Закупівлю оголошено - 08-09-2025, 13:01. Дата останніх змін - 08-09-2025, 13:02

Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область

Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. ... Державна закупівля - UA-2025-09-08-005989-a Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область від замовника Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" від 9/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-08-005989-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-018230-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-09-2025, 13:01
по 20-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-09-2025, 13:01
по 23-09-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-09-2025, 13:59

Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2025, 00:00

Будівельні роботи та поточний ремонт за кодом СРV за ДК 021:2015 - 45000000-7 (Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
14287493
14 287 493 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:71 437,47 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:428 624,79 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728402 Досьє YouControl
Контактна особа:Салій Сергій Миколайович
Телефон:380962520152
E-mail:s.n.salij@izm.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт підкранових ...
14 287 493 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-09-2025, 13:59
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область

1
робота
68600 Україна Одеська область Ізмаїл Дунайська,2
по 26-12-2025
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-09-2025, 13:02:08
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:08-09-2025, 13:02:00
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-09-2025, 13:02:00
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:08-09-2025, 13:02:00
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:08-09-2025, 13:02:00
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:08-09-2025, 13:02:00
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 428 624,79 (чотириста двадцять вісім тисяч шістсот двадцять чотири гривні 79 копійок) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в Оголошенні про проведення процедури закупівлі. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — Форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, яка наведена у пункті 10 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: • повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; • код банку (у разі наявності); • адреса місцезнаходження; • поштова адреса для листування; • адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: • повне найменування — для юридичної особи; • прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; • ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; • реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); • серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); • адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: • повне найменування юридичної особи; • ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; • адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: • дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; • назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка наведена нижче; • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ______________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________ Повне найменування гаранта ________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________ Найменування бенефіціара __________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія ________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) _____________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане __________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ________________________ Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) _________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: • відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; • непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; • ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; • ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: • сплата бенефіціару суми гарантії; • отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; • отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: • закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; • укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; • відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; • закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: • на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; • у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) __________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Гарантія надається учасником замовнику через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі.p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Довідкова інформація та реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (для урахування під час оформлення банківської гарантії): Отримувач (Бенефіціар): ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» в особі ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ ФІЛІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» (АДМІНІСТРАЦІЯ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ) Місцезнаходження Бенефіціара: 01135, м. Київ, проспект Берестейський, будинок,14 Місцезнаходження філії: 68609, м. Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область, вул. Набережна Луки Капікраяна,4 Код за ЄДРПОУ Бенефіціара: 38727770 Код за ЄДРПОУ філії 38728402 Банк Бенефіціара: АБ «Укргазбанк», адреса 03087, м. Київ, вул. Єреванська,1, МФО 320478, ЄДРПОУ 23697280, SWIFT-код UGASUAUK, відділення №211/15 АБ «Укргазбанк», адреса м. Ізмаїл, проспект Миру,52 Розрахунковий рахунок за стандартом IBAN: рахунок №UA473204780000026008212002942 МФО: 320478 Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. До закінчення встановленого у документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника.
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу покритої (забезпеченої), безумовної та безвідкличної банківської гарантії банківської установи у вказаному розмірі (далі - Гарантія). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: 31.01.2026 Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства (Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджено постановою Правління Національного банку України №639 від 15.12.2004 зі змінами)). Банківська гарантія, надана переможцем через банк-нерезидент, має бути авізована через один з зазначених банків замовника: Назва банку Місце знаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» м. Київ 322313 EXBSUAUX ПАТ «Державний ощадний банк України» Філія-Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» м. Одеса 328845 COSBUAUKODE ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ 320478 UGASUAUK Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою щодо сплати коштів за гарантією без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Спосіб направлення вимог за цією гарантією не має обмежуватись лише реєстрованою або кур’єрською поштою. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладання договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення переможцем замовнику проекту Гарантії електронним листом на електронну пошту (е-mail: vd@izm.uspa.gov.ua) або рекомендованим листом, розгляду замовником отриманого від переможця проекту Гарантії та направлення переможцю замовником електронного листа на його електронну пошту про погодження тексту Гарантії або відмову від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання переможцем від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником переможцю електронного листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не поданою. В будь-якому випадку погодження тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладання договору про закупівлю. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладання договору про закупівлю, в тому числі у випадку не надання замовником переможцю електронного листа про погодження тексту Гарантії, в порядку, зазначеному у пункті 4 Додатку №3 до тендерної документації, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням положень пункту 21 Особливостей); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається замовником у разі відмови підрядника від виконання договору в частині виконання повного обсягу робіт, та/або у разі затримки виконання робіт з вини підрядника більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів від строків, зазначених в договорі про закупівлю, додатках та додаткових угодах до нього. Забезпечення виконання договору не повертається замовником в разі дострокового розірвання договору за ініціативою замовника у разі, якщо підрядник неналежно виконував умови договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається замовником також у разі невиконання підрядником вимог пункту 17.8 договору про закупівлю, який наведений в Додатку №2 до цієї тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються підряднику), перераховуються на рахунок замовника. Довідкова інформація та реквізити для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю (для урахування під час оформлення банківської гарантії): Отримувач (Бенефіціар): ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» в особі ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ ФІЛІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» (АДМІНІСТРАЦІЯ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ) Місцезнаходження Бенефіціара: 01135, м. Київ, проспект Берестейський, будинок,14 Місцезнаходження філії: 68609, м. Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область, вул. Набережна Луки Капікраяна,4 Код за ЄДРПОУ Бенефіціара: 38727770 Код за ЄДРПОУ філії 38728402 Банк Бенефіціара: АБ «Укргазбанк», адреса 03087, м. Київ, вул. Єреванська,1, МФО 320478, ЄДРПОУ 23697280, SWIFT-код UGASUAUK, відділення №211/15 АБ «Укргазбанк», адреса м. Ізмаїл, проспект Миру,52 Розрахунковий рахунок за стандартом IBAN: рахунок №UA473204780000026008212002942 МФО: 320478
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  31
                  Пошук... день
                  день
                  Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: 31.01.2026
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ДОДАТОК №1 (Інформація та документи які подаються учасниками) .docx, Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі , Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип та/або марку обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи), з яким укладено відповідний договір, а також номер (в разі наявності) та строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми виробничі/складські площі тощо)
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ДОДАТОК №1 (Інформація та документи які подаються учасниками) .docx, Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором або залучених за цивільними угодами працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі , Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 1. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором або залучених за цивільними угодами працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо)
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт підкранових колій: на причалі № 12 ВПК-2 (інв. № 4276/7288), на причалі № 13 ВПК-2 (інв. № 4277/7289), на причалі № 14 ВПК-2 (інв. № 4278/7290) Ізмаїльської філії ДП «АМПУ» за адресою вул. Дунайська, 2, м. Ізмаїл, Одеська область
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-09-2025, 13:02:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ДОДАТОК №1 (Інформація та документи які подаються учасниками) .docx, Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) , Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний*; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ