Закупівлю оголошено - 26-08-2025, 15:50. Дата останніх змін - 26-08-2025, 15:51

«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».

«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».... Державна закупівля - UA-2025-08-26-009084-a «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі». від замовника Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) від 8/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-26-009084-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-13-004542-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-08-2025, 15:50
по 07-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-08-2025, 15:50
по 10-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 10-09-2025, 11:52

Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22447742.4
22 447 742,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:112 238,71 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:112 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації)
ЄДРПОУ:05415958 Досьє YouControl
Контактна особа:Письменський Ігор Юрійович
Телефон:380445127333
E-mail:tender_kmkl_3@ukr.net
Місцезнаходження:
02125, Україна, Київська область,Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт приміщень ...
22 447 742,40 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-09-2025, 11:52
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».

1
робота
02125 Україна Київська область Київ вулиця Петра Запорожця, будинок 26
по 15-03-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-08-2025, 15:45:12
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-08-2025, 15:49:07
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:50:42
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:23:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:23:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:23:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:23:39
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:23:39
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:23:39
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 15:23:39
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:43:11
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:43:11
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі та складає 112 000,00 грн. (сто дванадцать тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Для документального підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії учасник подає: - довідку з банку, який видав гарантію, про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписку з банку, який видав гарантію, по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) код ЄДРПОУ 05415958 КНП «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3», вулиця Петра Запорожця,26 м.Київ ,021225. Код ЕДРПОУ: 05415958 Р/Р: UA3130522990000026001036207675 АТ КБ "ПРИВАТБАНК" м. Київ МФО 305299
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - 5 Забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 3 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку №5 до тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка за формою наведеною нижче про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. № з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази згідно обов’язкового переліку Тип /марка/ модель*** Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником або володіє майном на праві господарського відання чи оперативного управління, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування/догорів про надання послуг” транспортних засобів (договір оренди, надання послуг, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України). Учасник надає тільки ті невід’ємні частини договору лізингу, які безпосередньо стосуються обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. *** Тип /марка/модель обладнання та матеріально-технічної бази (відповідно наданих документів). Обов’язковий перелік та кількість необхідних обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт за предметом закупівлі: Автомобіль з вантажопідйомністю не менше 1т, навантажувач, перфоратор, шуруповерт, машина шліфувальна, фарборозпилювач, апарат зварювальний, пістолет будівельно-монтажний, пила дискова, дриль, насос, пилосос промисловий. У разі відмінності назви найменування обладнання та матеріально-технічної бази, що вказані в довідці від фактично наданих свідоцтв про реєстрацію та/або інших документів, що посвідчують власність (облік), користування/залучення, Учасник надає відповідне письмове пояснення, що обґрунтовує застосування саме цих обладнання та матеріально-технічної бази. 4.2. У підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п.4.1., Учасник процедури закупівлі надає: Видаткова накладна, або накладна, або акт приймання-передачі або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). (у випадку, якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології є власністю субпідрядної організації/співвиконавця або залученими субпідрядною організацією/співвиконавцем, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому підпункті надаються від субпідрядної організації/співвиконавця). Документи, що підтверджують право власності або залучення* повинні містити інформацію про тип або модель або марку обладнання щодо яких вони підтверджують право власності або залучення. 4.3. Учасник вказує у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі, наявність виробничого приміщення (або виробничої бази або складу або офісу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*) та наданням підтверджуючого документу, а саме: сканованої копії свідоцтва про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, договір** оренди (чи суборенди), або інший договір**). 4.4. Учасник вказує у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі, наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: сканованої копії діючої ліцензії/сертифікату та діючого договору. 4.5. Учасник подає у складі тендерної пропозиції копію діючого договору укладеного з учасником/субпідрядником щодо вивезення твердих будівельних відходів (будівельного сміття). * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору про закупівлю на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. ** Документи мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників (головний інженер, виконавець робіт, інженер з охорони праці, інженер проектувальник в частині кошторисної документації, електромонтер, монтажник, штукатур, маляр, плиточник, бетоняр, зварювальник, сантехнік) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду/послугу згідно наданого договору цивільно-правового характеру, ПІБ. 2.2. Для документального підтвердження інформації, що міститься у довідці згідно вимог п.2.1., учасник подає у складі тендерної пропозиції: - копію(ї) наказу(ів) про прийняття на роботу/переведення/сумісництво/суміщення працівника(-ів), або діючий(і) договір(и) цивільно-правового характеру; - на інженера з охорони праці учасник подає діючі посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці: загального курсу з охорони праці, проходження навчання з питань пожежної безпеки, «ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення» (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (НПАОП 0.00-1.80-18), «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15), «Правила охорони працi пiд час виконання робiт на висотi» (НПАОП 0.00-1.15-07), посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 з результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ), з групою допуску з електробезпеки не нижче IV; - на інженера проектувальника в частині кошторисної документації учасник подає копію діючого кваліфікаційного сертифікату, оформленого та виданого відповідно до законодавства, та у разі необхідності – діючі свідоцтва про підвищення кваліфікації; копію діючого страхового полісу до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, диплом про вищу освіту з кваліфікацією «інженер-будівельник» (без додатків); - на головного інженера та виконавця робіт учасник подає диплом про вищу освіту з кваліфікацією «інженер-будівельник» (без додатків), діючі посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці: загального курсу з охорони праці, проходження навчання з питань пожежної безпеки, «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (НПАОП 0.00-1.80-18), «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15), «Правила охорони працi пiд час виконання робiт на висотi» (НПАОП 0.00-1.15-07), посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 з результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ), з групою допуску з електробезпеки не нижче IV; - на електромонтера, монтажника, штукатура, маляра, плиточника-лицювальника, бетоняра, зварювальника та сантехніка учасник подає діючі посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання з питань охорони праці: «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 з результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ). Зазначені вище документи щодо проходження працівниками навчання мають бути видані відповідним (-и) суб’єктом (-ами) господарювання (навчальним центром, галузевим навчальним центром, тощо), який (-і) має (-ють) повноваження (або право) проводити навчання з питань охорони праці (надати сканкопію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на відповідну діяльність). У разі проходження навчання з охорони праці на підприємстві учасника, на підтвердження правомірності перевірки знань працівників та видачі їм посвідчень у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 за відповідними НПАОП.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка повинна містити інформацію про предмет та реквізити договору, суму виконання договору, назву та контактні дані замовника робіт за договором. 1.2. Для підтвердження інформації, яка зазначена у довідці згідно вимог п.1.1., учасник подає*: - копію аналогічного** договору за предметом закупівлі з усіма невід’ємними частинами; - довідка форми КБ-3 та відповідна податкова накладна; - лист-відгук від замовника робіт про належне виконання умов договору із обов’язковим зазначенням реквізитів наданого аналогічного** договору (№, дата та предмет), складений на фірмовому бланку (за його наявності), з номером та датою видачі відгука, та з інформацією про якість виконаних робіт, своєчасність, відсутність зауважень. 1.3. Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в за аналогічним** договором. **аналогічним за предметом закупівлі є договір підряду [відповідно до якого учасник (один з учасників об’єднання учасників) виступав в якості генерального підрядника або підрядника (не субпідрядника)] предметом якого є капітальний ремонт об’єкту будівництва, укладений учасником у період з 2022 по 2025 роки та виконаний в повному обсязі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП "Київська міська клінічна лікарня №3", вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - . Учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю а саме: копія балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік АБО у разі, якщо учасник цієї закупівлі є ФОП - податкову декларацію за 2024 рік. Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік учасника має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 26-08-2025, 15:23:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ