Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 865 059 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 325,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
| ЄДРПОУ: | 40703015 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Коливушко |
| Телефон: | +380487530044 |
| E-mail: | kukievskiy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A |
0 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ ІНТЕГРІТІС ФЛАЙ (далі — Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо цієї закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації); - інформацією/документами про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 та Додатку 1 до цієї тендерної документації. 1. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник надає: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які будуть використовуватись учасником під час виконання робіт, та передбачені підсумковою відомістю ресурсів, наданої учасником у складі кошторисної документації. У разі включення до кошторисної документації учасника заготівельно-складських витрат, учасник має підтвердити наявність складських приміщень у учасника/субпідрядника /співвиконавця, та надати скан-копію з оригіналу договору купівлі-продажу або копію свідоцтва про право власності, або копію договору оренди/суборенди складського приміщення. 1.1.2.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку №3/02-1/ від 07.08.2025 р. Зазначена Довідка не містить переліку усіх будівельних машин та механізмів, які будуть використовуватись учасником під час виконання робіт, та передбачені підсумковою відомістю ресурсів, яка надана Учасником у складі кошторисної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надав ДОГОВОРИ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №03/01 від 03.01.2025 р. та №01/06 від 01.06.2025 р. з видатковими накладними до них, ДОГОВІР ОРЕНДИ ОБЛАДНАННЯ з Актом приймання-передачі обладнання до нього (без №, без дати). Зазначені документи не підтверджують права власності/володіння усього майна, зазначеного у Довідці, зокрема, у п.27 Довідки зазначено наявність «Плиткоріз ручний 1200 мм – 3 шт», натомість у п.6 видаткової накладної №14/01 від 14.01.2025 р. до ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ №03/01 від 03.01.2025 р. міститься «Плиткоріз ручний 1200 мм – 1 шт». 2. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід», учасник надає: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №3 від 03.08.2025 та Штатний розпис, затверджений 31.03.2025р. У наданій Учасником Довідці зазначено ПІБ працівника Учасника Чабаненко Олександр Юрійович, натомість у рядку 7. Штатного розпису зазначено Чебаненко О.Ю. у кількості 2 штатні одиниці. 3. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядника/співвиконавця) до виконання робіт учасник повинен надати відповідні документи/інформацію. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Лист щодо субпідрядника №8 від 03.08.2025 та Довідку про субпідрядника №8-1 від 03.08.2025. Зазначені документи не містять чіткої відповіді чи планує Учасник залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядника/ співвиконавця) до виконання робіт. 4. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 4.2. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження учасником інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено надання: Кошторисна документація відповідно ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (специфікації), визначеного у Додатку 2 до тендерної документації. Вимоги до формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника зазначені в пункті 10 розділу 3 тендерної документації. Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії, з наданням учасником відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована вартість робіт, скріплена печаткою та підписана учасником, у складі: - договірна ціна за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; - відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; - документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (документи із зазначенням найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі); - розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат; - інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови. Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію у складі, визначеному в тендерній документації. Однак, у наданих документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, наявні невідповідності щодо країни походження матеріальних ресурсів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений законодавством: 1. Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням повного переліку будівельних машин та механізмів, які будуть використовуватись Учасником під час виконання робіт, та передбачені підсумковою відомістю ресурсів, наданою Учасником у складі кошторисної документації. 2. Документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/ користування тощо усім майном, зазначеним Учасником у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. 3. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідний Штатний розпис. 4. Оновлену інформацію щодо залучення/незалучення стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядника/співвиконавця) до виконання робіт. 5. Оновлену інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.