Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 992 718,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 927,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 963,59 UAH |
| Замовник: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44153671 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Приндюк Лариса Миколаївна |
| Телефон: | +380456853605 |
| E-mail: | 1020vkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Чумацька в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015- 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, затвердженої рішенням уповноваженої особи Лариси Приндюк (протокол №62/07/25 від 25.07.2025 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та визначені у Додатку № 1 до тендерної документації. I.Згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо забезпечення тендерної пропозиції, а саме: Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 120 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». ІI. Згідно пункту 2.1. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасник подають підтвердження про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії* наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність: • Головний - інженер та/або інша особа, яка виконує дані функції ( надати диплом, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або «інженера-будівельника» та надання чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Виконавець робіт або майстер, або інша особа, яка виконує його функції ( надати диплом, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або «інженера-будівельника» та надання чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Інженер з охорони праці, або особа, яка виконує його функції (з наданням чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Інженер-проектувальник , який буде залучено для виконання робіт (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або « інженера-будівельника» та чинного кваліфікаційного сертифікату; **Найменування учбового закладу, фах спеціальність/спеціалізація) вказується для працівників, які мають вищу освіту. До тендерної пропозиції додаються скановані копії* дипломів працівників, які мають вищу освіту. 2.2. Учасник обов»язково повинен підтвердити наявність кваліфікованих працівників робітничих професій (не менше 5 осіб). На підтвердення наявності працівників відповідної спеціалізації чи спеціальності чи кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії чинних посвідчень працівників та копії протоколу комісії перевірки знань. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК- ІНВЕСТБУД» код ЄДРПОУ: 42285519 (далі – Учасник 2) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт : «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Чумацька в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015- 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2025-07-25-009477-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Учасник надав банківську гарантію, яка підписана посадовою особою банку по довіреності – на Віктора Буркицю, при цьому довіреність підписана в.о. головою правління АТ «Банк Альянс» Чумаком О.О., який за даними Національного банку України, не є та не був головою правління банку та відповідно не мав права видавати таку довіреність на Віктора Буркицю або банком не надано документів, які підтверджують обіймання посади голови правління Чумаком О.О. За даними Національного банку України головою правління є Щербань П.П. Не надано на посадову осібу банку, якою підписана банківська гарантія, документів з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Учасник надав лист Банку-гаранта стосовно вимоги щодо надання копії ліцензії, виданої БАНКУ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК АЛЬЯНС» адресований Тендерному комітету Замовника, а не уповноваженій особі відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради. ІI. Учасник надав довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід за Вих. №1137-т від 07.08.2025 (далі - Довідка), яка містить розбіжності в інформації по працівникам та наданим підтверджуючим документам по ним. Учасником не включено до Довідки Крученюк Олександра Вікторовича – асфальтобетонника 2-го розряду, інші відповідні документи долучені до складу тендерної пропозиції. Учасником в довідці зазначено, що Дзера Сергій Володимирович- дорожній працівник, а підвищено кваліфікацію дорожнього робітника.(надати обгрунтоване пояснення щодо розбіжностей ) III.Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за вих.№ 1133-т від 07.08.2025 в якій не вказано два автомобілі бортові або самоскиди -не менше 2 од., договорів оренди та завірених копій чи свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів що не відповідає абзацу 2 п.1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.