наказів про прийняття/переведення на посаду, та/або трудових книжок* з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників відповідно до КЗпП та/або цивільно – правових угод, укладених згідно вимог ЦКУ. *У разі, якщо учасники у складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від відповідних працівників. 2.4. Учасник підтверджує наявність у штаті головного інженера (з вищою технічною освітою) та виконроба (з вищою будівельною освітою). 2.5. Учасник підтверджує наявність інженера з охорони праці (з вищою будівельною освітою). Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016). 2.6. Учасник підтверджує наявність сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (з вищою будівельною освітою). Кваліфікація інженера – проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується кваліфікаційним сертифікатом інженера – проектувальника в частині кошторисної документації чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника. У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати скан-копію з оригіналу свідоцтва про підвищення кваліфікації. 2.7. Учасник підтверджує наявність на сертифікованого інженера-геодезиста (з вищою освітою в галузі геодезія). Кваліфікація інженера – геодезиста підтверджується кваліфікаційним сертифікатом інженера – геодезиства чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника. У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати скан-копію з оригіналу свідоцтва про підвищення кваліфікації. 2.8. На головного інженера додатково подати протоколи* та посвідчення щодо проходження наступних видів навчань з охорони праці: - Загальний курс з ОП - НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2.-2-2009). - НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». - НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями». - НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт». - НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників». - НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці». - НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» - НПАОП 45.2-1.02-90. «Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства». - НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». - НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів». - Навчання з пожежної безпеки . 2.9. На виконавця робіт додатково подати протоколи* та посвідчення щодо проходження наступних видів навчань з охорони праці:  Загальний курс з ОП  НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2.-2-2009).  НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».  НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»  НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»  НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»  НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском  НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів».  НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів».  Навчання з пожежної безпеки 2.10. На інженера з охорони праці додатково подати протоколи* та посвідчення щодо проходження наступних видів навчань з охорони праці:  Загальний курс з ОП  НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2.-2-2009).  НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»  НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»  НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».  НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями»  НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках  НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»  НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників  НПАОП 0.00-7.17-18 Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці  НПАОП 45.2-1.02-90. Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства  НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»  НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів»  Навчання з пожежної безпеки . 2.11. На працівників робітничих професій зазначених у Довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. п.2 цього Додатку додатково подати протоколи* та посвідчення щодо проходження наступних видів навчань з охорони праці:  Загальний курс з ОП  НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2.-2-2009).  НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» 2.12. На монтажника будівельного додатково подати протоколи* та посвідчення щодо проходження наступних видів навчань з охорони праці:  НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».  НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» 2.13. На зварника пластмас додатково подати протоколи* та посвідчення щодо проходження навчання з охорони праці: НПАОП 41.0-1.01-79. Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць, чинний протокол (витяг з протоколу) в якому зазначається допуск до проведення робіт по зварюванню нагрітим інструментом встик та врозтруб, а також терморезисторному зварюванні поліетиленових труб при будівництві та ремонті трубопроводів для опалення, водопостачання та каналізації, виконання ГНР згідно ДБН В.2.5-41:2009 та посвідчення на право виконання зварювальних робіт при будівництві та ремонті трубопроводів для опалення, водопостачання та каналізації з поліетиленових труб, в якому зазначається допуск на виконання зварювальних робіт нагрітим інструментом встик та врозтруб, а також терморезисторному зварюванні поліетиленових труб при будівництві та ремонті трубопроводів для опалення, водопостачання та каналізації, виконання ГНР. *В протоколах щодо проходження видів навчань з охорони праці має бути зазначене в графі місце роботи: найменування учасника. Протоколи щодо проходження видів навчань з охорони праці мають бути чинними на дату подачі тендерної пропозиції.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському районі м. Києва». (Коригування кошторисної частини проєктної документації)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку 1 до ТД 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності) за формою: Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту або влаштування інженерних мереж будівель або капітальний ремонт побутової каналізації будівель або капітальний ремонт будівель та/або споруд. 1.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.; 1.3. Інформацію про належне виконання договору(ів), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. Надати сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі; копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі. 1.4. Скан-копії з оригіналу позитивного листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук), інформація по якому (яких) відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. «Капітальний ремонт зливоприймальних мереж на просп. Павла Тичини, 5 у Дніпровському районі м. Києва». (Коригування кошторисної частини проєктної документації)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Відповідно до вимог Додатку 1 до ТД 4. Довідку про фінансову спроможність, яка підтверджується фінансовою звітністю. 4.1 Учасник повинен надати копії фінансової звітності за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). 4.2. Декларація про доходи (форма №1) або звіту суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за останній звітний період, у разі якщо учасник є платником єдиного податку. Підтвердженням фінансової спроможності учасника закупівлі буде слугувати наявність річного доходу (виручки) за останній звітний період у розмірі не менше 99,9 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-10-2025, 19:56:55
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ