Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 483 589,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 417,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ СВАЛЯВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44634286 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://svalyavska-gromada.gov.ua/viddil-osviti-molodi-sportu-ta-kulturi-21-28-55-21-02-2021/ |
| Контактна особа: | Наталія Ковбинь |
| Телефон: | +380506708244 |
| E-mail: | kovbinnatalia@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89300, Україна, Закарпатська область,місто Свалява, площа Головна, будинок 1 |
1 |
Відповідно до п.39 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно розглянути з метою перевірки на відповідність поданої пропозиції вимогам тендерної документації, в тому числі вимогам технічної специфікації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації Розділу 1 ДОДАТКУ 1 «Переліку документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» щодо якої виявлені невідповідності: - Відповідно до ч.1.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Так у складі пропозиції Учасником надано договір №7-2024 на транспорт VOLVO FH12-460, при цьому згідно з техпаспортом довідкою про наявність обладнання зазначено інформацію про транспортний засіб VOLVO FH12 (розбіжність даних в техпаспорті техніки та специфікацією договору, чинність якого закінчилася ще 31.12.2024. - у Договорі №21-09СТ про надання послуг та виконання робіт від 07.09.2023р. дійсного до 31.12.2026р., заключеного із ФОП Дякович Олегом Юрієвичем на послуги спеціальним вантажним автокраном 10-20Т-С держ.номер ВС7294ЕВ марки ЗИЛ 133ГЯ за адресою договору 825367, Львівська область, Турківський р-н, с.Нижнє, вул. Шутувства, 9А із зазначенням ідентифікаційного коду особи 40411209 (фізичним особам присвоюються коди із 10-ти цифр), виявлено розбіжність у ПІБ, а саме по-батькові, так як у долученому учасником Витязі з ЄДРПОУ зроблений відповідно до статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» на запит: ДЯКОВИЧ ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ від 17.04.2021 за кодом 238812155442 станом на 17.04.2021 18:02:32 відповідно до наступних критеріїв пошуку: Реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспортні дані фізичної особи-підприємця: XXXXXXXXXX. Зазначені дані перенесено з доданого витягу, тобто не оригіналу відповідного документу. Таким чином, виявляється розбіжність у зазначених ідентифікованих даних офіційних документів про надання послуг. Одночасно, зауважуємо, що при проведенні перевірки вказаного в договорі ІПН 40411209 через онлайн систему ОПЕНДАТАБОТ встановлено належність вказаного коду ТОВ «Ужгородське Шляхо-будівельне управління 58», зареєстрованого за адресою 88015, м.Ужгород, вул. Грушевського, 25, кв.26 із керівником товариства Рогова Ірина Олександрівна. Тобто вказаний у договорі про надання послуг вказаний діючий код ЄДРПОУ але товариства, але ж не особи-підприємця. - За наявності орендованої техніки, у підтверження додаються, цитую: «договори оренди/лізингу/надання послуг техніки, тощо. Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця(надавача послуг, тощо) - На підтвердження наявності працівників Учасники повинні надати у складі пропозиції довідку за формою Таблиці Б ч.1.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, Учасником подано довідку за формою, що не відповідає вимогам тендерної документації. - Згідно з п.1.2.3 ч.1.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих оригіналів посвідчень та протоколів чи витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. У складі пропозиції учасником надано витяг з протоколу Вальо Олександра. При цьому учасником не надано самого посвідчення про перевірку із загального курсу з охорони праці. Окрім цього у складі пропозиції учасником подано копії витягів з протоколу/протоколів та посвідчень працівників, яких учасник планує залучити на підставі договорів цивільно-правового характеру, що не передбачено вимогами тендерної документації. При цьому, надані посвідчення/витяги з протоколів/протоколи не підтверджують перевірку знань спеціалістів саме із загального курсу з охорони праці, а містять інформацію про проходження інших перевірок. - відповідно до ч.1.3.1. тендерною документацією вимагалися скановані з оригіналу копії аналогічного договору (не менше одного), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», що відноситься до коду ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи . Однак, учасником наданого копії договорів по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт системи опалення в котельні навчального корпусу КЗ «Свалявський професійний будівельний ліцей» м.Свалява, вул. Шевченка, 22а»,ЄДРПОУ 02543727, доречі за іншою адресою, а саме 89300, Україна ,Закарпатська обл., Свалява, вул. Шевченка,15а,(договір №392 від 20.12.2023р.) та договір №114 від 01.04.2024р. з Комунальним некомерційним підприємством "Медичний центр Сім’я", 89600, Україна, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, будинок 48, код ЄДРПОУ 40390032 за кодом ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. 2) Перелік інформації та/або документів, належних до усунення виявлених невідповідностей по вимогах тендерної документації Розділу 1 ДОДАТКУ 1 -привести у відповідність інформацію та/або документи на транспортний засіб VOLVO FH12, який зазначений учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - на наявну орендовану техніку, додати, цитую: «договори оренди/лізингу/надання послуг техніки, тощо, які є чинними на момент їх подання, та належно оформлені. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця(надавача послуг, тощо) -привести у відповідність інформацію про наявність працівників згідно з взірцем таблиці Б ч.1.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації( без додавання розділів та назв не передбачених у пендерній документації. - кваліфікація спеціалістів, що відповідатимуть за охорону праці (не менше 2 працівників) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. - додати налогічний договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», як зазначено у вимогах тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішила: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.