Закупівлю оголошено - 09-10-2025, 14:09. Дата останніх змін - 09-10-2025, 14:10

«Послуги (поточний ремонт) з влаштування інклюзивного простору другого поверху Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4»

«Послуги (поточний ремонт) з влаштування інклюзивного простору другого поверху Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюм... Державна закупівля - UA-2025-10-09-008642-a «Послуги (поточний ремонт) з влаштування інклюзивного простору другого поверху Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. від замовника Комунальне некомерційне підприємство Ізюмської міської ради "Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері" від 10/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-09-008642-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-09-009426-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-10-2025, 14:09
по 14-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-10-2025, 14:09
по 17-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 17-10-2025, 12:47

Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1424434
1 424 434 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 122,17 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Ізюмської міської ради "Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері"
ЄДРПОУ:02003304 Досьє YouControl
Контактна особа:Клочко Сергій
Телефон:380997996525
E-mail:serg_kloch@ukr.net
Місцезнаходження:
64300, Україна, Харківська область,Ізюм, вулиця Залікарняна/провулок Залікарняний, будинок 5/4
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Послуги (поточний ремонт) з в ...
1 424 434 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-10-2025, 12:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Послуги (поточний ремонт) з влаштування інклюзивного простору другого поверху Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4»

1
послуга
64300 Україна Харківська область Ізюм другий поверх Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4
по 15-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:08:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:08:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:08:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:08:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:08:46
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:08:46
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:10:16
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:09-10-2025, 14:08:46

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка в довільній формі* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників / співвиконавців, місцезнаходження та їх коду згідно з ЄДРПОУ. *Дoвiдку повинна бути за влacнopучним пiдпиcoм упoвнoвaжeнoї ocoби учacникa тa зaвipeна пeчaткoю (за нaявнocтi), в якiй учacник пoвинeн зaзнaчити iнфopмaцiю пpo: - пoвнe найменування. код згідно з ЄДРПОУ тa мicцeзнaхoджeння кoжнoгo cуб’єктa гocпoдapювaння, якoгo вiн плaнує зaлучити дo викoнaння прослуг/робіт як cубпiдpядникa/cпiввикoнaвця; - вид послуг/робіт, якi будe викoнувaти cубпiдpядник/ cпiввикoнaвeць, - poзмip вiдcoтку вiд вapтocтi дoгoвopу пpo зaкупiвлю, який будe нaдaвaтиcя cубпiдpядникoм (cубпiдpядникaми) /cпiввикoнaвцeм; - кoпiю лiцeнзiй тa дoзвoлiв cубпiдpядникiв/cпiввикoнaвця, зaвipeнi нaлeжним чинoм, нa пpaвo надання послуг, якi вoни будуть викoнувaти, в paзi якщo цe пepeдбaчeнo дiючим зaкoнoдaвcтвoм. Дoдaткoвo нaдaти: - лиcт-згoдa вiд cубпiдpядникa, якoгo учacник плaнує зaлучити дo надання послуг, щo будуть йoму дopучeнi; Лише, якщо учасник будe зaлучaти дo викoнaння прослуг/робіт cубпiдpядникa (cубпiдpядникiв)/cпiввикoнaвця в обсязі 20 вiдcoткiв і більше вiд вapтocтi дoгoвopу пpo зaкупiвлю, тоді він (учасник) надає гapaнтiйний лиcт в дoвiльнiй фopмi, пpo вiдcутнicть пiдcтaв (iз їх зaзнaчeнням) для вiдмoви в учacтi у пpoцeдуpi зaкупiвлi, щo визнaчeнi пунктoм 47 Ocoбливocтeй. У paзi, якщo учacник нe будe зaлучaти дo надання послуг субпідрядників/cпiввикoнaвців, учаснику у cклaдi тeндepнoї пpoпoзицiї нeoбхiднo нaдaти: - дoвiдку у дoвiльнiй фopмi, зa влacнopучним пiдпиcoм упoвнoвaжeнoї ocoби учacникa тa зaвipeну печаткою (за наявності), в якiй учacник пoвинeн зaзнaчити, щo вiн нe будe зaлучaти дoнадання послуг субпідрядників/ співвиконавців.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Послуги (поточний ремонт) з влаштування інклюзивного простору другого поверху Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою №3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою №3, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, а саме: оборотно-сальдову відомість або інвентаризаційний опис або договір купівлі-продажу або договір поставки (постачання) або акт прийому-передачі або видаткову накладну або договір оренди*/суборенди*/лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* або інші правовстановлюючі документи. - Примітка: Договір оренди*/суборенди*/лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг* підпункту 1.3. повинен бути чинним на термін не менше, ніж кінцевий строк надання прослуг. У разі якщо строк дії вказаних договорів менше строку виконання робіт (надання послуг), Учасник додатково надає лист про те, що такий (і) договір (ори) буде (уть) продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; 1.3.2.Допускається відсутність обладнання та/або матеріально-технічної бази в учасника, у разі наявності відповідного обладнання та/або матеріально-технічної бази в субпідрядника(ів)/співвиконавця (-ів), якого(их) учасник планує залучити до виконання робіт (надання послуг), що підтверджується довідкою(ами), наданою(ими) згідно з п.8 Додатку №1 до тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Послуги (поточний ремонт) з влаштування інклюзивного простору другого поверху Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за формою №2. Для виконання робіт (надання послуг) у відповідності до Технічного завдання (специфікації) до предмета закупівлі, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації зазначається наявність у Учасника інженерно-технічних працівників, а саме: керівника робіт та/або виконробу. На підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається оригінал або завірена копія документу про вищу освіту (не нижче спеціаліста)- інженера- будівельника будь-якої спеціалізації. Для виконання робіт (надання послуг) у відповідності до Технічного завдання (специфікації) до предмета закупівлі, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації зазначається наявність у Учасника працівників робітничих професій: - будівельник- монтажник– не менше 3 чоловік; - різноробочі – не менше 3 чоловік. Для підтвердження наявності вищезазначених інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій Учасник надає оригінал або копії цивільно-правових договорів, або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу, або трудових книжок на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. При цьому, цивільно-правові договори, або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками повинні бути чинним до кінця надання послуг Замовнику .
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Послуги (поточний ремонт) з влаштування інклюзивного простору другого поверху Головного корпусу літ.Ц-4 Комунального некомерційного підприємства Ізюмської міської ради «Центральна міська лікарня Піщанської Богоматері» за адресою: Харківська область, Ізюмський район, м. Ізюм, вул. Залікарняна/пров. Залікарняний, 5/4»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання не менше двух аналогічних* договорів учасник повинен надати довідку за формою №1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документів, що підтверджує виконання такого договору (договорів) та лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати укладення такого договору та стану його виконання або, в разі наявності інформації про аналогічний договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою №1 інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель, при цьому сторінка закупівлі не повинна бути «закритою» У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. * Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний договір за яким Учасник виконав роботи (надав послуги) за ДК 021:2015 - 45000000-7 (у розумінні усіх видів робіт/послуг, які вписані у даний код класифікатора) не раніше 2022 року. При чому не менше одного договору повинно бути на виконання робіт ( надання послуг) в медичному закладі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-10-2025, 14:09:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ