Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2025, 00:00
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 3 963, 8 м²
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 617 707,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 100 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26506412 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сербіна Наталя Олександрівна |
| Телефон: | +380482329963 |
| E-mail: | udh@omr.odessa.ua |
| Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
2 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити невідповідності в тендерній пропозиції, шляхом розміщення інформації та документів на підтвердження, як передбачено вимогами п. 1.1. та п. 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: - Документи, що підтверджують наявність у учасника матеріально – технічної бази: Довідка про наявність у учасника торгів необхідних для виконання робіт транспортних засобів згідно таблиці № 1. У довідці зазначити інформацію про базу (гараж) розміщення/зберігання транспортних засобів під час виконання робіт відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). До довідки надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання – передачі цих засобів. Таблиця № 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації Довідка про наявність машин, механізмів, обладнання ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Найменування (тип, марка, модель) Реєстраційний номер Рік випуску Реквізити свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Зазначення належності* Посилання на документ, що підтверджує правовий статус набуття (володіння, користування) МТБ** 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. ** * у разі залучення машин, механізмів, обладнання за договорами найму (оренди/суборенди) зазначити інформацію про власника, номер та дата документу. **ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. - Документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності вищезазначеному критерію надається довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника* – таблиця № 2. Підтверджується сканованими копіями з оригіналів документів: договору, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ – 3, листом – відгуком від замовника про його виконання (відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, який був виконаний в повному обсязі та предметом якого було виконання робіт, пов’язаних з капітальним ремонтом доріг. Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації або конфіденційності Довідка про виконання аналогічного договору ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Дата та номер договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони (у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору Ідентифікатор закупівлі (у разі, якщо договір укладено з використанням ЕСЗ) 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. * * ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. -
Протокольне РІШЕННЯ № 108 уповноваженої особи — Сербіна Наталя Олександрівна —, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради м. Одеса «28» серпня 2025 року Сербіна Наталя Олександрівна, уповноважена особа, головний спеціаліст виробничо-технічного відділу Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, у зв’язку с необхідністю вивчення та аналізу пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» (код ЄДРПОУ 40948903) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття внутрішньоквартального проїзду за адресами: м. Одеса, вул. Сергія Ядова, 61б, 63, 63а; вул. Михайла Грушевського, 52» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг» – площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 3 963, 8 м². Ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2025-08-07-011606-a. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. № 922-VIII (зі змінами), ВИРІШИЛА: 1. Строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» (код ЄДРПОУ 40948903) – продовжити до 20 робочих днів; 2. Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель. Уповноважена особа _______ Сербіна Н. О. (підпис) м. п.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити невідповідності в тендерній пропозиції, шляхом розміщення інформації та документів на підтвердження, як передбачено вимогами п. 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме документи, що підтверджують наявність у учасника матеріально – технічної бази: Довідка про наявність у учасника торгів необхідних для виконання робіт транспортних засобів згідно таблиці № 1. У довідці зазначити інформацію про базу (гараж) розміщення/зберігання транспортних засобів під час виконання робіт відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). До довідки надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У разі залучення транспортних засобів у складі пропозиції, також надаються скановані копії з оригіналів договорів найму (оренди) транспортних засобів/лізингу з чітко визначеним переліком технічної бази, що передається в найм (оренду)/лізинг та актами приймання – передачі цих засобів. Таблиця № 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації Довідка про наявність машин, механізмів, обладнання ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п Найменування (тип, марка, модель) Реєстраційний номер Рік випуску Реквізити свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Зазначення належності* Посилання на документ, що підтверджує правовий статус набуття (володіння, користування) МТБ** 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. ** * у разі залучення машин, механізмів, обладнання за договорами найму (оренди/суборенди) зазначити інформацію про власника, номер та дата документу. **ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.