Закупівлю оголошено - 19-09-2025, 15:07. Дата останніх змін - 19-09-2025, 15:07

Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40

Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Беке... Державна закупівля - UA-2025-09-19-009225-a Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40 від замовника Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова від 9/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-19-009225-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-19-010885-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-09-2025, 15:07
по 01-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-09-2025, 15:07
по 04-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 06-10-2025, 14:28

Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
28907516.4
28 907 516,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:144 537,58 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:144 537,58 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
ЄДРПОУ:02071151 Досьє YouControl
Контактна особа:Товстокорий Євген
Телефон:380577073282
E-mail:tender@kname.edu.ua
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Чорноглазівська, будинок 17
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Виконання першочергових невідк ...
28 907 516,40 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-10-2025, 14:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40

1
робота
61002 Україна Харківська область Харків вулиця Сумська, будинок 40
по 05-12-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 15:07:40
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 15:04:55
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 15:04:55
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 15:04:55
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 15:04:55

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Електронна банківська гарантія (далі – гарантія, оформлена відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами, далі - Положення № 639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 (із змінами), з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей.)
                  1.1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі складає 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що становить – 144 537,58 грн. (Сто сорок чотири тисячі п’ятсот тридцять сім гривень 58 коп.). 1.2. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. 1.3. Вимоги до гарантії: - вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону з урахуванням Особливостей; - терміни вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції Постанови Національного банку України від 09.07.2020 № 99); - банківська гарантія: безвідклична, повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. - банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в пункті 1.1. цього розділу. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Чорноглазівська, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України». 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34 (зі змінами); 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 1.4. У разі якщо учасником обрано надавачем гарантії страхову організацію, він повинен з ОБОВ’ЯЗКОВИМ дотримання умов пункту 4 цього розділу щодо всіх вимог та реквізитів до такої гарантії, ДОДАТКОВО окремою довідкою (з додаванням належно завірених відповідних копій нижчезазначених документів) зазначити: - назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші його реквізити; - ліцензію на здійснення страхової діяльності цією організацією. 1.5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 1.6. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, який є резидентом України. Переможець подає документ (Лист-авізо авізуючого банку), що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом, в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Увага!!!Оригінал гарантії, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, банківська гарантія може бути випущена по SWIFT з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара (банк Замовника). 1.7. Повноваження уповноваженої особи банка-гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції (гарантії) підтверджуються відповідними документами. 1.8. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). 1.9. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції (гарантією), відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. 1.10. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції (гарантії), здійснюються за рахунок Учасника процедури закупівлі. 1.11. Замовник (бенефіціар) має право відхилити надану тендерну пропозицію за умови виявлення відомостей, які дають підстави для сумніву щодо платоспроможності банка-гаранта, повноважень осіб, які підписали гарантію та в інших випадках, передбачених законодавством. 2. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому Розділом IV Положення № 639, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Учасник процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії на вимогу Замовника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , 2.1. Оформлюється на п/р Замовника: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Чорноглазівська, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України» у розмірі 5% вартості договору*. * - «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю» (частина 3 статті 27 Закону). 2.2. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю. У разі продовження строку дії Договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. 2.3. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом згідно чинного законодавства. 2.5. До банківської гарантії додаються копії банківських документів, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. 2.6. Банківська гарантія повинна містити: - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму визначену у вимозі в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом. 2.7. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, який є резидентом України. Переможець подає документ (Лист-авізо авізуючого банку), що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом, в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Увага!!!Оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 або, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, банківська гарантія може бути випущена по SWIFT з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка щодо залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт , № з/п Повне найменування, код ЄДРПОУ, платіжні реквізити, місцезнаходження Перелік робіт, на які планується залучення субпідрядника Відсоток від вартості договору, на які планується залучення субпідрядника Крім зазначеної в довідці інформації про субпідрядників/співвиконавців учасник додатково повинен надати: - копію (копії) всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які заплановано залучити субпідрядника/співвиконавця; - документальне підтвердження від субпідрядника/співвиконавця (при їх залученні) про відсутність підстав передбачених пунктом 47 Особливостей(крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту) у формі довідки довільної форми; - документальне підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей у довільній формі, або інформацію у довільній формі щодо незалучення таких субпідрядників/співвиконавців. 8.2. У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності* з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити. У складі пропозиції Учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників, на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. Окрім того, в складі пропозиції має міститися лист від субпідрядника/співвиконавця адресований Замовнику з інформацією про: - наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання відповідних робіт; - наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт: - про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) з 2019 року договорів (на підтвердження зазначеної інформації надаються копії аналогічних за предметом виду робіт, які будуть ними виконуватися, договорів). * у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи отриманню дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі застосування), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного/их документу/ів. 8.3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, складений у довільній формі, про те, що власні додаткові витрати кожного з зазначених у пункті/ах 8.1. та/або 8.2. цього розділу субпідрядників/співвиконавців, пов’язані з інфляційними процесами, передбачені в розрахунках договірної ціни (Додаток № 1 до Договору). 8.4. Якщо до виконання робіт Учасник не залучає субпідрядну/і організацію/ії, то у складі тендерної пропозиції про це надається довідка в довільній формі.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання/техніки, необхідного/их для виконання робіт за предметом закупівлі , 1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, в якій зазначається відповідно до договірної ціни інформація про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі*, за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання/техніки, необхідного/их для виконання робіт за предметом закупівлі № з/п Найменування обладнання/матеріально -технічної бази Марка/назва обладнання/ матеріально-технічної бази (у разі наявності) Кіль-кість (шт.) 1. Власне обладнання / матеріально-технічна база 2. Орендоване обладнання / матеріально-технічна база 3. Залучено за договором лізингу обладнання/матеріально-технічна база 4. Залучено за договором про надання послуг обладнання / матеріально-технічна база 5. Обладнання / матеріально-технічна база субпідрядної організації * - Учасник обов’язково підтверджує наявність такої спеціальної техніки та обладнання: 1. Кран баштовий вантажопідйомністю 8т. – не менше 1 од. 2. Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 20т - не менше 1 од 3 Кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т. - не менше 1 од 4. Навантажувач одноковшевий вантажопідйомністю 2 т - не менше 1 од 5. Автомобіль бортовий вантажопідйомність 8т. - не менше 3од 6. Електростанції пересувні, потужність 2 кВт - не менше 1 од 7. Молотки відбійні електричні легкі - не менше 3 од 8. Дрилі електричні - не менше 3 од 9. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] 10. Вібратори глибинні 11. Підіймач вантажопасажирський вантажопідйомністю 0.8т - не менше 1 од 12. Підвісні платформи - не менше 2 од 13. Коток дорожній самохідний - не менше 1 од ______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 1.2. На підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень та технологій учасник надає: 1.2.1. -оборотна-сальдову відомість за підписом керівника / уповноваженої особи. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально–технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала належним чином оформленого листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.). 1.2.2. – заповнену довідку про наявність у Учасника торгів матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі за наступною формою: Матеріально-технічна база (виробничі потужності, складські приміщення тощо) №№ з/п Найменування Адреса Потужність/ Площа м 2 Підстававикористання* (власне/ орендоване/залучене) * - В разі, якщо матеріально-технічна база використовується учасником на підставі договору оренди, лізингу, користування, також потрібно зазначити номер та дату укладення такого договору. Якщо учасник володіє відповідним ресурсом на праві власності, то в даній графі потрібно зазначити «власне». На підтвердження всіх відомостей, зазначених в підпункті 1.2.2. щодо матеріально-технічної бази, Учасник надає копії документів про право власності або право нею користуватися (договори оренди, надання послуг тощо). Термін закінчення дії документів, які підтверджують право нею користуватися(договори оренди, надання послуг тощо) має бути не раніше ніж 31 грудня 2026 року. Звертаємо увагу: у разі відсутності такого терміну в змісті відповідних договорів у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, користування тощо, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем тощо та учасником
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка* про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. , № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада або спеціальність, розряд (за необхідністю) Стаж роботи за спеціальністю Штатні працівники Працівники, що працюють (планується залучити**) на підставі цивільно-правових угод Працівники субпідрядних організацій** * - у даній довідці повинна бути надана інформація щодо наявності в учасника інженерно-технічного персоналу та робітників, які обов’язкові для учасника, серед яких: - виконавець робіт - не менше 1 особи, - головний інженер або інженер з охорони праці - не менше 1 особи; працівники робочих професій - не менше 15 осіб. Серед працівників робочих професій учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: 1. Бетоняр - не менше 1-ї особи 2. Маляр - не менше 2-х осіб 3. Муляр - не менше 1-ї особи 4. Столяр - не менше 2-х осіб 5. Покрівельник - не менше 2-х осіб 6. Штукатур - не менше 1-ї особи 7. Електрогазозварник або електрозварник - не менше 2-х осіб 8. Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування або слюсар-сантехнік - не менше 2-х осіб 9. Лицювальник –плиточник - не менше 2-х осіб. ** - Інформація щодо ПІБ та стажу роботи може не зазначатись. _____________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 2.2. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає: 2.2.1 - сканкопію оригіналу штатного розпису/розкладу (витягу зі штатного розпису/розкладу) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод*; * - у разі залучення працівників субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації. 2.2.2. - сканкопії оригіналів/належним чином завірені копії чинних на період дійсності пропозиції учасника посвідчень працівників або протоколів/витягів з протоколів з охорони праці, а саме: - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (не менше 2-х працівників); - про проходження навчання по роботам в електроустановках до 1000 В (не менше 2-х працівників); - проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів загального курсу охорони праці (не менше 2-х працівників). 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроба (з вищою будівельною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. На головного інженера та/або виконроба учасник повинен надати сканкопії оригіналів/належним чином завірені копії чинних на період дійсності пропозиції учасника посвідчень або протоколів/витягів з протоколів з охорони праці, а саме: - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів загального курсу охорони праці; - проходження навчання з питань пожежної безпеки; -про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» - про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009»
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Підтвердити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного / их за предметом цієї закупівлі договору / ів.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів , Замовник вимагає підтвердити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного / их за предметом цієї закупівлі договору / ів. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про досвід повністю виконаного / их аналогічного / их* договору / ів (укладеного / их в період з 2022 року по цей час) із зазначенням дати укладення договору / ів, предмету закупівлі за договором / ами, назви та адреси замовників за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата та предмет укладення договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника _______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) * - аналогічними є договори співставні за складом та характером робіт за предметом цієї закупівлі. 3.2. Для документального підтвердження цієї інформації учасники повинні надати: 3.2.1. сканкопії оригіналу / ів з усіма додатками перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договору / ів(за необхідністю цінові показники можливо бути закресленими); 3.2.2. сканкопії оригіналів документів, що підтверджують виконання перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договору / ів*; 3.2.3. сканкопії оригіналів позитивного / их листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору / ів від замовника / ів про досвід роботи з учасником. * - учасники, які в якості аналогічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання можуть не надавати. ** - листи-відгуків повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору, вказаних у Довідці.
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 15:02:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність фінансової спроможності відповідно до підпункту 4.1. цього пункту документально підтверджується (у разі, якщо учасник торгів є юридичною чи фізичною особою, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, він повинен подати у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): - копією балансу* Учасника (форма № 1) за останні 3 календарніроки (2022 - 2024 рр.); * - у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 3 календарні роки (2022 - 2024 рр.); - для Учасників торгів – юридичної особи — копією звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр).** ** - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр). - копією звіту про рух грошових коштів за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр); завіреними печаткою учасника (за наявністю) та підписом уповноваженої посадової особи учасника. , 4.1. Учасник підтверджує свою фінансову спроможність в цій закупівлі за умови, якщо його середньорічний дохід**** протягом 3-х останніх календарних років становитиме не менше ніж 40 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної в оголошенні на неї. 4.2. Наявність фінансової спроможності відповідно до підпункту 4.1. цього пункту документально підтверджується (у разі, якщо учасник торгів є юридичною чи фізичною особою, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, він повинен подати у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): - копією балансу* Учасника (форма № 1) за останні 3 календарніроки (2022 - 2024 рр.); * - у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 3 календарні роки (2022 - 2024 рр.); - для Учасників торгів – юридичної особи — копією звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр).** ** - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр). - копією звіту про рух грошових коштів за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр); завіреними печаткою учасника (за наявністю) та підписом уповноваженої посадової особи учасника. 4.3. Учасник підтверджує***, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію за формою № 2). *** - якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 4.4. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: - для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; - для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік). **** - учасник торгів розраховує розмір середньорічного доходу як середнє арифметичне значення річних оборотів (де річний оборот це сума всіх надходжень протягом календарного року згідно рядків 3000, 3005, 3010 і 3095 звіту про рух грошових коштів за формою 3 (або його аналога для суб’єктів господарювання, які не повинні складати такий звіт згідно з законодавством). Отриманий показник середньорічного доходу повинен бути не меншим 30 % від розміру очікуваної вартості цієї закупівлі, в іншому разі – тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ