Закупівлю оголошено - 26-09-2025, 16:02. Дата останніх змін - 26-09-2025, 16:02

Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73

Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київськог... Державна закупівля - UA-2025-09-26-011565-a Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73 від замовника КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ від 9/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-26-011565-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-26-012869-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-09-2025, 16:02
по 08-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-09-2025, 16:02
по 11-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 13-10-2025, 13:47

Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6236297
6 236 297 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:31 181,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:30 550 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЄДРПОУ:02125289 Досьє YouControl
Сайт:http://www.knlu.edu.ua/
Контактна особа:Жигинас Лариса Василівна
Телефон:380673175206
E-mail:public_procurement.specialist@knlu.edu.ua
Місцезнаходження:
03680, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт з невідклад ...
6 236 297 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-10-2025, 13:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73

1
робота
03680 Україна Київська область Київ ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
з 01-11-2025 по 30-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:26
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:26
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:26
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:26
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:26
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:26
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:30
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:26-09-2025, 16:02:26

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,49
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Відповідність екологічним нормам
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен додатково надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Наявність в Учасника спецтехніки (маніпулятора) для транспортування вітражів.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1.1. Завірена Учасником копія свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (далі – ТЗ) Учасника, зареєстрованих за юридичною особою або уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою Учасника та/або копія витягу/ів з ЄДР ТЗ про належне користування Учасником або уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою Учасника спецтехнікою, яка буде використовуватися для виконання робіт або копії документів, які підтверджують найм Учасником відповідної спецтехніки: копія договору про користування (найм), засвідчена уповноваженою особою Учасника, або іншого документу, який підтверджує наявність ділових взаємовідносин Учасника, що забезпечать наявність спецтехніки, передбаченої пп 1.1. для надання Послуги (напр. договір підряду).
              1.2. Наявність обладнання і устаткування, необхідного для виконання робіт згідно з Додатком 2 до цієї ТД.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.2.1. Відомості (бухгалтерська довідка) про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження господарської діяльності з монтажу віконних конструкцій підписані та засвідчені печаткою (у разі наявності) уповноваженою собою Учасника.
              Наявність дозвільних документів для виконання робіт згідно з Додатком 2 до цієї ТД.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.3.1. Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, передбачена/і постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107, засвідчена уповноваженою особою Учасника, а саме для: • робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; • зварювальних робіт. 1.3.2. Копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107, засвідчена уповноваженою особою Учасника, а саме: • на виконання робіт підвищеної небезпеки; • на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; • на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність (не менше 4 (чотирьох)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які будуть здійснювати монтажні та відновлювально-оздоблювальні роботи вітражних конструкцій, передбачені ТД.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2.1.1 Гарантійний лист Учасника (у довільній формі) за підписом уповноваженої Учасника з печаткою (за наявності) із про наявність у штаті необхідної кількості працівників, зазначених у п. 2.1. цих Кваліфікаційних критерій з копіями підтвердних документів, а саме: - копією/ями (витягом/ами з) наказів про зарахування на роботу відповідних працівників (копія трудового договору, укладеного в установленому законодавством порядку між Учасником та працівниками) для роботи на посадах, пов’язаних з монтажем або монтажем та/або відновленням, складанням вітражних (фасадних) алюмінієвих конструкцій з копією /ями повідомлень про прийняття працівника/ів на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку), та/або - копії чинних цивільно-правових договорів з фахівцями для виконання робіт, пов’язаних з монтажем або монтажем та/або відновленням, складанням вітражних (фасадних) алюмінієвих конструкцій, які будуть залучені Учасником для виконання Робіт.
              2.3. Наявність в Учасника кваліфікованого зварника з метою здійснення зварювання вітражних (фасадних) алюмінієвих конструкцій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              .3. Гарантійний лист Учасника (у довільній формі) за підписом уповноваженої Учасника з печаткою (за наявності) з копією підтвердних документів, а саме: - копія трудового договору / копія (витяг) з наказу про прийняття на роботу відповідного фахівця та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку) з метою здійснення зварювальних робіт або - копія чинної цивільно-правової угоди з фахівцем, який буде залучений Учасником під час виконання Робіт для зварювальних робіт 2.3.2. Копія документу (напр. свідоцтво), що підтверджує присвоєння кваліфікаційного рівня з професії зварювальника, засвідчена уповноваженою особою Учасника. 2.3.3. Копія посвідчення про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки.
              2.4. Фахівці (пп. 2.1.–2.3. цих Кваліфікаційних критерій) повинні мати чинні посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2.4.1. Копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці. 2.4.2. Копії посвідчень про перевірку знань пожежної безпеки. Усі зазначені копії документів мають бути засвідчені уповноваженою особою Учасника.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт з невідкладних робіт по заміні частини віконних, дверних та вітражних блоків у приміщеннях будівлі навчального корпусу №1 Київського національного лінгвістичного університету за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 73
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами. Під аналогічними договорами слід розуміти повністю виконаний договір про виконання робіт по монтажу вітражних / фасадних, конструкцій, інших віконних конструкцій. Договори, укладені з установою, що перебуває у державній або комунальній власності, додатково повинні містити зазначення коду ДК з глибиною не більше ніж до 4 знаку, що визначені предметом закупівлі. Належне підтвердження аналогічного досвіду згідно з такими договорами визнається у разі наявності інформації про публікацію та виконання таких договорів в PROZZORO.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-09-2025, 16:02:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              3.1. Учасник надає: 3.1.1. За підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності) довідку про раніше укладені та повністю виконані (не менше 3 (трьох)) аналогічних договорів, виконаних не раніше 2022 р. у вигляді нижченаведеної табл. 1. 3.1.2. Скановану/і копії оригіналу/ів аналогічного/них договору/ів, вказаних в довідці згідно п.3.1.1, засвідчені уповноваженою особою Учасника. 3.1.3. Листи-відгуки контрагентів Учасника за результатом належного повного виконання договору/ів, інформацію про які надано Учасником на виконання пп. 3.1. п. 3 цього Додатка. Таблиця 1 № п/п Предмет договору Найменування замовника, його місцезнаходження та діючий номер телефону Кількість та місцезнаходження об’єктів обслуговування (вказати місто або смт, село) Рік виконання Відомості про виконання та посилання на ідентифікатор закупівлі в системі PROZZORO 1 2 3 4 5 6
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ