Період оскарження умов закупівлі - по 29-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 652 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 260 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34849090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білецька Тетяна |
| Телефон: | 380432595124 |
| E-mail: | yodzg3@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 |
4 |
1) перелік виявлених невідповідностей: а) Учасником надано копії документів про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, в яких відсутнє посвідчення на працівника Горпинюк О.П. (штукатур); б) Учасником надані копії розрахунків для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які повинні виконуватись за допомогою автоматизованих програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством розвитку громад та території України, а саме: Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) за вересень 2022 року без додатків до нього (відсутні: підсумкова відомість, розрахунок загальновиробничих витрат) та Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) за жовтень 2022 року (відсутні: довідка форма «КБ-№3, підсумкова відомість, розрахунок загальновиробничих витрат). Також, надані учасником копії первинних облікових документів були розраховані в версії програмного комплексу АВК-5 (3.6.3), яка в період вересень-жовтень 2022 року була недіюча; в) Учасник не надав письмове підтвердження щодо відповідальності його співробітників при огляді огляду об’єкту; г) Учасником надана Довідка вих. №2 від 28.08.2025р. видана ТОВ «БАСКУР» «Про наявність працівників інженерно-технічних працівників» (так як учасник ФОП "Марінюк Іван Петрович" планує залучати субпідрядну організацію ТОВ «БАСКУР» для виконання 31% робіт), в якій зазначений перелік працівників в кількості 9 осіб. На підтвердження ТОВ «БАСКУР» надає копії посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці на працівників: Горпинюк О.П. (штукатур) та Кушта О.М. – в посвідчені зазначено посада (фах) – «Маляр», в надані довідці ТОВ «БАСКУР» зазначено, що даний працівник займає посаду «Монтажник системи утеплення будівель». Інформація про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо інших 7 осіб, які зазначені в довідці - відсутня. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) абзац 3 пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі); б) абзац 3 пункту 1.3. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі); в) абзац 2 пункту 4.1. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі); г) пункту 5.2. Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) копії посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції; б) копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (у разі, якщо між замовником закупівлі та учасником укладались аналогічні договори, обов’язково надати останній з виконаних), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких, згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (пункт 6.1. розділу 6 «Визначення вартості виконаних робіт та витрат»), застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору. Копії первинних облікових документів мають бути розраховані в версії програми, яка була чинна на момент складання цих документів та підписання їх сторонами; в) Учасник також надає письмове підтвердження, що учасник процедури закупівлі, його співробітники та представники звільняють замовника (балансоутримувача), його персонал та представників від будь-якої відповідальності та гарантуватимуть відшкодування збитків у разі загибелі або каліцтва людей, втрати або псування майна та будь-яких інших видів збитків, пошкодження та витрат, пов’язаних з таким оглядом; г) Також, у разі залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю учасник подає у складі тендерної пропозиції документи відповідно до абзаців 2 підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 додатка № 3 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.