Період оскарження умов закупівлі - по 22-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 848 066 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 240,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕКОМСЕРВІС" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 13977216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Матусевич Ольга |
| Телефон: | 380673634341 |
| E-mail: | Olgamatus13@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул.Соборна, будинок 195 |
5 |
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) від 25.12.2015 року №922-VIII, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" було виявлено певні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)перелік виявлений невідповідностей: 1. Відповідно до п.2 Додатку 7 до Тендерної документації учасник повинен надати в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати завірену учасником копію одного такого договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт приймання-передачі наданих послуг (акт приймання виконаних робіт (складеного за типовою затвердженою формою КБ-2в) та довідка КБ-3 (акти КБ-2в та КБ-3), тощо). На виконання даної вимоги учасником надано незавізований договір від 31.08.2023 року №18. Серед актів виконаних робіт акт за №6 від 26 грудня 2023 року містить не всі дати виконання; довідка про вартість виконаних робіт від 25.03.2024 року на суму 7 311 846,40 не містить місяця виконання; акти №7 від 25.03.2024, №8 від 25.03.2024, №9 від 25.03.2024,№10 від 25.03.2024 та №11 за 2024 рік на суму 90 289,20 грн не містять місяця виконання; акт на суму 3 770 844,00грн сканований не в повному обсязі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 2 Додатку 7 до Тендерної документації. Посилання на норму Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі-Особливості): абз.5 пп.2 п.44 Особливостей; пункт 43 Особливостей. 3)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Прошу завантажити в електронну систему закупівель на протязі 24 годин необхідні документи для виправлення, а саме: 1. Завізований договір від 31.08.2023 року №18. 2. Акт №6 від 26 грудня 2023 року з усіма датами виконання. 3.Довідка про вартість виконаних робіт від 25.03.2024 року на суму 7 311 846,40 з проставленим місяцем виконання. 4.Акти №7 від 25.03.2024, №8 від 25.03.2024, №9 від 25.03.2024,№10 від 25.03.2024 та №11 за 2024 рік на суму 90 289,20 грн з місяцем виконання. 5.Акт на суму 3 770 844,00грн сканований в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.