Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування; Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1 послуга Додаток 3 до тендерної документації. КЕКВ 2240
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 495 111 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 475,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Паплик Тарас |
| Телефон: | 380322546222 |
| E-mail: | lychakivskara94@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вул. Костя Левицького, буд. 67 |
2 |
Виявленні невідповідності: 1. Учасником ТОВ "ДІЮЛ" (далі-Учасник) в складі пропозиції надано договір оренди № 04-02/2025 від 04.02.2025, у п. 2.1 якого визначено мету оренди: «Для ведення господарської діяльності в галузі встановлення та поточного ремонту турнікетної огорожі». Водночас предмет закупівлі передбачає виконання робіт не лише з турнікетною огорожею, а також зі стальними стовпцями для обмеження паркування транспорту та іншими металевими конструкціями. Таким чином, із наданого договору неможливо підтвердити, що орендоване обладнання буде використовуватись для виконання всього обсягу робіт, передбаченого технічним завданням. 2. У складі пропозиції учасником надано: I.на вимогу п.2.1. частини 2 Додатку 1 до тендерної документації - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 05 від 08.08.2025, в якій зазначено двох працівників, що перебувають у трудових відносинах з учасником; II.-Скан-копії цивільно-правових договорів, укладених з іншими особами, які не вказані у поданій довідці. 3. У складі тендерної пропозиції учасником, на виконання вимоги пункту 2.3 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації, надано цивільно-правові договори від 10.02.2025, які містять ознаки ретушування інформації щодо розміру винагороди (заробітної плати), зазначеної в пунктах 4.1 договорів. Згідно з пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, мають бути достовірними, чіткими, відкритими для загального доступу, не містити паролів, бути придатними для читання та відповідати за змістом і формою оригіналам. Надання документа з ретушованими або неповними даними щодо оплати праці унеможливлює об’єктивне підтвердження відповідності встановленим вимогам та порушує принцип прозорості під час здійснення закупівель. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен: 1. Підтвердити наявність (спроможність) використовувати обладнання для надання послуг, відповідно до технічного завдання, яке вказане в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.02 від 14.04.2025 на умовах договору оренди №04-02/2025 від 04 лютого 2025 року шляхом надання уточнюючих документів або роз'яснення тощо. 2. Надати виправлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або роз'яснення тощо. 3. Цивільно-правові угоди у відповідності до тендерної документації зокрема п.2.3. частини 2 Додатку 1 до тендерної документації: «2.3.Скан-копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод...» або роз'яснення тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.