Закупівлю оголошено - 15-10-2025, 16:06. Дата останніх змін - 15-10-2025, 16:07

Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»

Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»... Державна закупівля - UA-2025-10-15-012920-a Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-15-012920-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-02-003790-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 16:06
по 26-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 16:06
по 29-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 29-10-2025, 12:01

Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
32620101
32 620 101 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:163 100,51 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:05494840 Досьє YouControl
Контактна особа:Шевченко Олексій Васильович
Телефон:380443339161
E-mail:kmkl7kmkl7@ukr.net
Місцезнаходження:
03179, Україна, м. Київ,вул. Котельникова, будинок 95
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Код ДК 021:2015 – 45453000-7 « ...
32 620 101 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-10-2025, 12:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт травматологічного відділення КНП «КМКЛ № 7», вул. Котельникова, 95. Коригування

1
робота
03180 Україна м. Київ вул. Котельникова, будинок 95
по 31-12-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:07:21
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:06:34
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:06:34
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:06:34
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:06:34
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:06:34
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 16:06:34

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі , довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 15:58:05
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , У разі залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) незалежно від обсягів робіт, які йому доручатимуться, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступне: 1. довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; 2. лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування та обсягу робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. 3. у випадку, якщо роботи, до виконання яких залучається субпідрядник(-и)/співвиконавець(-і), вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності – надати чинну ліцензію на провадження відповідного виду господарської діяльності, видану на ім’я субпідрядника /співвиконавця, та/або наказ органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії, про видачу відповідної ліцензії. У випадку не залучення субпідрядника/співвиконавця у будь-якому обсязі надається довідка довільної форми про те, що залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт у будь-якому обсязі не передбачається.
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 16:05:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія (електронна або паперова), зміст якої повинен відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Разом з банківською гарантією Замовникові обов’язково надаються наступні документи: - ліцензія банку, що видав банківську гарантію, та/або витяг з державного реєстру банків; - документ, що підтверджує повноваження посадової особи банку, яка підписала банківську гарантію.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 16:05:29
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Довідка повинна містити інформацію про офіс/склад та наступну необхідну основну техніку: - автогідропідіймач, - автомобілі бортові вантажопідйомністю 3 і 5 т; - автонавантажувач, - агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, - агрегат фарбувальний з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, - кран переносний, - кран баштовий, - крани на автомобільному ходу 10 і 6,3 т, - машина свердлильна електрична, - молоток відбійний, - навантажувач одноковшевий, - підіймач гідравлічний, - підіймач щогловий будівельний вантажопідйомністю 0,5 т, - розчинозмішувач пересувний, - станція штукатурна для робіт із сухими гіпсовими та цементними сумішами, - установка для зварювання ручного дугового, - установка з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами, - верстат трубозгинальний, - дрилі електричні, - котли бітумні пересувні місткістю 400 л, - перфоратор, - пилосос промисловий, - пістолет монтажний, - станок для різання керамічної плитки, - трамбівка, - шуруповерти. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтво про реєстрацію машини/свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або видаткові накладні, або оборотно-сальдова відомість) або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази (чинний договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу з актом приймання-передачі (надається у разі, якщо акт приймання-передачі передбачений умовами договору). Якщо договори надання послуг/оренди/суборенди/лізингу є пролонгованими на наступний період, необхідно додатково надати лист від надавача послуг/орендодавця/лізингодавця (контрагента по договору) про пролонгацію із зазначенням інформації, на який період пролонговано договір, або додаткову угоду про продовження строку дії договору).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 16:05:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка за формою 2 , Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтво про реєстрацію машини/свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або видаткові накладні, або оборотно-сальдова відомість) або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази (чинний договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу з актом приймання-передачі (надається у разі, якщо акт приймання-передачі передбачений умовами договору). Якщо договори надання послуг/оренди/суборенди/лізингу є пролонгованими на наступний період, необхідно додатково надати лист від надавача послуг/орендодавця/лізингодавця (контрагента по договору) про пролонгацію із зазначенням інформації, на який період пролонговано договір, або додаткову угоду про продовження строку дії договору).
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник має надати довідку за формою 3. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника наступних інженерно-технічних працівників з вищою освітою (на підтвердження надати дипломи про здобуття вищої освіти на працівників інженерно-технічного складу): - головного інженера, на якого учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання/перевірку знань з питань охорони праці або технології робіт з ΗΠΑΟΠ 0.00-1.80-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.81-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.71-13, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.75-15, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, ΗΠΑΟΠ 45.2-7.03-17, ΗΠΑΟΠ 28.52-1.31-13, ΗΠΑΟΠ 45.2-1.02-90, ΗΠΑΟΠ 0.00-7.17-18, НПАОП 28.0-1.32-13, загального курсу охорони праці. Вказаний працівник має пройти навчання та/або перевірку знань з НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), на підтвердження чого учасник надає в складі тендерної пропозиції відповідний протокол/витяг з протоколу, а також посвідчення, що підтверджує присвоєння йому групи електробезпеки; - виконавця робіт, на якого учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання/перевірку знань з питань охорони праці або технології робіт з ΗΠΑΟΠ 0.00-1.80-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.81-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.71-13, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.75-15, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, ΗΠΑΟΠ 45.2-7.03-17, ΗΠΑΟΠ 28.52-1.31-13, ΗΠΑΟΠ 45.2-1.02-90, ΗΠΑΟΠ 0.00-7.17-18, НПАОП 28.0-1.32-13, загального курсу охорони праці, а також диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника. Вказаний працівник має пройти навчання та/або перевірку знань з НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), на підтвердження чого учасник надає в складі тендерної пропозиції відповідний протокол/витяг з протоколу, а також посвідчення, що підтверджує присвоєння йому групи електробезпеки; - інженера-проектувальника, на якого учасник надає в складі тендерної пропозиції чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, який підтверджує спроможність виконання інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації, та свідоцтво про підвищення кваліфікації відповідно до ст.17 Закону України «Про архітектурну діяльність». - інженера з охорони праці, на якого учасник надає в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат фахівця будівельної галузі, виданий компетентним органом з сертифікації персоналу будівельної галузі (на підтвердження надати атестат про акредитацію/сертифікат/свідоцтво цього органу з сертифікації), що підтверджує компетентність інженера з охорони праці (будівництво) не нижче другого кваліфікаційного рівня, та кваліфікаційне посвідчення. На зазначеного працівника учасник також надає оригінал посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання/перевірку знань з питань охорони праці або технології робіт з ΗΠΑΟΠ 0.00-1.80-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.81-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.71-13, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.75-15, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, ΗΠΑΟΠ 45.2-7.03-17, ΗΠΑΟΠ 28.52-1.31-13, ΗΠΑΟΠ 45.2-1.02-90, ΗΠΑΟΠ 0.00-7.17-18, НПАОП 28.0-1.32-13, загального курсу охорони праці. Вказаний працівник має пройти навчання та/або перевірку знань з НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), на підтвердження чого учасник надає в складі тендерної пропозиції відповідний протокол/витяг з протоколу, а також посвідчення, що підтверджує присвоєння йому групи електробезпеки. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника наступних робітників основних будівельних професій: - штукатури не нижче 3-го розряду (не менше двох осіб); - маляри не нижче 3-го розряду (не менше двох осіб); - муляр не нижче 3-го розряду (не менше однієї особи); - електромонтажник силових мереж та електроустаткування не нижче 3-го розряду (не менше однієї особи); - опоряджувальник будівельний не нижче 3-го розряду (не менше однієї особи); - електрогазозварник не нижче 3-го розряду (не менше однієї особи); - арматурник не нижче 3-го розряду (не менше однієї особи); - монтажник-складальник металопластикових конструкцій не нижче 3-го розряду (не менше однієї особи); - лицювальники-плиточники не нижче 3-го розряду (не менше двох осіб); - слюсарі-сантехніки не нижче 3-го розряду (не менше двох осіб). На кожного робітника основних будівельних професій, вказаного в довідці, учасник надає в складі тендерної пропозиції виданий компетентним органом документ про присвоєння кваліфікації (диплом/свідоцтво з додатком/посвідчення), що підтверджує відповідну посаді кваліфікацію і містить інформацію про присвоєний/встановлений розряд, а також оригінал посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання/перевірку знань з питань охорони праці або технології робіт з ΗΠΑΟΠ 0.00-1.80-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.81-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.71-13, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.75-15, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, ΗΠΑΟΠ 45.2-7.03-17, загального курсу охорони праці. У разі, якщо навчання/перевірка знань з питань охорони праці або технології робіт працівника здійснювались комісією, створеною на підприємстві учасника, або учасником, то учасник має надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують компетентність відповідно до вимог законодавства усіх членів комісії чи працівників учасника, які проводили таке навчання та/або перевірку знань працівника, а саме: чинні на момент навчання/перевірки знань членами комісії працівників учасника посвідчення та протоколи/витяги з протоколів про проходження членами комісії навчання/перевірку знань з питань охорони праці та технології робіт з НПАОП, за якими вони здійснили навчання/перевірку знань працівників учасника. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці працівників, учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки, або накази про прийняття на роботу/переведення на займану посаду/суміщення/сумісництво посад, або договори цивільно-правового характеру, або трудові договори, або контракти.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 16:05:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка за формою 3 , На кожного робітника основних будівельних професій, вказаного в довідці, учасник надає в складі тендерної пропозиції виданий компетентним органом документ про присвоєння кваліфікації (диплом/свідоцтво з додатком/посвідчення), що підтверджує відповідну посаді кваліфікацію і містить інформацію про присвоєний/встановлений розряд, а також оригінал посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання/перевірку знань з питань охорони праці або технології робіт з ΗΠΑΟΠ 0.00-1.80-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.81-18, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.71-13, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.75-15, ΗΠΑΟΠ 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, ΗΠΑΟΠ 45.2-7.03-17, загального курсу охорони праці. У разі, якщо навчання/перевірка знань з питань охорони праці або технології робіт працівника здійснювались комісією, створеною на підприємстві учасника, або учасником, то учасник має надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують компетентність відповідно до вимог законодавства усіх членів комісії чи працівників учасника, які проводили таке навчання та/або перевірку знань працівника, а саме: чинні на момент навчання/перевірки знань членами комісії працівників учасника посвідчення та протоколи/витяги з протоколів про проходження членами комісії навчання/перевірку знань з питань охорони праці та технології робіт з НПАОП, за якими вони здійснили навчання/перевірку знань працівників учасника. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці працівників, учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки, або накази про прийняття на роботу/переведення на займану посаду/суміщення/сумісництво посад, або договори цивільно-правового характеру, або трудові договори, або контракти.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1.Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати скан-копію відповідного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатковими угодами до нього (додатки до договору та додаткових угод можуть не надаватись) та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) факт повного виконання робіт такого договору (акти форми КБ-2в та довідки форми КБ-3). * Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір, предметом якого був капітальний ремонт або будівництво будівлі/споруди. Перелік основних видів робіт та їх обсяг**, наявність досвіду виконання яких має підтвердити учасник відповідно до наданого у складі пропозиції аналогічного договору (або договорів сумарно): 1) фарбування – не менше 3000 м2 2) заповнення дверних та віконних прорізів – не менше 500 м2 3) штукатурні роботи – не менше 5000 м2 4) влаштування підлоги – не менше 3000 м2 5) облицювання стін – не менше 1000 м2 6) прокладання вентиляційних коробів – не менше 500 м2. ** Допускається відхилення до 5% від вказаних замовником показників в обсягах робіт, підтверджених учасником.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 16:05:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка за формою 1 , Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати скан-копію відповідного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатковими угодами до нього (додатки до договору та додаткових угод можуть не надаватись) та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) факт повного виконання робіт такого договору (акти форми КБ-2в та довідки форми КБ-3). * Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти договір, предметом якого був капітальний ремонт або будівництво будівлі/споруди. Перелік основних видів робіт та їх обсяг**, наявність досвіду виконання яких має підтвердити учасник відповідно до наданого у складі пропозиції аналогічного договору (або договорів сумарно): 1) фарбування – не менше 3000 м2 2) заповнення дверних та віконних прорізів – не менше 500 м2 3) штукатурні роботи – не менше 5000 м2 4) влаштування підлоги – не менше 3000 м2 5) облицювання стін – не менше 1000 м2 6) прокладання вентиляційних коробів – не менше 500 м2. ** Допускається відхилення до 5% від вказаних замовником показників в обсягах робіт, підтверджених учасником.
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - На підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності, Учасник повинен надати фінансову звітність. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітний період (рік) за 2024 р. із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Для учасників фізичних осіб-підприємців надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період (2024 рік) у розмірі не меншому, ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі, та підтверджувати беззбитковість учасника (тобто позитивний чистий прибуток). У випадку, якщо учасник створений та зареєстрований у встановленому порядку у 2025 році, на підтвердження обсягу доходу (виручки) учасник надає фінансову звітність за останній звітний період або подану за будь-який період його діяльності із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника, створеного у 2025 році, визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-10-2025, 16:05:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). , Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітний період (рік) за 2024 р. із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Для учасників фізичних осіб-підприємців надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період (2024 рік) у розмірі не меншому, ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі, та підтверджувати беззбитковість учасника (тобто позитивний чистий прибуток). У випадку, якщо учасник створений та зареєстрований у встановленому порядку у 2025 році, на підтвердження обсягу доходу (виручки) учасник надає фінансову звітність за останній звітний період або подану за будь-який період його діяльності із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника, створеного у 2025 році, визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ