Закупівлю оголошено - 26-09-2025, 17:03. Дата останніх змін - 26-09-2025, 17:04

Поточний ремонт приміщення лабораторії з контролю якості виробництва (для розміщення та експлуатації стаціонарного лабораторного обладнання та забезпечення сталості результатів проекту №1HARD/3.1/24) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Поточний ремонт приміщення лабораторії з контролю якості виробництва (для розміщення та експлуатації стаціонарного лабораторного обладнання та забезпе... Державна закупівля - UA-2025-09-26-012220-a Поточний ремонт приміщення лабораторії з контролю якості виробництва (для розміщення та експлуатації стаціонарного лабораторного обладнання та забезпечення сталості результатів проекту №1HARD/3.1/24) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області від 9/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-26-012220-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-26-005348-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-09-2025, 17:03
по 03-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-09-2025, 17:03
по 06-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 06-10-2025, 12:13

Період оскарження умов закупівлі - по 03-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2111491
2 111 491 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:21 114,91 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
ЄДРПОУ:22843868 Досьє YouControl
Контактна особа:Швець В'ячеслав Павлович
Телефон:380372583872
E-mail:tender.cv@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт приміщення лаб ...
2 111 491 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-10-2025, 12:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт приміщення лабораторії з контролю якості виробництва (для розміщення та експлуатації стаціонарного лабораторного обладнання та забезпечення сталості результатів проекту №1HARD/3.1/24) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

1
послуга
58018 Україна Чернівецька область Чернівці ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
по 01-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 17:04:10
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:50:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:53:59
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:54:16
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:51:11
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:51:41
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:53:16
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:52:49

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). (Згідно з Додатком 1 цієї тендерної документації).
                      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт приміщення лабораторії з контролю якості виробництва (для розміщення та експлуатації стаціонарного лабораторного обладнання та забезпечення сталості результатів проекту №1HARD/3.1/24) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 1.1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 1.1.1. Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада* П.І.Б. Штатний, сумісництво, цивільно-правова угода, залучений за договором надання послуг (дата/номер наказу, дата/номер цивільно-правової угоди, дата/номер договору надання послуг)** 1 2 3 4 Таблиця 1.1.1 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) Примітки: * У колонці 2 вказується найменування посади працівника, у відповідності з назвою посади, зазначеної у відповідному наказі або цивільно-правовій угоді які Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 1.1.1. ** Колонка 4 заповнюється для всіх працівників. Вказується штатний працівник, працює за сумісництвом або за цивільно-правовою угодою та зазначаються відповідні документи (наказ про призначення на посаду або про сумісництво, або цивільно-правова угода, номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, зазначеній у Таблиці 1.1.1.). Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то у ній вказується посада на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги) за цією угодою. Строк дії такої угоди повинен бути таким, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку дії договору про закупівлю. Якщо працівники залучені за договором надання послуг техніки, в якому техніка надається з водіями, машиністами, то вказується: «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від __ ____20__ )». До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - виконавець робіт/майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); Робітники: - робітники-будівельники (не менше 5 осіб). Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 1.1.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності), договори надання послуг (за наявності), тощо. Зазначені вище документи надаються на кожного працівника, який входить до переліку обов’язкових ключових посад працівників.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1.1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». , 1.1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 1.1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 1.1.1. Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада* П.І.Б. Штатний, сумісництво, цивільно-правова угода, залучений за договором надання послуг (дата/номер наказу, дата/номер цивільно-правової угоди, дата/номер договору надання послуг)** 1 2 3 4 Таблиця 1.1.1 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) Примітки: * У колонці 2 вказується найменування посади працівника, у відповідності з назвою посади, зазначеної у відповідному наказі або цивільно-правовій угоді які Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 1.1.1. ** Колонка 4 заповнюється для всіх працівників. Вказується штатний працівник, працює за сумісництвом або за цивільно-правовою угодою та зазначаються відповідні документи (наказ про призначення на посаду або про сумісництво, або цивільно-правова угода, номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, зазначеній у Таблиці 1.1.1.). Якщо працівник залучений за цивільно-правовою угодою, то у ній вказується посада на якій він буде виконувати роботу (надавати послуги) за цією угодою. Строк дії такої угоди повинен бути таким, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг, у разі якщо його строк менше строку дії договору про закупівлю. Якщо працівники залучені за договором надання послуг техніки, в якому техніка надається з водіями, машиністами, то вказується: «Залучений за договором надання послуг (Договір надання послуг №__ від __ ____20__ )». До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: Інженерно-технічні працівники: - виконавець робіт/майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); Робітники: - робітники-будівельники (не менше 5 осіб). Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 1.1.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності), договори надання послуг (за наявності), тощо. Зазначені вище документи надаються на кожного працівника, який входить до переліку обов’язкових ключових посад працівників.
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Поточний ремонт приміщення лабораторії з контролю якості виробництва (для розміщення та експлуатації стаціонарного лабораторного обладнання та забезпечення сталості результатів проекту №1HARD/3.1/24) (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 1.2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 1.2.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) Таблиця 1.2.1 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 4. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3.Відсоток виконання договору, %.* 1 2 3 4 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) Примітки: *У колонці 4 вказуються 1. Ціна договору – вказується уточнена на момент завершення договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). 2. Сума виконання договору – кінцева сума по факту виконання договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). 3. Відсоток виконання договору вираховується від останнього уточнення ціни договору, як відношення: Сума виконання договору/Ціна договору *100. Якщо договір не завершений, а діючий, вказується діюча ціна договору та фактичне виконання договору. Відповідно діючої ціни та суми виконання, вираховується відсоток виконання такого договору. 1.2.2. Довідка має містити інформацію про не менш ніж один аналогічний договір за предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладання та номеру договору, предмета договору, та інших даних згідно Таблиці 1.2.1. 1.2.3. Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена в інформаційній довідці (Таблиця 1.2.1), надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) - договору(ів) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання, документ (дозвіл/лист погодження, тощо) про погодження замовником залучення Генеральним підрядником субпідрядника до надання послуг/виконання робіт); - Копії довідок про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3)1, тощо). 1Примітка: Учасник надає усі копії довідок про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), що підтверджують суму виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 1.2.1. Аналогічним у даній процедурі закупівлі буде вважатись договір (договір субпідряду/субвиконання) виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, послуг з поточного ремонту будівель/споруд (за будь-який період протягом останніх 5-ти років, що передує даті оголошення закупівлі). Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни аналогічного договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) одним договором або сумарно декількома договорами. 1.2.4. Примітки: 1). Усі довідки надаються від Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер), за підписом уповноваженої особи Учасника (вказується посада, прізвище, ініціали). Довідки завіряються печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). 2) Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 26-09-2025, 17:03:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1.2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». , 1.2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 1.2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 1.2.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) Таблиця 1.2.1 № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 4. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3.Відсоток виконання договору, %.* 1 2 3 4 Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції) _____________ (ПІБ) (підпис) М.П. (за її наявності) Примітки: *У колонці 4 вказуються 1. Ціна договору – вказується уточнена на момент завершення договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). 2. Сума виконання договору – кінцева сума по факту виконання договору, з ПДВ (без ПДВ, якщо роботи (послуги) без ПДВ). 3. Відсоток виконання договору вираховується від останнього уточнення ціни договору, як відношення: Сума виконання договору/Ціна договору *100. Якщо договір не завершений, а діючий, вказується діюча ціна договору та фактичне виконання договору. Відповідно діючої ціни та суми виконання, вираховується відсоток виконання такого договору. 1.2.2. Довідка має містити інформацію про не менш ніж один аналогічний договір за предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладання та номеру договору, предмета договору, та інших даних згідно Таблиці 1.2.1. 1.2.3. Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена в інформаційній довідці (Таблиця 1.2.1), надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору(ів) (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) - договору(ів) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання, документ (дозвіл/лист погодження, тощо) про погодження замовником залучення Генеральним підрядником субпідрядника до надання послуг/виконання робіт); - Копії довідок про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3)1, тощо). 1Примітка: Учасник надає усі копії довідок про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), що підтверджують суму виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 1.2.1. Аналогічним у даній процедурі закупівлі буде вважатись договір (договір субпідряду/субвиконання) виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, послуг з поточного ремонту будівель/споруд (за будь-який період протягом останніх 5-ти років, що передує даті оголошення закупівлі). Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни аналогічного договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (послуг) одним договором або сумарно декількома договорами. 1.2.4. Примітки: 1). Усі довідки надаються від Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер), за підписом уповноваженої особи Учасника (вказується посада, прізвище, ініціали). Довідки завіряються печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). 2) Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ