Закупівлю оголошено - 28-07-2025, 12:29. Дата останніх змін - 01-09-2025, 18:31

Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19

Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська о... Державна закупівля - UA-2025-07-28-004253-a Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19 від замовника Управління капітального будівництва Південнівської міської ради Одеського району Одеської області від 7/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-28-004253-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-25-009928-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-07-2025, 12:29
по 09-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-07-2025, 12:29
по 12-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
8527810
8 527 810 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:42 639,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:40 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління капітального будівництва Південнівської міської ради Одеського району Одеської області
ЄДРПОУ:34607554 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Павленко
Телефон:+380484231501
E-mail:ykbumr@ukr.net
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Одеський район, м. Південне, просп. Григорівського десанту, 18
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт частини під ...
8 527 810 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19

1
робота
65481 Україна Одеська область Одеський район, м. Південне вул. Будівельників, 19
по 20-12-2026
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ІНТОБУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-08-2025 по 10-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ІТАЛІЙСЬКА 32, ОФІС 8, 65014, Інна Коробчинська
Остаточна пропозиція:
8 477 814 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-08-2025, 19:45
Період подачі оскарження:
по 25-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-08-25, 16:02:06
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

В зв’язку з великим об’ємом наданої інформації та, враховуючи необхідність Замовника у більш детальному ознайомленні з документами учасника торгів ТОВ «ІНТОБУД» (у більшості з документами, що стосуються кошторисної частини предмета закупівлі та кваліфікаційної частини документів тендерної пропозиції), строк розгляду тендерної пропозиції відповідного Учасника продовжено до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 10-09-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-08-25, 17:38:35
24

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яку Учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі № 279 від 11.08.2025 (за формою Таблиці 1) (файл під назвою «Довідка МТБ.pdf») (надалі – Довідка): 1.1.1. Для документального підтвердження наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази Учасником в складі тендерної пропозиції надано скановану копію з оригіналу Договору про надання послуг з робіт спеціальної техніки № 01/01/25-1 від 01.01.2025 (файл під назвою «01_01_25-1_01.01.25 до 31.12.26р_Резнічук.pdf»), у якому визначено перелік технічної бази, яка залучається, та наявне усе обладнання, що залучається учасником за цим Договором. На підтвердження права власності Виконавця (ФОП Резнічука Юрія Володимировича) за наданим Учасником Договором про надання послуг на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що залучаються Учасником для виконання робіт, а саме навантажувача (п. 4 Довідки) та екскаватора-навантажувача (п. 5 Довідки) Учасником були надані свідоцтво про реєстрацію машини серії ОМ № 269394 (файли під назвами «HANOMAG 70E_1.pdf» та «HANOMAG 70E_2.pdf») та свідоцтво про реєстрацію машини серії ОМ № 146798 (файли під назвами «JCB 3CX-4 екскав.навантаж_1.pdf» та «JCB 3CX-4 екскав.навантаж_2.pdf»), відповідно до яких зазначені машини не належать Виконавцю за наданим Договором (ФОП Резнічуку Юрію Володимировичу) на праві власності. 1.1.2. Для документального підтвердження наявності в Учасника котка дорожнього (п. 11 Довідки) Учасником в складі тендерної пропозиції надано скановану копію з копії Договору про надання послуг № 0408/25 від 04.08.2025 (файл під назвою «0408_25_до 31.12.26_Ростгруп промисл.демонтаж.pdf»), у якому визначено перелік технічної бази, яка залучається, та наявний коток дорожний, що залучається Учасником за цим Договором. На підтвердження права власності Виконавця (ТОВ «РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ») за наданим Учасником Договором про надання послуг на коток дорожний (п. 11 Довідки), що залучається Учасником для виконання робіт, Учасником було надано свідоцтво про реєстрацію машини серії ЕЕ № 099479 (файл під назвою «Коток дорожний 16 т_SR-16P»), відповідно до якого підтверджено право власності Виконавця (ТОВ «РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ») на коток дорожний (п. 11 Довідки). Але у Договорі марка та модель котка дорожнього зазначено як «SR16», а у свідоцтві про реєстрацію машини та відповідно у Довідці Учасника – як «SR-16Р», також у Договорі не зазначено рік випуску котка дорожнього, хоча це передбачено Специфікацією до Договору. 1.1.3. Для документального підтвердження наявності в Учасника крана на гусеничному ходу (п. 16 Довідки) Учасником в складі тендерної пропозиції надано скановану копію з копії Договору про надання послуг № 0408/25 від 04.08.2025 (файл під назвою «0408_25_до 31.12.26_Ростгруп промисл.демонтаж.pdf»), у якому визначено перелік технічної бази, яка залучається, та наявний кран, що залучається Учасником за цим Договором. Але Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують або права власності або законні підстави користування Виконавця за Договором (ТОВ «РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ») на кран (п. 16 Довідки). Окрім того, у Договорі найменування крану зазначено як «Кран монтажний гусеничний спеціальний», а у Довідці Учасника – як «Кран на гусеничному ходу». 1.1.4. Для документального підтвердження наявності в Учасника крана (п. 17. Довідки) Учасником в складі тендерної пропозиції надано скановану копію з оригіналу Договору надання послуг № 02/01/25-2 від 02.01.2025 (файл під назвою «Інтобуд_Будальянс+_Дог_№02_01_25_2_від_02_01_25_послуги_техніки»), у якому визначено перелік технічної бази, яка залучається, та наявний кран, що залучається Учасником за цим Договором. На підтвердження права власності Виконавця (ТОВ «БУДАЛЬЯНС+») за наданим Учасником Договором надання послуг на кран (п. 17. Довідки), що залучається Учасником для виконання робіт, Учасником було надане свідоцтво про реєстрацію машини серії АХ № 010942 (файл під назвою «Св_во_про_реєстрацію_техпаспорт_ТЕREX_НОВЫЙ_2024_оригинал_у_Виктора»), відповідно до якого зазначений кран не належить Виконавцю за Договором (ТОВ «БУДАЛЬЯНС+») на праві власності. 1.1.5. У наданій Учасником Довідці не зазначено рік випуску щодо компресора пересувного з електродвиг. (п. 69 Довідки). 1.1.6. У наданій Учасником Довідці не зазначено рік випуску щодо пили дискової (п. 95 Довідки). 1.1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції щодо співвиконавців, спроможності яких було залучено для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не надано за підписом співвиконавців, а саме: ФОП Прохорова Валентина Анатолійовича, ТОВ «БЕРЕЗІВКААГРОШЛЯХБУД», ФОП Резнічука Юрія Володимировича, ТОВ «ЕКСПЕДИЦІЯ №3», ТОВ «РОСТГРУП ПРОМИСЛОВИЙ ДЕМОНТАЖ», ТОВ «БУДАЛЬЯНС+», ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКЕ ЗАВОДОБУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №8», документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язань, у подальшому, перед Учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту будівництва у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. 1.2. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, № 272 від 04.08.2025 (за формою Таблиці 2) (файл під назвою «Довідка працівники.pdf») (надалі – Довідка): 1.2.1. В наданій Довідці щодо Олійник Ліанни Олександрівни в графі «Посада*» вказана невірна посада, а в графі «Форма трудових відносин» - невірний номер та дата наказу. 1.2.2. Для документального підтвердження наявності в Учасника працівників були надані документи, що вимагалися тендерною документацією, зокрема були надані документи стосовно Олійник Ліанни Олександрівни (файл під назвою «5 маляр Олійник Л.О..pdf»). Так, у наданих документах ім’я громадянки Олійник вказано: у наказі – «Ліанна», у свідоцтві про присвоєння кваліфікаційного рівня робітничих професій – російською мовою «Лиана», у перекладі зазначеного свідоцтва – «Ліана». 1.2.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано диплом та/або сертифікат та/або кваліфікаційне посвідчення та/або інші документи, які підтверджують кваліфікацію працівника Поліщука Анатолія Івановича за посадою покрівельник будівельний. 1.2.4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки та/або скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з пожежної безпеки щодо інженера з охорони праці та лише щодо одного робітника підприємства. 1.3. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 272 від 04.08.2025 (за формою Таблиці 3) (файл під назвою «Довідка про аналог договори.pdf.pdf») (надалі – Довідка). Для документального підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору були надані всі документи, що вимагалися тендерною документацією. У наданій Довідці предмет договору за Договором підряду в капітальному будівництві №624/31/1 від 26.12.2017 зазначено: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку: 20-ти поверховий житловий будинок будівельний № 31/1 з інженерними мережами за адресою: м. Одеса, Суворовський район, мкр ІІІ-4-1, в межах вулиць Академіка Сахарова, Академіка Заболотного, Семена Палія (Дніпропетровська дорога), Марсельська», на відміну від Договірної ціни до Договору підряду (оригінал наданий в архіві під назвою «31 1.rar», переклад наданий в архіві під назвою «Переклад.rar») та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (оригінали надані в архіві під назвою «КБ3 31 1.rar», переклади надані в архіві під назвою «Переклад.rar»), в яких предмет договору зазначений: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку (буд.№31/1) з вбудовано-прибудованими приміщеннями за адресою: м. Одеса, Суворовський район, мкр. ІІІ-4-1, в межах вулиць Академіка Сахарова, Академіка Заболотного, Семена Палія (Дніпропетровська дорога), Марсельська». У наданій Довідці предмет договору за Договором підряду в капітальному будівництві №624/31/2 від 26.12.2017 зазначено: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку: 20-ти поверховий житловий будинок будівельний № 31/2 з інженерними мережами за адресою: м. Одеса, Суворовський район, мкр ІІІ-4-1, в межах вулиць Академіка Сахарова, Академіка Заболотного, Семена Палія (Дніпропетровська дорога)», на відміну від Договірної ціни до Договору підряду (оригінал наданий в архіві під назвою «31 2.rar», переклад наданий в архіві під назвою «Переклад ..rar») та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (оригінали надані в архіві під назвою «КБ3 31 2.rar», переклади надані в архіві під назвою «Переклад ..rar»), в яких предмет договору зазначений: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку (буд.№31/2) з вбудовано-прибудованими приміщеннями за адресою: м. Одеса, Суворовський район, мкр. ІІІ-4-1, в межах вулиць Академіка Сахарова, Академіка Заболотного, Семена Палія (Дніпропетровська дорога), Марсельська». 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано не усі сторінки паспорта громадянина України службової (посадової) особи / представника Учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання документів процедури закупівлі, договору про закупівлю, а саме директора Кулікаєва Вадима Миколайовича (файл під назвою «1.5_паспорт, код Кулікаєв.pdf»). 1.5. Учасником у складі тендерної пропозиції була подана договірна ціна у повному обсязі у форматі PDF, яка повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але Кошторисна документація, надана Учасником, не містить ані підпису та печатки (у разі її використання) уповноваженої особи Учасника закупівлі, ані КЕП або УЕП уповноваженої особи Учасника закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1.2.2. підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, підпункт 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, підпункт 1.1.1. підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації: 2.1.1. підпункт 1.1.3. підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.1.2. підпункт 1.1.2. підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.1.3. підпункт 1.1.2. та підпункт 1.1.3. підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.1.4. підпункт 1.1.3. підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.1.5. підпункт 1.1.1. підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.1.6. підпункт 1.1.1. підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.1.7. Зноска * у пункті 1 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.2.2. підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, підпункт 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, підпункт 1.2.1. підпункту 1.2. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації: 2.2.1. підпункт 1.2.1. підпункту 1.2. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.2.2. підпункти 1.2.2.-1.2.5. підпункту 1.2. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.2.3. підпункт 1.2.5. підпункту 1.2. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації; 2.2.4. підпункт 1.2.7. підпункту 1.2. пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 1.2.2. підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, підпункт 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.4. Підпункт г) підпункту 8.1.2. підпункту 8.1. пункту 8. Додатку № 2 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 1.16. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзац 10 пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен надати: Довідку, що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт за формою Таблиці 1 (учасник не може відхилятись від запропонованої форми). На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасником надаються: - скановані копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності (або користування, тощо) на транспортні засоби, будівельні машини, механізми, тощо (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини та/або копія договору оренди та/або договору надання послуг та/або договору позички та/або договору лізингу, який є діючим, тощо), за допомогою яких будуть виконуватися роботи, що є предметом закупівлі, та у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається та інформацію про які наведено в довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази; - інші документи, (скановані копії з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати. Договори оренди, договори надання послуг, договори позички, договори лізингу тощо повинні бути дійсними на момент подання пропозиції. Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, може бути залучено спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують або права власності або законні підстави користування таких субпідрядників/співвиконавців на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (у порядку, передбаченому даним пунктом), що залучається Учасником для виконання робіт.* *У разі залучення Учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язань, у подальшому, перед Учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту будівництва у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. 3.2. Учасник повинен надати: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2 (учасник не може відхилятись від запропонованої форми). Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність наступного мінімального складу фахівців/працівників: - виконавця робіт – не менше двох (oбов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, рівнем не нижче бакалавра з обов’язковим наданням сканованої копії з оригіналу диплому про вищу або неповну вищу освіту; а також обов’язкова наявність діючого сертифіката: "Сертифікат фахівця будівельної галузі" (згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі", що підтверджує компетентність здійснювати діяльність як «Виконавець робіт»); - інженера з охорони праці або іншої особи, яка виконує його функції; - інженера з проектно-кошторисної роботи (кошторисника); - маляра; - монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій; - столяра будівельного; - електромонтажника з освітлення та освітлювальних мереж; - слюсара-сантехніка; - штукатура. Склад працівників може бути збільшено Учасником на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. В якості документального підтвердження трудових взаємовідносин працівників з учасником надати скановані копії з оригіналу першої та останньої сторінки трудової книжки та/або скановані копії з оригіналів наказів про прийняття на роботу; та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди та/або інші документи (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених Учасником в довідці за формою Таблиці № 2 працівників Учасник в складі тендерної пропозиції надає дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення та/або інші документи, які підтверджують кваліфікацію працівників. В складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати скановану копію з оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера з проектно-кошторисної роботи (кошторисника), що підтверджує спроможність виконання таким інженером робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, який відповідно до реєстру атестованих осіб перебуває в статусі «Чинний», а також свідоцтво(а) про підвищення кваліфікації (в разі, якщо його наявність передбачена законодавством). Учасник повинен надати скановані копії з оригіналу посвідчення з перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки та/або скановані копії з оригіналу витягу з протоколу або з оригіналу протоколу комісії з питань перевірки знань з охорони праці та пожежної безпеки щодо інженера з охорони праці та робітників підприємства (не менше двох осіб). Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, може бути залучено спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність трудових відносин між субпідрядником/співвиконавцем та всіма працівниками, що залучаються у порядку, передбаченому даним пунктом тендерної документації.* *У разі залучення Учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язань, у подальшому, перед Учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту будівництва у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. 3.3. Учасник повинен надати виправлену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в частині зазначення правильної назви Предмета договору за обома аналогічними договорами, наданими Учасником, відповідно до Договірних цін до договорів та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3. 3.4. Учасник повинен надати паспорт громадянина (усі сторінки) службової (посадової) особи / представника Учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання документів процедури закупівлі, договору про закупівлю, а саме директора Кулікаєва Вадима Миколайовича. 3.5. Учасник повинен вже надану кошторисну документацію підписати та поставити печатку (у разі її використання) уповноваженої особи Учасника закупівлі, або на вже надану кошторисну документацію накласти КЕП або УЕП уповноваженої особи Учасника закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-08-25, 17:38:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-28-004253-a-a1
Номер договору:
Т-ПРУ-БУД19
Дата підписання договору:
29-08-2025, 17:51
Строк дії договору:
з 29-08-2025 по 31-12-2026
8 477 814 UAH
Ціна договору
7 064 845 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНТОБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 477 814 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-08-2025, 18:47:22
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
2
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.47
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-07-2025, 12:30:33
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено31-07-2025, 13:14:39
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 13:48:41
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 13:01:08
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 12:53:33
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено28-07-2025, 12:29:50
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 13:01:10
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено28-07-2025, 12:29:50
                Тендерна документація
                публічний Видалено31-07-2025, 13:01:09
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 12:53:34

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Дата архівування:
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  2.1. Цією тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції в розмірі: 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.). 2.2. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасниками торгів у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – електронна банківська гарантія одночасно з тендерною пропозицією. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. 2.4. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: 2.5. Назва Замовника: Управління капітального будівництва Південнівської міської ради Одеського району Одеської області; Місцезнаходження Замовника: просп. Григорівського десанту, 18, м. Південне, Одеський р-н, Одеська обл., 65481; Код ЄДРПОУ: 34607554; р/р № UA038201720355189013001021391 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172. 2.6. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560-569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 2.7. Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням абзацу 8 пункту 3 Особливостей та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 № 2628. 2.8. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. 2.9. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. 2.10. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. 2.11. Разом з електронною гарантією (банківською) учасник повинен надати копію ліцензії, виданої банку, копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку та довідку з банку про наявність покриття банківської гарантії. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.12. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. 2.13. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-07-2025, 12:29:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ