Закупівлю оголошено - 22-08-2025, 12:03. Дата останніх змін - 22-08-2025, 12:04

За кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт підвального приміщення під розміщення укриття у стаціонарі №1 КНП "Центральна міська лікарня" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Святослава Хороброго, За, м. Кропивницького"

За кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт підвального приміщення під розміщення укриття у стаціона... Державна закупівля - UA-2025-08-22-004517-a За кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт підвального приміщення під розміщення укриття у стаціонарі №1 КНП "Центральна міська лікарня" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Святослава Хороброго, За, м. Кропивницького" від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" від 8/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-22-004517-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-22-004609-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-08-2025, 12:03
по 05-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-08-2025, 12:03
по 08-09-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 09-09-2025, 12:49

Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2025, 00:00

4.20. Ступінь локалізації. 4.20.1. На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару, який замовник набуде у власність у складі робіт / послуг, вимогам підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону учасником надається довідка (інформація / лист)*, у якій учасником зазначається інформація про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку / модель товару). * Вимога щодо надання довідки (інформації / листа) не застосовується до закупівель товарів, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення. 4.20.2. *У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то відповідно щодо такого товару: Замовником вимагається надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. *вимога не застосовується до товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» та зазначений документ відповідно не подається учасником у складі тендерної пропозиції.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
11311605
11 311 605 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:113 116,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:05493846 Досьє YouControl
Контактна особа:Васильєва Інна Анатоліївна
Телефон:380669896563
E-mail:vasylieva_inna@ukr.net
Місцезнаходження:
25004, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
За кодом CPV за ДК 021:2015: ...
11 311 605 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-09-2025, 12:49
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

"Капітальний ремонт підвального приміщення під розміщення укриття у стаціонарі №1 КНП "Центральна міська лікарня" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Святослава Хороброго, За, м. Кропивницького"

1
робота
25006 Україна Кіровоградська область Кропивницький вул. Святослава Хороброго,3а
по 31-03-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 12:03:50
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-08-2025, 11:55:28
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту За кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт підвального приміщення під розміщення укриття у стаціонарі №1 КНП "Центральна міська лікарня" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Святослава Хороброго, За, м. Кропивницького"
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідку , 2.1. Довідка за формою, (згідно таблиці «Б») підписана уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі використання), в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таблиця «Б» № з/п ПІБ працівників Штатний або нанятий за ЦПУ Посада або професія Освіта (середня, повна. вища) Загальний стаж роботи (роки) та/або стаж роботи на підприємстві (роки)
              Документ
              Документи , 2.2. В Учасника повинні бути наявні працівники робітничої професії (в штаті або згідно цивільно-правових угод) в кількості не менше ніж 12 працівників, крім ІТР. Учасник повинен надати скан - копії наказів про призначення або скан-копії цивільно- правових угод (зняті з оригіналів), які підтверджують наявність у Учасника таких працівників на весь період виконання робіт та листи згоди, в довільній формі, на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних всіх працівників, які зазначені в довідці про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
              Документ
              Документи , 2. 3. В Учасника повинно бути в штаті або наняті за цивільно-правовими угодами та зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та наступні працівники, а саме: • виконроб (не менше одного працівника) який пройшов перевірку знань з питань охорони праці, про що учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення у складі тендерної пропозиції; • сертифікований кошторисник (інженер-проектувальник) не менше одного працівника), на що учасник повинен надати копію кваліфікованого сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації на такого працівника в складі тендерної пропозиції. • в Учасника повинен бути в штаті або нанятий за цивільно-правовою угодою чи договіром на надання послуг координатор з питань охорони праці з підтвердженою незалежним органом кваліфікацією. Учасник в складі пропозиції повинен надати сканований сертифікат Координатора з питань праці.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту За кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "Капітальний ремонт підвального приміщення під розміщення укриття у стаціонарі №1 КНП "Центральна міська лікарня" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Святослава Хороброго, За, м. Кропивницького"
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-08-2025, 12:03:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідку , 1.1. Довідка за формою, (згідно таблиці «А») підписана уповноваженою особою Учасника та завірена печаткою (у разі використання), в якій зазначається наступна інформація: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) вважається(ються) договір(ори) з капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції об’єктів комунальної або державної власності на яких виконувались роботи з капітального/поточного ремонту укриття. Таблиця «А» №з/п Найменування, номер телефону та адреса замовника, якому здійснювалися аналогічні роботи Найменування, та дата договору Найменування основних видів робіт, що виконувалися за договором №
              Документ
              Документи , 1.2. Учасник повинен надати сканкопію (не менше 1-го договору) вказаного у довідці договорів.
              Документ
              Документи , 1.3. Для підтвердження виконання робіт в складі пропозиції надається: - довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в знятих з оригіналів. - позитивний відгук замовника щодо виконання вказаного договору, датований не раніше місячного терміну до дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями. У відгуку має бути інформація, щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору, а також інформація про якість виконаних робіт та їх терміни.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ