Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 439 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 396 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 41830167 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Альона Карамушка |
| Телефон: | +380564948361 |
| E-mail: | zakypkaao@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27 |
1 |
Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Довідку (за наведеною Формою 1) про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід працівників відповідної кваліфікації з працівниками, які зазначені у пп 1.3 та п.п 1.4, а саме сертифікований інженер-консультант (Огаренко Л.П.) та сертифікований інженерно-будівельний проектувальник (Куріна М.Т.); 2. Документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / штатний розпис / наказ про прийняття на роботу тощо) на інженера-консультанта (Огаренко Л.П.) та інженерно-будівельного проектувальника (Куріна М.Т.); 3. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Або довідку у довільній формі про те, що такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню та (або) отримання дозволу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.