Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Софіївської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 41053148 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Таїсія Корж |
| Телефон: | +380982889504 |
| E-mail: | taja_korg27@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 53100, Україна, Дніпропетровська область,смт Софіївка, бульвар Шевченка, буд.19 |
0 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна фірма «Прогрес ЛТД» виявлено такі невідповідності: 1. На вимогу Додатку 2 тендерної документації п.8 Учасником не надано проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися). Учасник повинен надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 ТД
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Авеян Сергій Самвелович ( далі Учасник - ФОП Авеян Сергій Самвелович) виявлено такі невідповідності: 1. На вимогу Додатку 2 тендерної документації п.1 Учасником на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази і технологій надано довідка №16-12 від 03.08.2025 (файл Довідки_Лікарняний.pdf ) з переліком обладнання, що передбачається використовувати для надання послуг, що є предметом закупівлі. На вимогу Додатку 2 п.1 Учасник не надав : - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які відображені у Довідці як такі, що перебувають в користуванні, учасник додатково надає: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг; - сканкопії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують факт отримання учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій відповідно до наданих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку, якщо контрагент учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), укладених між контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг; - сканкопії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують факт отримання контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування, обладнання, матеріально-технічної бази, технологій відповідно до наданих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Враховуючи вищезазначене Учасник повинен надати підтверджуючі документи про наявність матеріально-технічної бази. 2. На вимогу Додатку 2 тендерної документації п.3 на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано довідка №16-14 від 03.08.2025 (файл Довідки_Лікарняний.pdf ). На вимогу Додатку 2 п.3 Учасник не надав : -не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, -копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Враховуючи вищезазначене Учасник повинен надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та документи про його виконання. Інформація, яка міститься в документах (довідках, підтверджуючих документах), повинна співпадати та бути взаємопов'язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.