Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 435 264 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 176,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Скрипченко |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
0 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2025-08-08-009715-a «Поточний (аварійний) ремонт підвального приміщення (південне крило) в будівлі закладу дошкільної освіти (центр розвитку дитини) "Лазурний" Запорізької міської ради, з метою використання як укриття закладу освіти, розташованого за адресою: м. Запоріжжя, Дніпровське шосе, буд. 50» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази наданий договір оренди будівельної техніки № 1/09/2023 з ФОП МАСЛОВСЬКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ, однак за свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу на Екскаватор-навантажувач Caterpillar 428E власником виступає Масловська Наталья Володимірівна. 2. У складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору № 17тд від 15.08.2025 відповідно до якої зазначено: про наявність інженера з проектно-кошторисної документації, що працює за ЦПХ, а також цивільно-правовий договір (договір надання послуг/виконання робіт) № 01/25 підписаний однією особою — директором Шестенко Ю.М., що суперечить ч. 3 ст. 238 та ст. 626 Цивільного кодексу України (ЦК України). Наданий договір цивільно правового характеру не є договором у розумінні ЦК України тобто є таким що укладений в інтересах лише однієї особи (сторони). що директор працює за сумісництвом, а також Наказ від 17.04.2023 № 2 про переведення на посаду директора за сумісництвом, який суперечить протоколу зборів засновників від 17.04.2023 3. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надані посвідчення про навчання з охорони праці на іншому підприємстві. 4. У складі тендерної пропозиції на вимогу п.11 додатку 5 та п. 3 табл.2 додатку 2 тендерної документації учасником надано довідку Вих. №7тд від 15.08.2025р., яка містить некоректну інформацію. 5. У складі тендерної пропозиції на вимогу п.18 додатку 5 та п. 3 табл.3 додатку 2 тендерної документації учасником надано довідку Вих. №12тд від 15.08.2025р., яка містить некоректну інформацію. 6. У складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення директора. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо екскаватора-навантажувача, зазначеного в довідці щодо наявності матеріально-технічної бази; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації про навчання з охорони праці робітників, зазначених в довідці; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно п.11 додатку 5 та п. 3 табл.2 додатку 2 тендерної документації; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки відповідно п.18 додатку 5 та п. 3 табл.3 додатку 2 тендерної документації; усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання наказу про призначення директора.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.