Закупівлю оголошено - 04-08-2025, 16:48. Дата останніх змін - 26-08-2025, 14:02

Поточний ремонт системи вентиляції харчоблоку закладу дошкільної освіти (ясла-садка) № 735 Святошинського району міста Києва, вул. Чистяківська, 1А (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Поточний ремонт системи вентиляції харчоблоку закладу дошкільної освіти (ясла-садка) № 735 Святошинського району міста Києва, вул. Чистяківська, 1А (к... Державна закупівля - UA-2025-08-04-010826-a Поточний ремонт системи вентиляції харчоблоку закладу дошкільної освіти (ясла-садка) № 735 Святошинського району міста Києва, вул. Чистяківська, 1А (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 8/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-04-010826-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-04-012970-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-08-2025, 16:48
по 09-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-08-2025, 16:48
по 12-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
377391
377 391 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 886,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Ілинич Михайло Петрович
Телефон:+380988907963
E-mail:sv.tender106@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт системи вентил ...
377 391 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт системи вентиляції харчоблоку закладу дошкільної освіти (ясла-садка) № 735 Святошинського району міста Києва, вул. Чистяківська, 1А (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

1
послуга
03062 Україна м. Київ Київ вул. Чистяківська, 1А
по 30-10-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Захисні споруди України"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-08-2025 по 20-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 19, 08325, Юрій Корчовий
Остаточна пропозиція:
377 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-08-2025, 10:30
Період подачі оскарження:
по 21-08-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-04-010826-a-a1
Номер договору:
741
Дата підписання договору:
22-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 22-08-2025 по 31-12-2025
376 140 UAH
Ціна договору
376 140 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Захисні споруди України"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
377 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-08-2025, 22:26:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання (приладів, інструментів тощо), матеріально-технічної бази (офісних та/або виробничих приміщень) необхідних для виконання робіт / надання послуг /поставки товарів Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість наявних одиниць Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем 1 2 3 4 Посада П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. 1.2. На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності чи право користування (оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди чи суборенди чи лізингу або договір користування чи надання послуг).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Посада та/або робоча професія Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовпці «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. 2.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2.3. Учасник має зазначити про наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації та монтажників вентиляційних систем. 2.4. Учасник надає у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника в частині кошторисної документації повинний бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника). У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати завірену інженером-проектувальником копію свідоцтва про підвищення кваліфікації. Інформація про сертифікат повинна відображатися на офіційному сайті Мінрегіонбуду за посиланням: https://e-construction.gov.ua. 2.5. Учасник надає у складі тендерної пропозиції скан-копії протоколів або витягів з протоколів з перевірки знань з охорони праці та посвідчень на кожного працівника зазначеного в довідці (окрім інженера–проектувальника в частині кошторисної документації) про проходження навчань із Загального курсу з охорони праці, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками (НПАОП 0.00-7.14-17), Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12), Системи стандартів праці безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН) (НПАОП 45.2-7.02-12). Вказані вище документи мають містити посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника. 2.6. Учасник надає у складі тендерної пропозиції скан-копії протоколів або витягів з протоколів з перевірки знань з охорони праці та посвідчень на кожного працівника зазначеного в довідці (окрім інженера–проектувальника в частині кошторисної документації) про проходження навчань із курсу з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). Вказані вище документи мають містити відповідну посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним вважається договір, у якому/яких предметом договору є виконання робіт/надання послуг з капітального або поточного ремонту системи вентиляції харчоблоку. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори). 3.2. Копію аналогічних договорів зазначених в довідці, складеній відповідно до п.3.1. цього додатку, з усіма додатками та додатковими угодами та копією останньої довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 (наростаючим підсумком), яка підтверджує виконання договору в повному обсязі. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1. Лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) та копії балансу (форма № 1) за останній звітний період (2024 р.), з відповідною відміткою (квитанцією) про прийняття звіту Державною податковою службою України. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) та (форма № 2-м) за останній звітний період (2024 р.), з відповідною відміткою (квитанцією) про прийняття звіту Державною податковою службою України. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи (форма № 1), одержані за звітний період (2024 р.), або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період (2024 р.), якщо Учасник платник єдиного податку, з відповідною відміткою (квитанцією) про прийняття звіту Державною податковою службою України. 4.2. Учасник вважається таким, що відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», у випадку коли чистий дохід (код рядку 2000) за останній рік (2024) складає 100% від очікуваної вартості закупівлі.* * у випадку коли чистий дохід (код рядку 2000) за останній рік (2024) складає більше 100% від очікуваної вартості закупівлі, вважається що учасник відповідає кваліфікаційному критерію

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 16:49:05
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 16:39:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 16:39:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 16:39:28
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 16:39:28
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 16:39:28

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  90 днів , протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка, у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання (приладів, інструментів тощо), матеріально-технічної бази (офісних та/або виробничих приміщень) необхідних для виконання робіт / надання послуг /поставки товарів Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість наявних одиниць Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем 1 2 3 4 Посада П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. 1.2. На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності чи право користування (оборотно-сальдову відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі-продажу або договір поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди чи суборенди чи лізингу або договір користування чи надання послуг).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у формі наведеній нижче, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Посада та/або робоча професія Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовпці «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. 2.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2.3. Учасник має зазначити про наявність сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації та монтажників вентиляційних систем. 2.4. Учасник надає у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника в частині кошторисної документації повинний бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника). У разі, якщо з дня видачі вказаного кваліфікаційного сертифікату пройшло п’ять років, то необхідно також надати завірену інженером-проектувальником копію свідоцтва про підвищення кваліфікації. Інформація про сертифікат повинна відображатися на офіційному сайті Мінрегіонбуду за посиланням: https://e-construction.gov.ua. 2.5. Учасник надає у складі тендерної пропозиції скан-копії протоколів або витягів з протоколів з перевірки знань з охорони праці та посвідчень на кожного працівника зазначеного в довідці (окрім інженера–проектувальника в частині кошторисної документації) про проходження навчань із Загального курсу з охорони праці, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), Вимог безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками (НПАОП 0.00-7.14-17), Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12), Системи стандартів праці безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН) (НПАОП 45.2-7.02-12). Вказані вище документи мають містити посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника. 2.6. Учасник надає у складі тендерної пропозиції скан-копії протоколів або витягів з протоколів з перевірки знань з охорони праці та посвідчень на кожного працівника зазначеного в довідці (окрім інженера–проектувальника в частині кошторисної документації) про проходження навчань із курсу з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). Вказані вище документи мають містити відповідну посаду та місце роботи (компанія Учасника) працівника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним вважається договір, у якому/яких предметом договору є виконання робіт/надання послуг з капітального або поточного ремонту системи вентиляції харчоблоку. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори). 3.2. Копію аналогічних договорів зазначених в довідці, складеній відповідно до п.3.1. цього додатку, з усіма додатками та додатковими угодами та копією останньої довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 (наростаючим підсумком), яка підтверджує виконання договору в повному обсязі. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1. Лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.1. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) та копії балансу (форма № 1) за останній звітний період (2024 р.), з відповідною відміткою (квитанцією) про прийняття звіту Державною податковою службою України. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) та (форма № 2-м) за останній звітний період (2024 р.), з відповідною відміткою (квитанцією) про прийняття звіту Державною податковою службою України. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи (форма № 1), одержані за звітний період (2024 р.), або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період (2024 р.), якщо Учасник платник єдиного податку, з відповідною відміткою (квитанцією) про прийняття звіту Державною податковою службою України. 4.2. Учасник вважається таким, що відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», у випадку коли чистий дохід (код рядку 2000) за останній рік (2024) складає 100% від очікуваної вартості закупівлі.* * у випадку коли чистий дохід (код рядку 2000) за останній рік (2024) складає більше 100% від очікуваної вартості закупівлі, вважається що учасник відповідає кваліфікаційному критерію
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 04-08-2025, 16:39:25
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ