Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 277 231,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 772,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Офіс Генерального прокурора |
| ЄДРПОУ: | 00034051 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Богатова |
| Телефон: | +380442007907 |
| E-mail: | bohatova.tt@gp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Замовником виявлені невідповідності згідно з Додатком 6 до тендерної документації, а саме не надано перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до п.4.: • Договір із спеціалізованим підприємством про зберігання та утилізацію твердих будівельних відходів. Надати копію акту або видаткової накладної, що підтверджують факт наданих у поточному році послуг Учаснику по даному договору. • Учасник подає у складі тендерної пропозиції копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018, на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ISO 45001:2019, на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на робіт із завершення будівництва видані на ім’я Учасника органом з сертифікації. Учасник надає звіти по сертифікату за результатами останнього аудиту. Якщо з дати видачі сертифікатів на дату подачі пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікатів на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат/посвідчення внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2018, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: • Договір із спеціалізованим підприємством про зберігання та утилізацію твердих будівельних відходів. Надати копію акту або видаткової накладної, що підтверджують факт наданих у поточному році послуг Учаснику по даному договору. • Учасник подає у складі тендерної пропозиції копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018, на систему управління охороною здоров'я та безпеки праці ISO 45001:2019, на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на робіт із завершення будівництва видані на ім’я Учасника органом з сертифікації. Учасник надає звіти по сертифікату за результатами останнього аудиту. Якщо з дати видачі сертифікатів на дату подачі пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікатів на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат/посвідчення внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2018, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.