Закупівлю оголошено - 09-10-2025, 15:01. Дата останніх змін - 09-10-2025, 15:02

Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-12пр;8-13пр.; 8-14пр.; 8-15пр.; 8-17пр.; 9-06пр.,л.;9-07пр.; 9-09пр.; 10-02пр; 10-04пр.;10-17пр.; 11-02л.; 11-16пр.; 11-17пр., л.) заміна вікон - 29 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул.Борщагівська,146

Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-... Державна закупівля - UA-2025-10-09-010894-a Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-12пр;8-13пр.; 8-14пр.; 8-15пр.; 8-17пр.; 9-06пр.,л.;9-07пр.; 9-09пр.; 10-02пр; 10-04пр.;10-17пр.; 11-02л.; 11-16пр.; 11-17пр., л.) заміна від замовника НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" від 10/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-09-010894-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-09-012589-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-10-2025, 15:01
по 14-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-10-2025, 15:01
по 17-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 17-10-2025, 14:33

Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2025, 00:00

538_45420000-7

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
597891.35
597 891,35 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 989,46 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
ЄДРПОУ:02070921 Досьє YouControl
Сайт:https://kpi.ua/
Контактна особа:Коперницький Ростислав Владиславович
Телефон:380442048383
E-mail:r.kopernitskiy@kpi.ua
Місцезнаходження:
03056, Україна, Київська область,Київ, проспект Берестейський, будинок 37
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт гуртожитку № 1 ...
597 891,35 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-10-2025, 14:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-12пр;8-13пр.; 8-14пр.; 8-15пр.; 8-17пр.; 9-06пр.,л.;9-07пр.; 9-09пр.; 10-02пр; 10-04пр.;10-17пр.; 11-02л.; 11-16пр.; 11-17пр., л.) заміна вікон - 29 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул.Борщагівська,146

1
послуга
03056 Україна Київська область Київ вул.Борщагівська,146
по 10-12-2025
45421100-5
Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:06
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 15:02:01

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-12пр;8-13пр.; 8-14пр.; 8-15пр.; 8-17пр.; 9-06пр.,л.;9-07пр.; 9-09пр.; 10-02пр; 10-04пр.;10-17пр.; 11-02л.; 11-16пр.; 11-17пр., л.) заміна вікон - 29 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул.Борщагівська,146
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              Інформування про субпідрядників/співвиконавців , У випадку залучення субпідрядника (ів) / співвиконавця (ів) в обсязі не менше 20 % від вартості договору про закупівлю надається (не надається у випадку незалучення або в обсязі менше 20 відсотків): лист в довільній формі, в якому Учасник зазначає перелік субпідрядника (ів) / співвиконавця (ів) з відомостями про нього (них) (зокрема найменування, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження тощо по кожному співвиконавцю / субпідряднику, якого Учасник планує залучати до надання послуг / виконання робіт), а також надає інформацію (документи) про відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку 2 тендерної документації, по кожному субпідряднику (ів) / співвиконавцю (ів)
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-12пр;8-13пр.; 8-14пр.; 8-15пр.; 8-17пр.; 9-06пр.,л.;9-07пр.; 9-09пр.; 10-02пр; 10-04пр.;10-17пр.; 11-02л.; 11-16пр.; 11-17пр., л.) заміна вікон - 29 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул.Борщагівська,146
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема техніки, електроінструменту, механізмів та транспортних засобів, що планує використовувати під час надання послуг, у тому числі інформацію про офісне або складське/виробниче приміщення Учасника. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці, та їх правовий статус набуття Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: документи, що підтверджують право власності (видаткові накладні, або акти приймання-передачі, або бухгалтерська довідка, або витяг з балансового рахунку, або оборотно-сальдова відомість тощо) та/або користування (копія договору оренди/суборенди* із актом-приймання-передачі, тощо); документи, що підтверджують право власності та/або користування (копія договору оренди/суборенди* із актом-приймання-передачі, тощо) офісних, виробничих (складських) приміщень. *якщо договір передбачає автоматичне пролонгування, надати документ від орендодавця на підтвердження автоматичного продовження строку оренди. Ліцензія на право здійснення будівельної діяльності та додаток до неї з повним переліком робіт та/або декларацію на право здійснення будівельної діяльності, що є чинні на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період надання послуг. Діюча ліцензія Учасника на використання програмного комплексу АВК – 5 або аналогічного комплексу. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ІDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ІDT) «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Копію діючого Договору із спеціалізованим підприємством про надання послуг з управління відходами будівництва та знесення. Дозвільний документ, виданий уповноваженим органом, на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-12пр;8-13пр.; 8-14пр.; 8-15пр.; 8-17пр.; 9-06пр.,л.;9-07пр.; 9-09пр.; 10-02пр; 10-04пр.;10-17пр.; 11-02л.; 11-16пр.; 11-17пр., л.) заміна вікон - 29 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул.Борщагівська,146
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу, що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі (із обов’язковим зазначенням П.І.Б., посади або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір (штатний працівник)/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Мінімально необхідний перелік інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій/спеціальностей: керівник або директор, головний інженер та/або виконроб, інженер з охорони праці, інженер-проектувальник, працівники робітничих професій (не менше 6-ти осіб). У складі пропозиції щодо керівника або директора надати протокол/витяг з протоколу та/або посвідчення з перевірки знань з охорони праці. У складі пропозиції щодо головного інженера та/або виконавець робіт/виконроб надати протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з охорони праці. У складі пропозиції щодо інженера з охорони праці додати протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується Учасником шляхом надання у складі пропозиції кваліфікаційного сертифікату, дійсного на дату подання документів. Серед працівників робітничих професій/спеціальностей повинні бути: монтажники-складальники металопластикових конструкцій, або штукатури, або маляри - не менше 6-ти осіб. З цих працівників обов’язково наявність монтажників-складальників металопластикових конструкцій не менше 3-х осіб. Всі вищевказані кваліфіковані робітники повинні мати дійсні на дату подання тендерної пропозиції посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати копії посвідчень та протоколів): Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00- 1.71¬13); Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; групи електробезпеки не нижче 2-ї; пожежної безпеки. Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці згідно п.3.1., а саме: оригінали або завірені належним чином копії першої і останньої із заповнених сторінок трудових книжок або наказів про прийом на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи завірені належним чином копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. Щодо працівників, які залучаються учасником на підставі трудового договору, учасник також на підтвердження укладення трудового договору має надати копії повідомлень про прийняття працівників, вказаних у довідці згідно з п. 3.1, на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт гуртожитку № 19 (кімнати 5-11л; 5-15л.; 6-13л.; 6-14пр.; 6-17л.; 7-14пр.; 7-16л.; 8-04пр.; 8-05пр.; 8-06л.; 8-07л.; 8-09л.; 8-11л.; 8-12пр;8-13пр.; 8-14пр.; 8-15пр.; 8-17пр.; 9-06пр.,л.;9-07пр.; 9-09пр.; 10-02пр; 10-04пр.;10-17пр.; 11-02л.; 11-16пр.; 11-17пр., л.) заміна вікон - 29 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул.Борщагівська,146
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 15:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копію договору (договорів) (не більше трирічної давнини відносно кінцевої дати подання документів) та документи, які підтверджують факт його виконання / часткового виконання належним чином (акт (акти) наданих послуг / виконаних робіт). Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти наданих послуг (виконаних робіт) та позитивний лист-відгук до наданого договору про співпрацю з Учасником від Замовника. Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) Замовник розуміє договір (договори), подібний (подібні) за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме: Основні види послуг (робіт), які мають бути враховані в Акті (Актах) наданих послуг (виконаних робіт): 1. Демонтаж віконних коробок 2. Заповнення віконних прорізів готовими блоками
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ