Закупівлю оголошено - 27-08-2025, 11:39. Дата останніх змін - 04-09-2025, 00:00

Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і з... Державна закупівля - UA-2025-08-27-003589-a Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від замовника управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області від 8/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-27-003589-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-27-000209-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-08-2025, 11:39
по 01-09-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-08-2025, 11:39
по 04-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2025, 00:00

Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
5900871.21
5 900 871,21 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:59 008 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:150 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області
ЄДРПОУ:32009931 Досьє YouControl
Контактна особа:Литовченко Тетяна Миколаївна
Телефон:+380463123117
E-mail:ugkgtab@i.ua
Місцезнаходження:
16600, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прощенка Станіслава, 20
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з поточного ремонту тр ...
5 900 871,21 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

1
послуга
16600 Україна Чернігівська область м. Нжин вул. Чернігівська, вул. Овдіївська, вул. Богуна, вул. Шекерогринівська, вул. Прощенка Станіслава, пл. Заньковецької М.
по 28-11-2025
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-08-2025, 11:40:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-08-2025, 11:16:57
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:27-08-2025, 11:16:57

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              2,5419975
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення тендерної пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 (пункт 5) до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150000,00грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління ЖКГ та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області Місцезнаходження Замовника: вул. Прощенка Станіслава, 20, м. Ніжин, Чернігівська обл., 16600 Код ЄДРПОУ: 32009931 IBAN UA148201720355149005000036490 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
              Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 (пункт 5) до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150000,00грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління ЖКГ та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області Місцезнаходження Замовника: вул. Прощенка Станіслава, 20, м. Ніжин, Чернігівська обл., 16600 Код ЄДРПОУ: 32009931 IBAN UA148201720355149005000036490 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. , Відповідно п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. № з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази, технологій К-сть, шт Правовий статус набуття * Документ, підтверджуючий право набуття ** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; ** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі. Обов’язковою умовою є наявність матеріально-технічної бази для розміщення техніки. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/ документ права власності/ володіння/ користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі пропозиції: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - копії свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації або копії інвентарних карток обліку об’єктів основних засобів від Орендодавця на машини та механізми, реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України. - акти приймання-передачі Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінали листів-підтвердження від власника/орендодавця обладнання, машини та механізми щодо не заперечення використання Учасником його обладнання, машини та механізми для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації. , Відповідно п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження надати документи, що підтверджують трудові відносини з кожним працівником, що вказаний в довідці (підтвердити одним з документів: або копії наказів про призначення, або копії трудових договорів, або довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати)). № з/п Прізвище, ім`я, по батькові працівників Посада* Інформація про освіту 1 2 3 4 Обов’язковою умовою є наявність у штаті учасника інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу освіту з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», «технік-будівельник» або іншої будівельної спеціальності (окрім інженера з охорони праці) з підтверджуючими копіями дипломів про таку освіту. Мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників: - Виконавець робіт (виконроб); - Інженер з якості або інша особа, яка виконує його функції; - Інженер з нагляду за будівництвом або інша особа, яка виконує його функції; - Інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) з наданням чинного на дату подання тендерних пропозицій кваліфікаційного сертифікату; - Інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції з наданням чинного на дату подання тендерних пропозицій сертифіката інженера з охорони праці, сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність інженер з охорони праці (будівництво). Мінімально необхідна кількість працівників робітничих спеціальностей: - Машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин і механізмів у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг–але не менше 13 осіб; - Дорожні робітники- не менше 4-х осіб. У випадку, якщо, кількість залучених до виконання робіт працівників, що є наявними у штаті учасника, є меншою 50 чоловік, допускається залучення працівника, який виконує обов’язки інженера з охорони праці за сумісництвом. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці, а саме Загальний курс з Охорони праці, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 45.2-7.02-12(ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09 та питань з пожежної безпеки шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності перелічених знань із охорони праці у керівника Учасника, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12), Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09) шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у інженера з нагляду за будівництвом (або інша особа, яка виконує його функції), та інженера з якості (або інша особа, яка виконує його функції), та інженера-проектувальника, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме ПОП під час виконання робіт з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), ПОП під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09) шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у виконавця робіт, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо перевірки знань, а саме Загальний курс з охорони праці, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009), НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 63.21-1.01-09 шляхом надання в складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу та посвідчень щодо наявності знань із охорони праці у Інженер з охорони праці, посвідчення мають бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору. , Відповідно п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі пропозиції подається довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі відповідно до загальної ціни договору. На підтвердження договору (договорів), вказаного в довідці, надаються обов’язково позитивний відгук від замовника, копії договору з усіма додатками, форми № КБ-2в та №КБ-3, оформлені відповідно до чинного законодавства. Підтвердити виконання не менше двох аналогічних договорів, зазначених в довідці в повному обсязі. Відгук має містити інформацію: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, із зазначенням ідентифікатора закупівлі системи Prozorro (у разі, якщо договір укладено за результатами проведеної процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель). Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на поточний ремонт/поточний середній ремонт/будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію доріг, тротуарів, укладені не раніше 2021р.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з поточного ремонту тротуарів в м. Ніжин (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність фінансової спроможності.
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-08-2025, 11:16:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності. , Відповідно п.4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 99% очікуваної вартості закупівлі. - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати форма № 2; - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ