Закупівлю оголошено - 15-10-2025, 16:46. Дата останніх змін - 15-10-2025, 16:50

Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Облас... Державна закупівля - UA-2025-10-15-013658-a Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від замовника Державна установа "Інфрастуктура Сумщини" від 10/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-15-013658-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-15-016432-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 16:46
по 28-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 16:46
по 31-10-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 03-11-2025, 15:12

Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2025, 00:00

Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
64161922.8
64 161 922,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:320 809,61 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:320 809,61 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державна установа "Інфрастуктура Сумщини"
ЄДРПОУ:42524164 Досьє YouControl
Контактна особа:Нищета Павло
Телефон:380508516198
E-mail:pnischeta@gmail.com
Місцезнаходження:
40009, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, БУДИНОК 97
Донор закупівлі
Найменування:Ukraine Facility
Місцезнаходження:1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Сайт:https://european-union.europa.eu
Найменування:Ukraine Facility
Код за XM-DAC:55000
Контактна особа:Рада Європейського Союзу
Контактний e-mail:press.centre@consilium.europa.eu
Факс:+3222816111
Телефон:+3222816111
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція частини приміщен ...
64 161 922,80 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-11-2025, 15:12
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

1
робота
Україна Сумська область
по 31-12-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:49:54
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:36:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:36:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:36:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:36:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:36:21
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:36:21

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (далі – банківська гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату протоколу, яким затверджена тендерна документація відповідно до якої проводиться закупівля. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами), за Формою та у відповідності до Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (зі змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме: 320 809,61 грн (триста двадцять тисяч вісімсот дев’ять грн, 61 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 цих Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 5. ненадання учасником процедури закупівлі інформації та документів, передбачених абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 Особливостей та/або якщо інформація, передбачена абзацами тринадцятим і чотирнадцятим пункту 83 Особливостей, надана з порушенням вимог щодо її надання. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає шляхом завантаження в електронну систему закупівель забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається переможцем через систему електронних закупівель у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 0,1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Інфраструктура Сумщини» Місцезнаходження Замовника: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 97 Код ЄДРПОУ: 42524164 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення Переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення Переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання або неналежного виконання Переможцем його договірних зобов’язань. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банка-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              5. Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу
              Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
              До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу
              Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сформований файл у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF має бути сформованим не пізніше ніж за чотири дні до дати його подання), що підтверджує, що до суб’єкта господарювання, спроможності якого він має намір залучити до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та він не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
              Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              6. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідки за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (у разі наявності), в яких зазначається інформація про наявність: - машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. - офісного та складського приміщень. Таблиця 1 Довідка про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт № з/п Назва/найменування машин та механізмів (тип, марка/модель) Кількість, шт Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 1 Автомобілі бортові 1 2 Автомобілі-самоскиди 3 3 Трактор 1 4 Кран на автомобільному ходу 1 5 Автонаванажувач 1 6 Навантажувач одноковшовий 1 7 Автогідропідіймач 1 8 Електростанції пересувні 2 9 Екскаватор на пневмоколісному ходу 1 10 Бульдозер 1 11 Коток дорожній самохідний гладкий 1 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 4 Таблиці №1 Таблиця 2 Довідка про наявність офісного та складського приміщень № з/п Назва/найменування Місцезнаходження (із зазначенням адреси) Площа (м2) Мета використання Зазначити правові підстави користування* та реквізити документа, що є підставою власності/користування 1 Офісне приміщення 2 Складське приміщення … ________________ ______________ ________________ (Посада уповноваженої особи Учасника) (Підпис) М.П. (Прізвище та ініціали) * якщо учасник процедури закупівлі є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується право користування (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). Дозволяється незначна зміна форми таблиць, а саме додавання стовпців (граф)/рядків, добавлення речень/абзаців тощо . 1.2. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження інформації, а саме: 1) в частині офісного та/або складського приміщень, будівель, складів тощо, які були зазначені ним у наданій Довідці, шляхом надання одного з наступних документів: - документ, що підтверджує право власності Учасника на складське та/або офісне приміщення, будівлі, склади; - діючий договір, що підтверджує наявність в Учасника права користування офісним та/або складським приміщеннями, будівлями, складами (договір оренди/суборенди тощо). Під складським приміщенням розуміється нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів (для виконання робіт, що є предметом закупівлі). У випадку, якщо документом, підтверджуючим право користування зазначеного у довідці складського та/або офісного приміщення є договір суборенди – Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію основного договору оренди для підтвердження чинних правових підстав користування приміщенням. 2) в частині підтвердження наявності машин та механізмів, зазначених учасником у таблиці 1 , шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції або інший документ, що підтверджує право власності Учасника/субпідрядника (у випадку залучення); - діючий договір, що підтверджує наявність права користування (договір оренди/договір про надання послуг/виконання робіт, тощо); - інший документ, що підтверджує право власності/користування; - гарантійний лист Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні. Для документального підтвердження спроможності експлуатувати машини, надати копію Дозволу з органу Держпраці, або копію Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП, або інший відповідний документ, що дають право на експлуатацію (застосування) цих машин, механізмів Учаснику (якщо такі машини і устатковання відносяться до машин і устатковання підвищеної небезпеки згідно Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77).
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до вимог тендерної документації
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка, яка містить інформацію про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмету закупівлі, за формою Таблиці 3. Довідка, повинна містити інформацію про наявність: o керівника підприємства; o головного інженера; o начальника дільниці/виконавця робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції o інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує такі функції; o не менше чотирьох працівників, які мають не нижче четвертої групи допуску по електробезпеці; o інших працівників/осіб, яких учасник планує залучати до виконання робіт. Таблиця 3 № з/п Посада (робоча професія) Прізвище, ім’я, по-батькові *Працівник учасника/ особа, залучена за договором ЦПХ/ працівник субпідрядника/співвиконавця, тощо Загальний стаж роботи в будівництві, років … *Вибрати та зазначити необхідне (якщо обирається «працівник субпідрядника/співвиконавця» зазначити також назву субпідрядника/співвиконавця). Дозволяється незначна зміна форми таблиць, а саме додавання стовпців (граф)/рядків, добавлення речень/абзаців, тощо. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність машин, механізмів, необхідних для виконання робіт. 2.2. На підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 1) Для інженерно-технічних працівників/осіб: - на керівника або уповноваженої особи o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку); - на головного інженера: o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку); o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; o посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки. o підтвердження 4-ї групи з електробезпеки Додатково надати документ про отримання вищої будівельної освіти. - на начальника дільниці/виконавця робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції: o посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку); o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під виконання робіт на висоті»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 45.2-7.02-12 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів» o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; o посвідчення про перевірку знань з нормативно-правових актів НПАОП 28.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів»; Додатково надати документ про отримання вищої будівельної освіти. - на інженера з охорони праці або іншої особи, яка виконує такі функції : o для підтвердження Учасник повинен надати чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С- 001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату; документ про отримання освіти. 2.3. При поданні тендерної пропозиції учасник враховує, що для головного інженера, начальників дільниці/виконавців робіт, або іншої особи, яка виконує такі функції, обов’язковим є наявність вищої освіти з кваліфікацією будівельник (ступінь вищої освіти згідно закону України «Про вищу освіту»). На підтвердження надаються копії дипломів (сторона, на якій міститься інформація щодо кваліфікації). Додатки до дипломів надавати не обов’язково. 2.4. На кожного працівника/особу, зазначеного в довідці, надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника/особи учасником / субпідрядником (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - наказ про призначення на посаду/наказ про прийняття на роботу/повідомлення про прийняття працівника на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття, тобто квитанцією (такий документ подається у разі якщо працівник прийнятий на роботу після набуття чинності Постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року); - або дійсний цивільно-правовий договір – надається лише на осіб, залучених на умовах цивільно-правових угод; - або копію трудової книжки; - або інший документ. У випадку надання копії трудової книжки має бути відображена перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника/особи, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до вимог тендерної документації
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складену за формою Таблиці 4 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою. Таблиця 4 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Реквізити договору підряду (номер, дата) Найменування суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ Предмет договору Сума договору (з урахуванням змін (за наявності тких)), грн Стадія виконання договору (виконано в повному обсязі/не в повному/на стадії виконання) Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн Відсутність/наявність претензій 1 … Аналогічним вважається договір (договори) підряду, укладений (-ні) протягом 2019-2025 років, предметом якого є виконання робіт з реконструкції та/або нового будівництва з обсягом фактичного виконання не менше 80 % очікуваної вартості. Учасник повинен мати досвід будівництва ліфтових шахт та ліфтового обладнання, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), або іншими документами. 3.2. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати: 3.2.1 копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких); 3.2.2 копії підтверджуючих документів щодо фактичного виконання робіт за договором: 1) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в); 2) довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що підтверджують повне виконання договору. З метою підтвердження виконання вказаних договорів у таблиці 4, замість документів указаних у пункті 3.2.2. Учасник може надати ID-закупівлі, у разі повного виконання такого договору та наявності звіту про виконаний договір, в електронній системі закупівель. 3.2.3. відгук (и) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість виконаних робіт по договору, відсутність претензій зі сторони замовника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до вимог тендерної документації
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція частини приміщень 1-го поверху (прибудова головного корпусу) із добудовою палатного корпусу (незавершене будівництво) … у КНП СОР «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» за адресою: …, код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за останній звітній період (2024 рік), що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника в розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості: - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік; - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У разі участі у процедурі закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності або Учасник подає скорочену (спрощену) фінансову звітність, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на кінцеву дату подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, що вже минула.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-10-2025, 16:44:42
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відповідно до вимог тендерної документації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ