Закупівлю оголошено - 01-09-2025, 15:55. Дата останніх змін - 01-09-2025, 15:56

«Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015... Державна закупівля - UA-2025-09-01-007546-a «Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-01-007546-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-01-008912-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-09-2025, 15:55
по 13-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-09-2025, 15:55
по 16-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 16-09-2025, 14:38

Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2623545
2 623 545 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:13 117,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:13 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:38461952 Досьє YouControl
Контактна особа:Чумак Олексій Олександрович
Телефон:+380612237565
E-mail:spz.zhkh@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт підвальног ...
2 623 545 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-09-2025, 14:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
69035 Україна Запорізька область м. Запоріжжя вул. Леоніда Жаботинського, 25
по 31-12-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація
Класифікатор НК 018:2023
1122 Житлові будинки з трьома та більше квартирами
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:56:15
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 15:51:33
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,4955128
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відсоток забезпечення , Учасник подає на етапі подачі пропозиції забезпечення у розмірі не більше 0.5% від очікуваної вартості
              Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 13 000 грн. (тринадцять тисяч) 00 коп.* *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено умовами цієї тендерної документації, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Мінімальні вимоги щодо наявності необхідної будівельної техніки та обладнання: - автомобіль бортовий – не менше 1 од., - самоскид – не менше 1 од., - самоскид (з краном-маніпулятором) – не менше 2 од., - кран на автомобільному ходу – не менше 1 од., - вантажний автопідйомник – не менше 1 од., - навантажувач – не менше 2 од., - зварювальний апарат – не менше 1 од., - компресор – не менше 1 од., - відбійний молоток – не менше 2 од., - фарборозпилювач – не менше 1 од., - перфоратор – не менше 1 од., - дриль електрична – не менше 1 од., - пилка дискова електрична – не менше 1 од., - шуруповерт – не менше 1 од., - пістолет монтажний – не менше 1 од. Учасник для підтвердження інформації про наявність техніки, необхідної для виконання договору надає скан-копії документів по кожній одиниці техніки: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, якщо транспортні засоби не підлягають державній реєстрації - інший документ що посвідчує право власності (обліку); Якщо заявлена техніка не є власністю (повністю або частково) Учасника, то Учасником додатково надаються скан-копії: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди, послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); У тому разі, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації. В таблиці обов’язково зазначити наявність не менше 10 осіб робочих професій без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням транспортних засобів, та не менше 3 осіб інженерно-технічного персоналу, в тому числі: - виконроб, з наданням на підтвердження кваліфікації скан-копії з оригіналу диплома про здобуття освіти за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»; - інженер-проєктувальник з інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації, з наданням на підтвердження кваліфікації скан-копії з оригіналу кваліфікаційного сертифікату «відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури»; - відповідальної особи з охорони праці та техніки безпеки. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розпорядчий документ про призначення відповідальної особи з охорони праці та техніки безпеки. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію з оригіналу Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки і скан-копію з оригіналу Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, виданих відповідним навчальним закладом, що підтверджують перевірку знань працівників інженерно-технічного персоналу з охорони праці та пожежної безпеки. З метою підтвердження наявності зазначених у довідці працівників в складі пропозиції необхідно надати: скан-копію, зроблену з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» (дана вимога є обов’язковою для підтвердження наявності інженерно-технічного персоналу), або скан-копію з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг), який має бути чинним на дату подання пропозиції. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію з оригіналу Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки і скан-копію з оригіналу Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, виданих відповідним навчальним закладом, що підтверджують перевірку знань працівників інженерно-технічного персоналу з охорони праці та пожежної безпеки. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію з оригіналу Посвідчення про проходження спеціального навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум); скан-копію з оригіналу Посвідчення про спеціальне навчання з питань охорони праці відповідно вимог «Система праці та промислова безпека у будівництві» Основні положення ДБН А.3.2-2-2009 НПАОП 45.2-7.02-12; скан-копію з оригіналу Посвідчення про перевірку знань за НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», виданих відповідним навчальним закладом, що підтверджують перевірку знань працівників робочих професій з охорони праці та пожежної безпеки (мінімум 8 працівників робочих професій, вказаних в довідці за формою Додатку 6 цієї документації). Документи з підтвердження кваліфікації працівників мають бути чинними на дату подання пропозицій. Для підтвердження своєї відповідності даному критерію Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. У такому разі до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт додати скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» на кожного працівника, зазначеного в цій довідці, що засвідчує можливість використання праці такого працівника субпідрядником. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду такого виступати в ролі субпідрядника цього Учасника в разі його перемоги в даній закупівлі, а також містити вичерпний перелік працівників субпідрядника, яких він має намір залучити до виконання відповідного в разі перемоги Учасника в цій закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт підвального приміщення житлового будинку за адресою вул. Леоніда Жаботинського, 25 у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Під аналогічним за предметом закупівлі договором є договір, за яким Учасник виступав підрядником (або генеральним підрядником) та виконував роботи з капітального ремонту або будівництва (реконструкції) житлових або нежитлових будівель або їх частин. 3.3.2. Завірені копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - сканований(ні) оригінал(ли) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів); - скановані оригінали документів, підтверджуючих виконання договору(рів): акти виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2В, довідок КБ-3.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 15:51:28
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ