Закупівлю оголошено - 22-09-2025, 17:06. Дата останніх змін - 22-09-2025, 17:06

Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху

Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху... Державна закупівля - UA-2025-09-22-013765-a Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху від замовника Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро від 9/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-22-013765-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-22-016140-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-09-2025, 17:06
по 27-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-09-2025, 17:06
по 30-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 30-09-2025, 11:40

Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1517333.33
1 517 333,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 586,67 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:45 520 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро
ЄДРПОУ:08004581 Досьє YouControl
Контактна особа:Головань Олексій Віталійович
Телефон:380994911319
E-mail:kev_dnipro@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Феодосіївська, буд. 13
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поточного ремонту ча ...
1 517 333,33 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-09-2025, 11:40
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху

1
послуга
49005 Україна Дніпропетровська область Дніпро вул.****
по 10-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-09-2025, 17:06:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-09-2025, 17:03:10
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:22-09-2025, 17:03:10

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% оголошеної вартості закупівлі 45 520,00 (сорок п’ять тисяч п’ятсот двадцять грн. 00 коп.); Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA 698201720355159092200006951 в ДКСУ м. Київ; Квартирно-експлуатаційний відділ міста Дніпро; Місцезнаходження Замовника: 49005, м. Дніпро, вул. Феодосіївська, 13; Код ЄДРПОУ: 08004581 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєстру банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформаційна довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 2.1. Якщо машини, механізми, обладнання, тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку. 2.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технології не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Учасник повинен підтвердити, що він має можливість базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів для проведення робіт у Дніпропетровській області (надати копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договору оренди, тощо). Якщо відповідне місце базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі відповідні місця базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів. Додатково надається підтвердження відповідних прав власності орендодавців або субпідрядника. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця щодо незаперечення використання його власності для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, Учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій. У разі, якщо не планується застосовувати технології для надання послуг / виконання робіт Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без підтвердних документів).
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначення/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів або копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними особами згідно із чинним законодавством України. Обов’язкова наявність наступних фахівців: • Головний інженер (обов'язкова наявність вищої освіти в галузі будівництва – надаються: паспорт та довідка про присвоєння РНОКПП або відповідна ID-картка, а також відповідні дипломи про фахову освіту); • Виконроб (обов'язкова наявність вищої освіти в галузі будівництва – надаються: паспорт та довідка про присвоєння РНОКПП або відповідна ID-картка, а також відповідні дипломи про фахову освіту); • Інженер-кошторисник (обов'язкова наявність вищої освіти в галузі будівництва – надаються: паспорт та довідка про присвоєння РНОКПП або відповідна ID-картка, а також відповідні дипломи про фахову освіту а також діючи кваліфікаційні сертифікати із відповідними свідоцтвами про підвищення кваліфікації); • Інженер з охорони праці; • Відповідні фахівці робітничих спеціальностей; У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт (послуг) субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити про це.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту частини приміщень для розміщення особового складу (згідно договору №7-253 від 08.10.2024р.). Поточний ремонт 1 поверху
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж один аналогічний договір, укладений та виконаний у 2024-25 роках. Довідку в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, назву колишнього замовника. Всі вказані в довідці договори, мають бути виконані в повному обсязі, з остаточною ціною цих договорів (виконаних в повному обсязі договорів) не менш ніж 50 % очікуваної вартості цієї закупівлі. До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у). Зазначені договори(вір) необхідно надати з додатками, додатковими угодами, копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (наданих послуг) за таким договором (форма КБ-3), а також копіями актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) (форма КБ-2В) та відгуком замовника, який повинен містити номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, ціну договору, назву колишнього замовника та інформацію про контактну особу колишнього замовника. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. У розумінні даної тендерної документації, вважатимуться аналогічними договори виконання робіт з реконструкції та/або капітального ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій та/або надання послуг з поточного ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-09-2025, 17:05:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ