Закупівлю оголошено - 08-08-2025, 19:59. Дата останніх змін - 01-09-2025, 00:00

Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7 (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7 (ДК 021:2015 – 45450000-6... Державна закупівля - UA-2025-08-08-010962-a Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7 (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Середня загальноосвітня школа №13 від 8/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-08-010962-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-08-013140-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-08-2025, 19:59
по 13-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-08-2025, 19:59
по 16-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
585455
585 455 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 927,28 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Середня загальноосвітня школа №13
ЄДРПОУ:22336508 Досьє YouControl
Контактна особа:Заваденко Анна
Телефон:380972962419
E-mail:annazavadenko@ukr.net
Місцезнаходження:
79049, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Драгана, будинок 7
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з поточного ремонту вн ...
585 455 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7(ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

1
послуга
79049 Україна Львівська область Львів вулиця Драгана, будинок 7
по 01-09-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Медвідь Михайло Семенович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-08-2025 по 03-09-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Михайло Медвідь
Остаточна пропозиція:
546 527 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 01-09-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Медвідь Михайло Семенович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-08-2025 по 23-08-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , Михайло Медвідь
Остаточна пропозиція:
546 527 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-08-2025, 21:53
Період подачі оскарження:
по 26-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-08-25, 21:38:33
24

Керуючись ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі, Закон), відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 року № 1178 (із змінами), пункту 4 «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації «Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7 (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», затвердженої рішенням уповноваженої особи Заваденко А.О. (протокол № 2/ВТ від 08.08.2025 року) - далі, Тендерна документація - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Медвідь Михайло Семенович (РНОКПП 2243321997) – (далі, Учасник) виявлено такі невідповідності: - невідповідність № 1: у складі тендерної пропозиції Учасника наявний документ від АТ «Перший Український Міжнародний Банк», який містить інформацію про реквізити рахунку ФОП Медвідь Михайло Семенович, код ЄДРПОУ, IBAN, назву банку і код банку МФО із датою формування - «14.08.2025», однак не містить чіткої інформації про відкриття рахунку та не завірений належним чином: відсутній підпис уповноваженої особи банку. - посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність № 1: пункт 5 частини 4 Додатку 1 до Тендерної документації: «5. На підтвердження можливості виконати умови договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датованої (их) не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі (повинна бути зазначена інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)»; - для усунення виявленої невідповідності №1: надати (завантажити в електронну систему): 1) скан-копію оригіналу довідки АТ «Перший Український Міжнародний Банк» про відкриття рахунку датованої не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі, завірену належним чином підписом уповноваженої особи банку; - невідповідність № 2: у складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка від 14.08.2025 року №7 про залучення субпідрядника із зазначенням використання його працівників відповідної кваліфікації та дозволів менше 18 відсотків. - посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність № 2: підпункт 2.1. Додатку 1 до Тендерної документації «2.1. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). У разі незалучення учасником до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/ співвиконавця (суб’єкта господарювання), такий Учасник в складі пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.» - для усунення виявленої невідповідності №2: надати (завантажити в електронну систему): - лист-пояснення (уточнення) щодо інформації, зазначеної у довідці від 14.08.2025 року №7 про залучення до надання послуг ТзОВ «Антисепт плюс» (ЄДРПОУ 43585055) як субпідрядника в обсязі менше 18 відсотків від вартості договору про закупівлю (в частині залучення його працівників). - невідповідність № 3: у складі тендерної пропозиції Учасника наявні документи: 1) довідка від 14.08.2025 р. №5 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій вказані працівники: Стосик А.В. Манько Ю.І, та Бикоріз С.Л., які відповідно до договору про надання персоналу (аутстафінгу) №02/06/25-А від 02.06.2025 року працюють у ТзОВ «Антисепт плюс» і надаються ним до ФОП Медвідь Михайло Семенович для виконання робіт. Проте у вказаному договорі відсутня інформація про посади та/або спеціальність цих працівників. 2) цивільно-правові договори №1 та №3 від 05.05.2025 року, у яких Толмачов Р.І. виконує послуги лицювальника плиточника, а Перець Б.М. – інженера проектувальника (кошторисника), проте у довідці від 14.08.2025 року №5 названі їх послуги зазначені як спеціальності. Окрім того, у цивільно-правовому договорі №1 від 05.05.2025 року прізвище працівника Ростислава Ігоровича пишеться як «Толмачов», а у довідці від 14.08.02025 року №5 як «Толмачев». - посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність № 2: підпункт 1.3.* та абзац 1 підпункту 1.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації: «1.3.*Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.» та «Абз.1 пп.1.3.1. З метою своєчасного виконання всього об’єму будівельних робіт (послуг) на об’єкті Учасник повинен підтвердити наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені для надання послуг згідно Технічного завдання, а саме обов’язковою є наявність таких спеціалістів: інженер – проектувальник в частині кошторисної документації (кошторисника) – не менше 1 особи; інженера з охорони праці– не менше 1 особи; маляра-штукатура– не менше 1 особи; лицювальника-плиточника– не менше 1 особи.»; - для усунення виявленої невідповідності №3: надати (завантажити в електронну систему): 1) накази та/або цивільно-правові договори, які підтверджують призначення субпідрядником ТзОВ «Антисепт плюс» на відповідні посади працівників: Стосика А.В.; Манька Ю.І, та Бикоріза С.Л., та які залучатимуться до ФОП Медвідь Михайло Семенович як працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно Технічного завдання по предмету закупівлі, а отже надати додатково уточнену довідку; 2) інформацію щодо посад і спеціальностей Толмачова Р.І. та Перця Б.М. відобразивши її в уточненій додатковій довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження правильності написання прізвища працівника Толмачова Р.І. надати скан-копію його паспорта (1-2 стор.); - невідповідність № 4: у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документ/інформація щодо ФОП Медвідь Михайло Семенович як працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід (посада/спеціальність) маляра-штукатура, яка зазначається у довідці від 14.08.2025 року №5. - посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлена невідповідність № 4: абзац 1 підпункту 1.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації: «Абз.1 пп.1.3.1. З метою своєчасного виконання всього об’єму будівельних робіт (послуг) на об’єкті Учасник повинен підтвердити наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені для надання послуг згідно Технічного завдання, а саме обов’язковою є наявність таких спеціалістів: інженер – проектувальник в частині кошторисної документації (кошторисника) – не менше 1 особи; інженера з охорони праці– не менше 1 особи; маляра-штукатура– не менше 1 особи; лицювальника-плиточника– не менше 1 особи.» - для усунення виявленої невідповідності №4: надати (завантажити в електронну систему): - документ та/або інформацію, що підтверджує ФОП Медвідя Михайла Семеновича працівником відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід – маляра-штукатура. Враховуючи вище викладене, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей (п. 9 ст.26 Закону). Згідно пункту 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації відповідно до п.44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-08-25, 21:38:33

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Медвідь Михайло Семенович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
546 527 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-08-2025, 17:48:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник надає документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник надає документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник надає документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 20:00:16
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 19:07:04
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 19:08:20
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 19:24:49
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 19:10:00
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 19:02:49

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7(ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник надає документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7(ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник надає документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень в Середній загальноосвітній школі №13 за адресою: м. Львів, вул. Драгана, 7(ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник надає документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 08-08-2025, 19:59:14
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ