Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 240 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 751,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
| ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Яворська |
| Телефон: | +380443634333 |
| E-mail: | oksana.yavorska@infotech.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
0 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-ІНФО» (код за ЄДРПОУ 24378950) з ціною 150 000,00 грн з ПДВ, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: - Учасником не зазначено найменування учасника у довідці «Згода з умовами проекту договору», що вимагалась пунктом 5 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»; - Учасником не надано довідку, яка мала містити обов’язкову інформацію про працівників учасника: «прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи, освіта і спеціальність, допуски та номера посвідчень з електробезпеки (не нижче 3 до 1000В), роботи на висоті, термін їх дії», вимога підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги». Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель довідки згоди з умовами проєкту договору за формою, яка вказана в пункті 5 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника» та довідки, яка міститиме інформацію про працівників учасника, а саме: «прізвище, ім’я, по батькові, посада, досвід роботи, освіта і спеціальність, допуски та номера посвідчень з електробезпеки (не нижче 3 до 1000В), роботи на висоті, термін їх дії» ( вимога підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.