Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Паплик Тарас |
| Телефон: | 380322546222 |
| E-mail: | lychakivskara94@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вул. Костя Левицького, буд. 67 |
2 |
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із значним обсягом інформації та з метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІЮЛ" виникла необхідність щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) : 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Заходи щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Марунька) На підставі п.41 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДІЮЛ" до 20-ти робочих днів. Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення
Виявлені невідповідності: 1. Учасник ТОВ "ДІЮЛ" (далі – Учасник) в складі тендерної пропозиції на вимогу пункту 3 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації надав скан-копії аналогічних договорів зазначених в довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів) Вих. №04 від 19.08.2025: • Договір №4/33-127 від 12.04.2023 за CPV ДК 021:2015: 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (Благоустрій населених пунктів: послуги з відновлення та ремонту газонів на території Личаківського району м. Львова та м. Винники); • Договір №4/33-169 від 11.05.2021 за ДК 021:2015: 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (ЛОТ 2: Послуги з покосу газонів та інших об'єктів озеленення на території м. Винники). Відповідно до вимог тендерної документації (пункт 3.1. частини 2 Додатку 1 до тендерної документації), аналогічним вважається договір, предмет якого за своєю суттю відповідає предмету цієї закупівлі. Надані учасником договори не підтверджують у повному обсязі досвід виконання робіт, аналогічних предмету цієї закупівлі. Учасник не підтвердив досвід з виконання комплексу робіт з видалення зелених насаджень, їх подрібнення, транспортування та очищення території від залишків порубки. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: 1. Скан-копію аналогічного договору (договорів) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, предмет якого відповідає вимогам пункту 3.1 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації та підтверджує досвід виконання комплексу робіт з видалення зелених насаджень, їх подрібнення, транспортування та очищення території від залишків порубки. 2. Оновлену довідку про досвід виконання аналогічного договору (договорів) та інші документи, передбачені пунктом 3 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.