Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 763 240,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 632,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34701476 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Фінк |
| Телефон: | +380566341550 |
| E-mail: | ugkgtakv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52500, Україна, Дніпропетровська область,місто Синельникове, вулиця Довженка, будинок 36 |
0 |
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ № 69 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ « 11» серпня 2025 року м.Синельникове Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-07-30-006902-а Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівліє уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ПВКП «Мелік»», код ЄДРПОУ 20264505 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Надати інформацію яка зазначена в Додатку 7 п.21, 22 до Тендерної до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформація, довідки які зазначені в п.21, 22 Додатку 7 до Тендерної документації. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа Управління ЖКГ та КВ СМР Вікторія ФІНК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.