Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 238 405,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 384,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26137720 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Владислава Ягодка |
| Телефон: | +380508806445 |
| E-mail: | zakupivli_ukgb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
1 |
Відповідно до розділу I Додатку № 4 до Тендерної документації серед документів для підтвердження наявності в учасника власного або залученого асфальтобетонного заводу, учасник у тендерній пропозиції Разом з договором (-ми), який (-і) надає в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності права користування тим чи іншим об’єктом матеріально-технічної бази, також надаються лист (-и) від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) стосовно того, що він не заперечує проти використання його машини/механізму/обладнання/приладу/тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів із зазначенням ідентифікатора закупівлі, водночас відсутня довідка від ТОВ «Альтера»(відповідно до договору оренди техніки від 01.11.2024р. № ОТ 0111-24) що підприємство не заперечує проти використання його машин/механізмів/обладнання/приладів/тощо під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів. Просимо усунути невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.