Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 541 622 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 708,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 500 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01981738 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хмельницька Наталя Сергіївна |
| Телефон: | 380445633879 |
| E-mail: | tender_kmkl1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
8 |
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КУКГЕР», Україна, 01032, м. Київ, вул. Жилянська, будинок 126/23, код ЄДРПОУ 45465814, виявлено наступні невідповідності. Згідно пункут 1 розділу І тендерної документації та пункту 4 додатка 6 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції копію Свідоцтва платника податку на додану вартість/єдиного податку або копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість/єдиного податку (надається у випадку, якщо учасник є платником зазначених податків). У складі документів тендерної пропозиції учасника відсутній вищезазначений документ. Згідно підпункту 1.1 пункту 1 у додатку 1 та пункту 12 додатка 6 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі, у тому числі інформацію про наявність власного або залученого офісного приміщення або офісу або іншого приміщення для виконання робіт із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*), місця розташування, площі та про строк користування.. У складі документів тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.08.2025 р. вих.№ Т-03, у якій відсутня інформація про: площу орендованого приміщення; наявність в учасника обладнання та технологій для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Згідно підпункту 1.1 пункту 1 у додатку 1 та пункту 12 додатка 6 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції довідку за встановленою замовником формою про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. У складі документів тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 07.08.2025 р. вих.№ Т-03, у якій інформація у колонці «Предмет договору» не узгоджується із предметом самих договорів, що були також надані учасником у складі документів тендерної пропозиції. Так, предметами наданих учасником договорів є саме виготовлення проектно-кошторисної документації по визначених об’єктах будівництва, а не роботи з капітального ремонту, як помилково зазначив учасник у довідці. Згідно пункту 1.4 розділу 1 «Загальні вимоги» у додатку 3 та пункту 24 додатка 6 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції календарний план виконання робіт, складений в довільній формі, із зазначенням інформації про конкретні етапи робіт та строків їх виконання. Строки виконання робіт мають бути розраховані з урахуванням строків виконання окремих її етапів, зазначених в технічному завданні та строків на проведення експертизи проектної документації, визначених діючим законодавством України. Загальний строк виконання робіт не повинен перевищувати строк виконання робіт, визначений в оголошенні про проведення відкритих торгів. У складі документів тендерної пропозиції учасник надав календарний план виконання робіт, у якому інформація про конкретні етапи робіт не узгоджується з етапами робіт, зазначеними учасником у кошторисній документації. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.