Закупівлю оголошено - 04-09-2025, 16:06. Дата останніх змін - 04-09-2025, 16:07

«Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». К... Державна закупівля - UA-2025-09-04-012296-a «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: від замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 9/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-04-012296-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-03-015317-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-09-2025, 16:06
по 16-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2025, 16:06
по 19-09-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 22-09-2025, 11:45

Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
67754651
67 754 651 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:338 773,26 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:338 773,26 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:24014538 Досьє YouControl
Контактна особа:Мельник Анатолій Григорович
Телефон:380542700479
E-mail:melnyk.ah@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
40002, Україна, Сумська область,Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт багатоквар ...
67 754 651 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-09-2025, 11:45
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:07:03
          Інші
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:06:46
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  8. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення виконання договору , − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформацією про субпідрядника (субпідрядників) співвиконавця (співвиконавців) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації). У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції: - довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. , Інформацією про субпідрядника (субпідрядників) співвиконавця (співвиконавців) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації). У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції: - довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Відповідність екологічним нормам
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів. , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку за наведеною формою Таблиці №1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця №1 Довідка про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, та вимоги Замовника до них Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3, к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 1 Кран на автомобільному (або гусеничному) ходу вантажопідйомністю не менше 25 т 1 од 2 Екскаватор-навантажувач місткістю ковша не менше 0,25 м3 вантажопідйомністю не менше 2т 1 од 3 Бетонозмішувач об’ємом бака не менше 125л 2 од 4 Електрогенератор потужністю не менше 20 кВт 2 од 5 Стаціонарна лебідка типу «Camac» MINOR PLUMA вантажопідйомністю від 325кг, висота підйому не менше 60м, або еквівалент 2 од 6 Механічні талі типу HFS CB-10 вантажопідйомністю від 1000кг, висота підйому не менше 3м, або еквівалент 2 од 7 Автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 8 т 2 од * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. 2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, Таблиця №1, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації). , Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку за наведеною формою Таблиці №1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця №1 Довідка про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, та вимоги Замовника до них Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3, к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 1 Кран на автомобільному (або гусеничному) ходу вантажопідйомністю не менше 25 т 1 од 2 Екскаватор-навантажувач місткістю ковша не менше 0,25 м3 вантажопідйомністю не менше 2т 1 од 3 Бетонозмішувач об’ємом бака не менше 125л 2 од 4 Електрогенератор потужністю не менше 20 кВт 2 од 5 Стаціонарна лебідка типу «Camac» MINOR PLUMA вантажопідйомністю від 325кг, висота підйому не менше 60м, або еквівалент 2 од 6 Механічні талі типу HFS CB-10 вантажопідйомністю від 1000кг, висота підйому не менше 3м, або еквівалент 2 од 7 Автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 8 т 2 од * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. 2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, Таблиця №1, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації).
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники), за формою Таблиці №2. Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. Таблиця №2 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання № з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності) 1 2 3 4 5 6 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій (за формою Таблиці №3), у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості. Таблиця №3 Довідка про наявність працівників робітничих професій №п/п Професія Кількість працівників 1 2 3 1 Ізолювальник (будівельні роботи) не менше 2 чол. 2 Слюсар-сантехнік не менше 2 чол. 3 Електромонтажник будівельний не менше 2 чол. 4 Столяр будівельний не менше 2 чол. 5 Опоряджувальник будівельний не менше 4 чол. 6 Лицювальник (будівельний) не менше 3 чол. 7 Монтажник будівельний не менше 3 чол. 8 Муляр не менше 2 чол. 9 Бетоняр не менше 3 чол. 10 Монтажник систем утеплення будівель не менше 3 чол. 4). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою Таблиці №3, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації) .Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. , Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники), за формою Таблиці №2. Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. Таблиця №2 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання № з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності) 1 2 3 4 5 6 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій (за формою Таблиці №3), у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості. Таблиця №3 Довідка про наявність працівників робітничих професій №п/п Професія Кількість працівників 1 2 3 1 Ізолювальник (будівельні роботи) не менше 2 чол. 2 Слюсар-сантехнік не менше 2 чол. 3 Електромонтажник будівельний не менше 2 чол. 4 Столяр будівельний не менше 2 чол. 5 Опоряджувальник будівельний не менше 4 чол. 6 Лицювальник (будівельний) не менше 3 чол. 7 Монтажник будівельний не менше 3 чол. 8 Муляр не менше 2 чол. 9 Бетоняр не менше 3 чол. 10 Монтажник систем утеплення будівель не менше 3 чол. 4). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою Таблиці №3, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації) .Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 4. Таблиця №4 № п/ п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Строк дії договору 6. клас наслідків об’єкта 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. 4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації, тощо). , Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 4. Таблиця №4 № п/ п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Строк дії договору 6. клас наслідків об’єкта 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. 4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації, тощо).
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-09-2025, 16:06:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення. , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ