Закупівлю оголошено - 15-08-2025, 10:15. Дата останніх змін - 30-08-2025, 09:00

«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за а... Державна закупівля - UA-2025-08-15-001716-a «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ МУНІЦИПАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ" від 8/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-15-001716-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-15-002146-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-08-2025, 10:15
по 27-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-08-2025, 10:15
по 30-08-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
9650000
9 650 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:48 250 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:48 250 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ МУНІЦИПАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ"
ЄДРПОУ:05492734 Досьє YouControl
Контактна особа:Войтович Вікторія Анатоліївна
Телефон:380444253430
E-mail:tenderkatok@ukr.net
Місцезнаходження:
04070, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ МЕЖИГІРСЬКА, будинок 2
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
«Ремонтно-реставраційні роботи ...
9 650 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

1
робота
04070 Україна Київська область Київ Межигірська,2
по 20-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:15:55
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:15-08-2025, 10:10:37

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % (відсотка). Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери та балету» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво №38309438
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення виконання цього Договору у розмірі 3 % (трьох відсотків) від вартості договору на рахунок Замовника. Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури» Київський муніципальний академічний театр опери та балету» «Київська Опера» 04070 м. Київ, вул. Межигірська, 2, ЄДРПОУ 05492734 р/р UA433510050000026000608195800; АТ «УкрСиббанк» МФО 351005. ІПН 054927326560, свідоцтво № 38309438. Умови забезпечення виконання договору про закупівлю визначено у проекті договору (Додаток № 4)
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник повинен мати у наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології (надається довідка довільної форми). Обов’язкова наявність в Учасника необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту та спорядження для висотних робіт, будівельних риштувань, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, а також мають бути залучені для виконання робіт: кран, компресор пересувний, установка для зварювання, підіймач щогловий, машина свердлильна електрична. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та програмного комплексу (чи програмного забезпечення) учасник у своїй пропозиції на основні засоби надає оборотно-сальдову відомість складену відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт введення в експлуатацію або видаткову накладну, або договір купівлі – продажу, або інший договір). Якщо транспортний засіб/машина/механізм/обладнання не є власністю Учасника, а залучені (оренда, лізинг, надання послуг тощо), в такому випадку Учасник надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, які безпосередньо будуть виконувати будівельні роботи та обов’язкова наявність фахівця із складання кошторисної документації. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п. 2.1., учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду/суміщення/сумісництво/переведення, або копії діючих цивільно-правових угод із залученими працівниками. 2.3. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроба (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), інформація по якому відображена в довідці. 2.4. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, інформація по якому відображена в довідці. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016). 2.5. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс діючий на термін подачі тендерної пропозиції, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації), інформація по якому відображена в довідці. 2.6. Учасник повинен підтвердити наявність у працівників не менше 1-ї особи з чинним посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт». 2.7. Учасник надає скановані кольорові копії з оригіналів посвідчень навчання та витягів з протоколів перевірки знань з питань охорони праці керівного складу підприємства Учасника. Надані посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника. 2.8. Учасник надає документи про проходження навчання з питань пожежної безпеки виконробом, на підтвердження надати витяг з протоколу. Всі посвідчення мають бути чинними на весь строк виконання робіт.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів із обов’язковим зазначенням: місце знаходження об’єкту, найменування замовника, контактна особа замовника, телефон для зв’язку та перевірки наданої інформації або у разі наявності інформації про аналогічний договір зазначити ID номер закупівлі в системі Prozorro для перевірки наданої інформації в довідці. Аналогічним вважається договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи виконаний в повному обсязі/об’ємі протягом останніх п’яти років. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - не менше однієї копії аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) по об’єкту з класом наслідків СС3; - надати, не менше одного, оригіналу позитивного відгуку про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору виданого у поточному році; - для підтвердження виконання договорів у повному обсязі згідно п. 3.2. надати скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: 1) актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за аналогічним договором у повному обсязі; 2) довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) за аналогічним договором у повному обсязі. У разі зміни ціни договору має бути надано додаткову угоду про зміну ціни, а форма КБ-2В, форма КБ-3 мають бути на повну суму виконання договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Комунального закладу ТВЗК «Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва», за адресою: 04070, м. Київ, вул. Межигірська, 2» (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 4. Наявність фінансової спроможності * Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік: Баланс підприємства учасника (Форма № 1); Звіт про фінансові результати учасника (Форма № 2); Звіт про рух грошових коштів (Форма № 3); Звіт про власний капітал (Форма № 4); згідно Розділу ІІ Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Декларація з додатками (за наявності) за попередній рік та квитанцію про сплату єдиного податку за останній звітний період (для фізичних осіб-підприємців). Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), що підтверджується за рядком 2000 звіту про фінансові результати за 2024 рік, повинен становити у розмірі, не менше ніж 95 % очікуваної вартості предмета закупівлі без ПДВ. У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-08-2025, 10:15:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ