Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 109 733 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 548,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 39611267 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Березовчук Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380989513598 |
| E-mail: | kptender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04214, Україна, Київська область,Київ, вул. Північна, 22 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» ПРОТОКОЛ № 241.241.241.2025 м. Київ « 18 » серпня 2025 року уповноваженої особи Тетяни БЕРЕЗОВЧУК Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту/ ремонт вхідних груп та сходових клітин 1-2 поверхи під.№1,3,4 житлового будинку за адресою: проспект Оболонський,43 в Оболонському районі м. Києва ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-01-008292-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі встановлено такі порушення, а саме: у зв’язку з помилковим (технічна помилка) визначенням предмету закупівлі (адреси поточного ремонту) виникла необхідність відмінити дану закупівлю. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Головний фахівець з публічних закупівель КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» КЕП Тетяна БЕРЕЗОВЧУК
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-08-2025, 08:41 по 29-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.