Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 263 120,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 315,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02142299 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Танасієнко Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380564920390 |
| E-mail: | itanasienko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, площа Молодіжна, будинок 1 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) Тендерної Документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності). З метою усунення невідповідностей – інформація та/або документи, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасником закупівлі у складі пропозиції, у Довідці (п.8), яка містить загальні відомості про Учасника не вказана дата реєстрації (п.2 розділу Б Додатку 3 до Тендерної Документації). З метою усунення невідповідностей надати заповнену належним чином Довідку. 2. В інформації, яка складена Учасником за формою «Тендерна пропозиція» ( Додаток 1 до Тендерної Документації) допущено технічну помилку, а саме: містить посилання на інший пункт Додатку 3 до Тендерної Документації (п.1 розділу Б Додатку 3 до Тендерної Документації). З метою усунення невідповідностей виправити технічну помилку та надати Додаток 1 до Тендерної Документації. 3. Учасник не надав лист гарантію, щодо зобов’язань вивезти будівельне сміття з об’єкту (п.13 розділу Б Додатку 3 до Тендерної Документації). З метою усунення невідповідностей надати лист гарантію, що Учасник зобов’язується вивезти будівельне сміття з об’єкту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.