Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
| Телефон: | +380931126230 |
| E-mail: | yurchishinatim@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Проект договору не відповідає вимогам тендерної документації. (файл: Проект договору .pdf). Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п. 6 Додатку №1 до тендерної документації: «Лист-згода учасника з проектом договору, та остаточною редакцією викладеною замовником, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки (на кожному аркуші)*, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 3 до Документації». 2. Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав документи, а саме файли: 16 Балагура досвід.pdf, 17 копія аналогічного договору акти відгук.pdf, що не відповідають вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п.4 розділу ІІ Додатку №4 тендерної документації: «Учасник повинен надати оригінал довідки про досвід виконання аналогічних договорів. На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору. Також документи, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Аналогічним вважається договір з виконання послуг, які включають в себе ремонт гідравлічних систем кранів-маніпуляторів та підіймального обладнання.» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 3 до Документації. 2. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів. Копію аналогічного договору, документи, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.