Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
| Телефон: | +380931126230 |
| E-mail: | yurchishinatim@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник на підтвердження фінансової спроможності для юридичних осіб резидентів України надав «Фінансовий звіт суб’єкта мікропідприємництва» за останній звітний період (файл: 19.2.Копія фінзвіту.PDF), що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у документі відсутня відмітка про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердження надання звітності Укрпоштою або електронною поштою. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.4 розділу ІІ Додатку №4 тендерної документації. Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Підтвердження фінансової спроможності для юридичних осіб резидентів України «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою або електронною поштою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.