Закупівлю оголошено - 09-09-2025, 12:56. Дата останніх змін - 09-09-2025, 12:57

Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти

Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включ... Державна закупівля - UA-2025-09-09-006210-a Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти від замовника Київський психоневрологічний інтернат від 9/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-09-006210-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-09-007994-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-09-2025, 12:56
по 21-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-09-2025, 12:56
по 24-09-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 25-09-2025, 14:04

Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7111713
7 111 713 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:71 117,13 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:35 558,57 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Київський психоневрологічний інтернат
ЄДРПОУ:26021206 Досьє YouControl
Контактна особа:Руденко Галина В'ячеславівна
Телефон:380444018359, 380675077665
E-mail:pv_vp@ukr.net
Місцезнаходження:
04075, Україна, Київська область,Київ, Юнкерова, 37
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт підвального ...
7 111 713 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-09-2025, 14:04
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти

1
робота
04075 Україна м. Київ Юнкерова, 37
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-09-2025, 12:57:26
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-09-2025, 12:42:10
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:09-09-2025, 12:41:39
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 558,57 (тридцять п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 57 копійок) (0,5% від очікуваної вартості). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення  тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Київський психоневрологічний інтернат Місцезнаходження: 04075, Україна, місто Київ, вулиця Юнкерова, будинок, 37 код ЄДРПОУ 26021206 IBAN UA498201720355189002000051810 в УДКСУ у Оболонському р-н. м. Києва
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка за формою Таблиця №1, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази. Таблиця №1 № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів (тип, марка, серія тощо ) Кількість, шт. 1 2 3 1. Власні 2. Орендовані, залучені за договорами послуг, лізингу тощо 3. Обладнання, машини і механізми субпідрядника (у разі залучення) У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання, є власними, учасник на підтвердження права власності зазначеної матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості або інші документи, що підтверджують право власності (договір купівлі- продажу/видаткові накладні або інше). У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є залученими, учасник повинен надати оригінали чинних договорів оренди або послуг тощо, що посвідчують право користування та акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди 1.1.2 Гарантійний лист про те, що протягом усього періоду дії договору з виконання робіт учасника буде забезпечено матеріально-технічною базою, та/або виробничою базою, та/або складом (нежитлові будівлі, приміщення - власні/орендовані/ за договором про виконання робіт), необхідними для виконання умов договору. 1.1.3. Довідка у довільній формі про наявність в учасника програмного комплексу АВК-5, або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням оригіналів чи копій чинних на дату подання тендерних пропозицій підтвердних документів на право користування програмним комплексом та оригінал чи копію відповідної Ліцензії до програмного комплексу.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника / співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). *обов’язково має бути зазначений керівний склад (директор, особа відповідальна за охорону праці, головний бухгалтер, інженер-кошторисник, тощо) та штат працівників учасника (персонал, що бере участь у виконанні умов даної закупівлі). У якості документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників задіяних в будівельно-монтажних та/або електромонтажних роботах, Учасник надає копії посвідчень та/або інших документів про перевірку знань та/або атестації цих працівників відповідній професії. 1.2.3. Учасник повинен надати оригінали або копії документів, які підтверджують трудові відносини та кваліфікацію працівників зазначених у Таблиці 2. (трудові книжки, накази про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, договір ЦПХ, штатний розпис тощо). У разі, якщо учасники у складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від відповідних працівників. 1.2.4. Надати довідку довільної форми про особу, яка буде здійснювати керівництво будівництвом ( капітальний ремонт) на майданчику.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.3.1. Довідка про виконання аналогічного договору протягом 2022 - 2025 років ***, складена за встановленою формою (Таблиця № 2): Таблиця №2 Учасник має подати не менше одного аналогічного договору.  «Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на виконання аналогічних робіт за державні кошти, кошти державних підприємств, організацій тощо, та/або договір за предметом закупівлі про виконання не менше 2-х аналогічних укриттів за останні 4 роки *** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. 1.3.2. Для підтвердження факту виконання аналогічного Договору за період з 2022 по 2024 рр. відповідно до пп.3.1 п.3 цього Додатку учасник надає у складі пропозиції у вигляді оригіналу або копії Договору та документів, що підтверджують факт виконання робіт відповідно до Договору. 1.3.3. Довідка у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт підвального приміщення житлового корпусу №2 Київського психоневрологічного інтернату з влаштуванням найпростішого укриття без включення до інтерактивної карти
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Копія фінансової звітності (річна фінансова звітність) учасника за попередній річний звітний період, яка складається та подається таким учасником згідно положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Обсяг річного доходу повинен бути не менше ніж 90% очікуваної вартості предмету закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-09-2025, 12:55:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ