Закупівлю оголошено - 24-09-2025, 14:51. Дата останніх змін - 24-09-2025, 14:53

(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт)

(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування держа... Державна закупівля - UA-2025-09-24-009221-a (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт) від замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області від 9/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-24-009221-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-24-002810-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-09-2025, 14:51
по 29-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-09-2025, 14:51
по 02-10-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 03-10-2025, 14:50

Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1034790
1 034 790 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 173,95 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:31 043,70 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
ЄДРПОУ:25825434 Досьє YouControl
Контактна особа:Дем'янець Тетяна Іванівна
Телефон:380984568534
E-mail:zakupsad@ukr.net
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Є.Петрушевича, буд. 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
(ДК 021:2015 – 45310000-3 Елек ...
1 034 790 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-10-2025, 14:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи
Класифікатор UA-ROAD
H-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-09-2025, 14:52:20
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-09-2025, 14:28:56
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-09-2025, 14:30:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-09-2025, 14:30:50
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-09-2025, 14:31:21
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-09-2025, 14:31:41
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:24-09-2025, 14:32:24

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  3,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 31 043,70 грн (Тридцять одна тисяча сорок три гривнi 70 копійок). Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія).
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 31 043,70 грн (Тридцять одна тисяча сорок три гривнi 70 копійок). Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара. Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються Учасником у відповідне електронне поле визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами). *при оформленні банківської гарантії враховувати пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Повноваження уповноваженої особи гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції підтверджуються відповідними документами. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Івано-Франківській області код ЄДРПОУ: 25825434 IBAN: UA423348510000000002600120938 в ПАТ «ПУМБ» МФО: 334851
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає, відповідальній особі з питань підписання договору, забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Івано-Франківській області код ЄДРПОУ: 25825434 IBAN: UA423348510000000002600120938 в ПАТ «ПУМБ» МФО: 334851
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для надання послуг із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. У разі якщо тендерна документація або специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вона повинна містити вираз «aбo еквівалент». Таблиця №3.1 № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналеж-ності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 1. 2. Ця довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для забезпечення виконання заявлених замовником обсягів та видів робіт (послуг). * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 3.1. Замовником визначено мінімальний перелік техніки/машин/механізмів, необхідних для належного надання послуг. Таблиця 3.2. – мінімальний перелік кількості техніки: № п/п Найменування Кількість 1 Автогідропідіймач 1 2 Автомобіль бортовий 1 В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає: - скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На обладнання/технології, які відображені у Довідці як такі, що залучені, учасник додатково надає: - Скан-копії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, виконання робіт/надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції учасником.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну Довідку згідно форми Таблиці №1.1 з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг. Розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад: Назва Кількість, люд. Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації 1 Виконавець робіт або майстер 1 • розрахункова кількість робітників-монтажників та пусконалагоджувального персоналу повинна бути не меншою за 3 людей. • розрахункова кількість машиністів/водіїв повинна бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в розрахунку щодо транспортних засобів та механізмів, але не меншою за 2 людей. Таблиця №1.1 № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада Освіта Кваліфікація (спеціальність) Досвід роботи за фахом, роки Інформація, зазначена у Дoвiдцi, має бути підтверджена скан-копіями документів, завіреними учасником: - скан-копія наказу про призначення на посаду (наказу про сумісництво) та/aбo цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору; та/aбo інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) - Улаштування світлофорного об’єкту на км 356+790 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин- Бібрка - Львів (поточний ремонт)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-09-2025, 14:46:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за формою Таблиці № 2.1. Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) Таблиця №2.1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ № та дата укладання договору Предмет договору Ціна договору Вартість виконання договору Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 Всього 0,00 0,00 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів); - скан-копію(ї) актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт (наданих послуг), передбачений аналогічним договором. * Аналогічними за предметом закупівлі будуть вважатись договір (-ори) з виконання робіт (надання послуг) з встановлення та/або влаштування технічних засобів організації дорожнього руху та/або світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального користування, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт/послуг одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 30 % від об'ємів робіт/послуг, передбачених тендерною документацією, а саме – в обсягах, не менше визначених у Таблиці 2.2. Інформацію на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник закупівлі повинен надати у формі Таблиці 2.3. Основні види робіт мають бути надані по тим договорам, по яким Учасник подає інформацію, як аналогічні. Таблиця №2.2 Основні (ключові) види робіт для надання послуг № з/п Найменування Одиниця виміру Об'єм виконаних робіт (30% основних видів робіт) 1 Світлофор з кількістю ламп до трьох, що установлюється на конструкції на стіні або колоні шт 2 2 Установлення опор з металевих труб шт 1 3 Підвішування самоутримних ізольованих проводів м 18 4 Установлення світильників шт 1 5 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки км 0,2 Таблиця №2.3 Номер пункту відповідно до переліку основних (ключових) робіт Найменування основної (ключової) роботи Дані з форми КБ-2в аналогічного договору Номер та дата договору Замовник робіт Назва договору Вид робіт з форми КБ-2в Номер пункту у формі КБ-2в Шифр/код роботи за формою КБ-2в Номер та дата акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в Одиниця виміру Кількість одиниць згідно форми КБ-2в Всього обсяг за основних (ключових) робіт по кожній позиції Таблиці №2.2 _____
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ