Закупівлю оголошено - 15-10-2025, 16:53. Дата останніх змін - 15-10-2025, 16:53

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, ... Державна закупівля - UA-2025-10-15-014624-a Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область від замовника Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" від 10/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-15-014624-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-15-017236-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 16:53
по 20-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 16:53
по 23-10-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-10-2025, 11:26

Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22183828
22 183 828 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:221 838,28 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:110 919,14 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
ЄДРПОУ:43538115 Досьє YouControl
Контактна особа:Король Олександр Леонідович
Телефон:+380958246154
E-mail:dy.mcdor@ukr.net
Місцезнаходження:
73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Незалежності, будинок 47
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт автомобільної ...
22 183 828 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-10-2025, 11:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область

1
послуга
74300 Україна Херсонська область Бериславський район Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область
по 31-12-2025
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Документи позиції
Тип документа: Критерії оцінки
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Критерії оцінки
    публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:46:54
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:46:54
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:46:54
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:46:54
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:46:54
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:46:54
                      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                      +-
                      Пропозиції
                      + -
                      Документи тендеру
                      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:53:22
                          Тип документа: Проект договору
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Проект договору
                            публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:46:54

                              Електронні тендерні вимоги

                              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              3. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              4. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              5. Вчинення кримінальних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              7. Порушення справи про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              8. Наявність антикорупційної програми
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              2. Строк дії тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                              120
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Строк дії тендерної пропозиції. , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення зазначеного у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у разі якщо таке вимагалося) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
                              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця , Якщо залучення субпідрядника / співвиконавця не планується, Учасник надає відповідну інформаційну довідку у довільній формі.
                              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей ( якщо учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
                              4. Забезпечення тендерних пропозицій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                              0,50
                              Пошук... відсоток
                              відсоток
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Розмір забезпечення тендерної пропозиції , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі.
                              Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                              Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником відповідно до переліку документів та/або інформації викладеного в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП уповноваженої особи банка-гаранта з можливістю перевірки такого підпису. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, така гарантія вважається не наданою та тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником відповідно до абз. 5 п. 44 Особливостей. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" та із урахуванням вимог даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) становить не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника (принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» пр. Незалежності, буд.47, м. Херсон, Херсонська область, Україна, 73000, Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN: UA448201720355189922000058838 в Державній Казначейській службі України м. Київ
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область
                              Законодавство:
                              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                              1
                              Пошук... відсоток
                              відсоток
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Забезпечення виконання Договору про закупівлю , Замовник вимагає від учасника-переможця надати в електронному вигляді забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу «Prozorro». Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором про закупівлю, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги) - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору складає 1% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів. Гарантія має набувати чинності з дати її видачі банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після: 1) виконання договору про закупівлю в повному обсязі та передачі переможцем процедури закупівлі замовнику повного комплекту виконавчої документації щодо об’єкта будівництва; 2) у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки у разі: - продовження строку дії гарантії у зв’язку з продовженням строку дії договору; - зміни суми гарантії у бік зменшення у разі зміни ціни договору про закупівлю відповідно до п.19 Особливостей. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами договору, учасник-переможець, не пізніше ніж за 20 (двадцять) робочих днів до закінчення строку дії гарантії, зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання договору на строк не менше, як на 30 робочих днів терміну дії договору або надати нове забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії на тих самих умовах до закінчення строку дії гарантії. Невиконання цієї умови є гарантійним випадком, який дає право замовнику звернутися до банку-гаранта з вимогою про сплату повної суми гарантії. У разі зміни ціни договору про закупівлю відповідно до п.19 Особливостей учасник-переможець має право внести зміни до суми гарантії відповідно до умов такого Договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання учасником-переможцем його договірних зобов’язань за договором, або ж розірвання договору з ініціативи учасника-переможця. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» пр. Незалежності, буд.47, м. Херсон, Херсонська область, Україна, 73000 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN: UA448201720355189922000058838 в Державній Казначейській службі України м. Київ
                              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                              30
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1. Асфальтоукладальники універсальні – 1од. 2. Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів – 1од. 3. Автогрейдери середнього типу – 1од. 4. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві – 2од. 5. Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу – 1од. 6. Котки дорожні самохідні ґрунтові – 1од. 7. Машини поливально-мийні – 1од. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Найменування техніки * Назва/тип/марка/модель** Кількість Зазначення правових підстав використання***: власний/право користування Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність****. 1 2 3 4 5 6 *найменування приводиться відповідно до переліку, наданого Замовником у цьому пункту Додатку 1 до тендерної документації; ** назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають реєстрації відповідно до законодавства України, назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до технічних паспортів, інструкцій з експлуатації, інших документів, що містять відповідні дані; *** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); **** зазначається найменування, номер та дата документу, відповідно до графи 5 Таблиці 1. У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 1, це необхідно вказати у довідці під таблицею. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі “або еквівалент”. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в Таблиці 1: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства та технічні паспорти, інструкції з експлуатації, інші документи, що містять дані про назву, тип, марку, модель; Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, подаються: - посвідчені копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які зазначені у тендерній пропозиції такого Учасника процедури закупівлі, є власністю учасників об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції подається: - лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Якщо техніка не є власністю учасника об’єднання, а залучається учасником об’єднання на користь Учасника (об’єднання учасників), на підставі права користування (оренди, лізингу, послуг, тощо), то на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), у складі пропозиції додатково подається: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, послуг технікою та ін. (*договори, що посвідчують право користування, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників): оренди, суборенди, послуг технікою та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг). У випадку подання учасником копій договорів, які в силу закону є недійсними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Усі правочини, які подані в складі тендерної пропозиції учасника мають відповідати вимогам чином законодавства та нормативно правовим актам України. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. При залученні Субпідрядника, для підтвердження Учасником кваліфікаційного критерію, Субпідрядник надає інформацію та/або документи лише в частині, що доповнює таке підтвердження. 1.1.2. Учасник надає довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі — вимірювальна лабораторія) яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження інформації, наведеній в довідці Учасник надає: - договір з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія (-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; 1.1.3. Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод; або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів). Таблиця 3 ДОВІДКА про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ (адреса) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Зазначення приналежності*: власний/ право користування * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України або залучення на умовах договору поставки , послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них); - бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг; - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (з урахуванням усіх діючих норм). В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає: - атестат виробництва; - договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору); - дозвіл уповноваженого органу або декларація про провадження господарської діяльності на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу.
                              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 5 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - 1 особи; - дорожні робітники – не менше 5 осіб; - машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин i механізмів – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування (Таблиця 1); Таблиця 5 ДОВІДКА про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, або договорів про надання послуг чи виконання робіт, укладені відповідно до вимог Цивільного кодексу України Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Для підтвердження інформації про інженерно-технічних працівників, яких зазначено у довідці, Учасник має надати: - скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів (спеціальність та (або) освітня програма, які пов’язані з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг – не менше, ніж у трьох працівників). Для підтвердження інформації про кваліфікацію геодезиста Учасник має додатково надати: - скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Надати на керівника підприємства та/або особи, що здійснює технічне керівництво підприємством: - документи про проходження навчання з питань охорони праці, а саме: «Загальний курс з охорони праці»; «Навчання з ОП, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); «Навчання з ОП, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення» (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 45.2-7.02-12; «Навчання з ОП, Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (НПАОП 45.2-7.03-17); «Навчання з ОП, Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15).
                              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів) , Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. Таблиця 6 ДОВІДКА про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Керівник (або уповноважена особа) учасника ______ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) * Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування. Аналогічний договір має бути виконаний у повному об’ємі (на 100 % від загальної ціни договору). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором(-ами). Об’єми основних робіт: Кодовий номер Назва (короткий опис) Одиниця виміру Обсяг 1 2 3 4 1 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття при глибині фрезерування не менше 40 мм м2 14 400 2 Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із асфальтобетонної суміші м2 14 400 3 Планування узбіч м 9 600
                              4. Наявність фінансової спроможності
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220105 Межа Дніпропетровської області - Мала Шестерня - Високопілля, на ділянці км 0+000 - км 13+400, Херсонська область
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 15-10-2025, 16:46:50
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - для Учасників торгів – юридичних осіб — копію звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь-який з двох останніх років або за завершений звітний період поточного року; - для суб’єктів малого підприємництва – копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за будь-який з двох останніх років або за завершений звітний період поточного року. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням про прийняття (квитанція №2) відповідними органами, до яких вона мала бути подана. Примітка: Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником-нерезидентом.
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ