Закупівлю оголошено - 23-07-2025, 22:00. Дата останніх змін - 10-09-2025, 14:06

Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи... Державна закупівля - UA-2025-07-23-009942-a Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від замовника Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради від 7/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-23-009942-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-23-010955-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 22:00
по 04-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 22:00
по 07-08-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00

Обсяг робіт визначено у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
104647766.4
104 647 766,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:523 238,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:523 238,83 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
ЄДРПОУ:02144743 Досьє YouControl
Контактна особа:Шупер Олена
Телефон:380987728411
E-mail:shcholena@gmail.com
Місцезнаходження:
79008, Україна, Львівська область,Львів, площа Ринок, будинок 9
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція з добудовою гімн ...
104 647 766,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

1
робота
79067 Україна Львівська область Львів вул. Тракт Глинянський, 151-Б
по 31-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-08-2025 по 05-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, смт Куликів, , , Павленко Тетяна Євгенівна
Остаточна пропозиція:
94 941 340,87 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-08-2025, 16:15
Період подачі оскарження:
по 02-09-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 14-08-25, 19:00:29
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.09.2025. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 05-09-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-08-25, 17:41:37
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У довідці учасника № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1, перелік обладнання) у пункті 1.59 у графі «Назва техніки» зазначено навантажувач фронтальний, проте у графі «Зазначення належності» вказано «надання послуг оренди». Водночас у графі «Документ, що підтверджує належність» зазначено «власність ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», що також підтверджується поданими документами. Таким чином, наявна суперечність між даними довідки та підтвердними документами. 1.2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» подано лише витяги з протоколів перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки, охорони праці, цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях та з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями, без надання самих протоколів, які вимагаються тендерною документацією. 1.3. У довідці № 855 від 04.08.2025 р. «Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору» та у листі-відгуку щодо договору № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. зазначено суму виконання – 6 088 946,27 грн, яка не відповідає даним актам виконаних робіт. Аналогічна невідповідність зафіксована й щодо договору № 207 буд.сад.-23/2 від 16.11.2023 р.: у відгуку та актах виконаних робіт сума становить 1 944 642,76 грн, тоді як у довідці № 855 від 04.08.2025 р. вказана інша сума – 1 973 616,78 грн. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності встановленим замовником кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Підпункт 1.1. «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 1 із зазначенням належності техніки («власна» або «право користування» – договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством), а також документів, що підтверджують право власності чи користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 2. Підпункт 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідність критерію підтверджується довідкою за формою 2 та наданням у складі тендерної пропозиції таких документів: • підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); • підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В). 3. Підпункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 3 із зазначенням суми виконання аналогічних договорів, а також: • документів, які підтверджують виконання робіт за кожним із наданих договорів (акти виконаних робіт, сертифікати прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів); • не менше двох позитивних відгуків замовників про успішне та якісне виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути оформлені належним чином, містити повне найменування замовника, вихідний номер і дату їх оформлення, а також посилання на номер і дату укладення договору, предмет договору та суму виконаних робіт. 3. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1.Надати виправлену довідку № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1 додаток 1 до тендерної документації) із уточненням інформації у підпункті 1.59 цієї довідки щодо навантажувача фронтального — із правильним зазначенням у графі «Зазначення належності»: «власність» або «оренда» (відповідно до підтвердних поданих документів у складі тендерної пропозиції). У разі, якщо техніка перебуває в оренді, додатково надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 3.2. Надати чинні протоколи перевірки знань щонайменше на двох працівників, зазначених у довідці № 856 від 04.08.2025 р. «З інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації», за кожним із напрямів: • з питань охорони праці; • з питань пожежної безпеки; • з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях; • з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями — із зазначенням групи з електробезпеки V (до 1000 В). 3.3. Надати виправлену довідку за № 855 від 04.08.2025 р. «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (форма 3 додаток 1 до тендерної документації) з достовірною інформацією щодо суми виконання договорів № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. та № 207/23-2 від 16.11.2023 р., узгодженою з актами виконаних робіт та листами-відгуками замовників. У разі розбіжностей — надати оновлені листи-відгуки контрагентів із зазначенням фактичних сум виконання цих договорів та/або відповідні акти виконаних робіт. Суми виконаних робіт за вказаними договорами мають відповідати даним, зазначеним у довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», листах-відгуках замовників та актах виконаних робіт. У разі наявності розбіжностей необхідно надати обґрунтований лист-пояснення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-08-25, 17:41:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-23-009942-a-c1
Номер договору:
14-25
Дата підписання договору:
08-09-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 08-09-2025 по 31-12-2026
93 915 222,11 UAH
Ціна договору
78 262 685,09 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
94 941 340,87 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Приватне підприємство «Комплекс Безпека Сервіс»
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-08-2025, 15:12:13
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи) . Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги). Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених згідно пункту 2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції - згідно пункту 3.2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 2. Електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи) має бути з грошовим покриттям. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок, будинок 9 Код ЄДРПОУ: 02144743 IBAN: UA 098201720355129028088019096 Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття; - довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
гарантія.rar, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
4
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
У цій закупівлі відповідно до розробленої проектної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника такого обладнання (техніки): • бульдозер; • автогрейдер; • екскаватор; • кран на автомобільному ходу; • навантажувач; • коток дорожній самохідний; • електростанція пересувна; • автомобіль бортовий; • агрегат зварювальний; • компресор пересувний; • апарат для стикового зварювання поліетиленових труб; • крани баштові; • розчино насос. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у підпункті 1.1 пункту 1 додатку 1 тендерної документації. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. 2) документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою * Якщо учасник є власником, зазначається «власна», в інших випадках вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством). ** Зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1;
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: • головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; • інженера в частині кошторисної документації (кошторисника) або інженера-проектувальника; • інженера з охорони праці; • інженера-будівельника; • виконавців робіт – не менше трьох • геодезиста. Також учасник повинен підтвердити наявність робітників необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Відповідно до зазначених відомостей учасник повинен включити в довідку робітників таких спеціальностей (професій): • монтажників сталевих та залізобетонних конструкцій - не менше двох; • монтажників систем утеплення будівель - не менше двох; • підсобних робітників; • електрогазозварника; • робітників будівельної галузі різної спеціалізації (маляр, штукатурник, сантехнік, плиточник, тощо). Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації та працівників робітничих спеціальностей за формою 2 підпункту 1.2. додатку 1 тендерної документації. * Працівники інженерних професій та працівники робітничих спеціальностей можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом, тощо). 2) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; 3) скан-копія чинного сертифікату фахівця будівельної галузі сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на інженера - будівельника 4) Підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 5) Підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 6) Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); 7) Підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В); 8) Підтвердження кваліфікації кошторисника або інженер-проектувальника (надається чинний кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації); 9) Підтвердження допуску до виконання робіт на висоті, не менш ніж двома працівниками учасника (надаються чинні протокол або витяг з протоколу про перевірку знань з охорони праці, що свідчать про допуск до виконання робіт на висоті та видані на їх підставі посвідчення).
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Аналогічним вважається договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та своєю правовою природою, предметом якого є виконання робіт з реконструкції з до- /над- будовою та/або переплануванням або нового будівництва будівлі/закладу незалежно від джерел фінансування, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі Замовник не вимагає підтвердження виконання конкретних видів робіт у розрізі проєктної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 60 % від очікуваної вартості цієї закупівлі. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів за предметом закупівлі за формою 3 підпункту 1.3. додатку 1 тендерної документації. 2) Скан-копії вказаних у довідці не менше двох аналогічних договорів (надання додатків та додаткових угод в обов’язковому порядку не вимагається) 3) Документи, які підтверджують виконання робіт за кожним наданим договором, а саме: акти виконаних робіт та сертифікати прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. 4) Не менше двох позитивних відгуків від замовника про успішне і якісне виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути належним чином оформлені, містити повне найменування замовника, вихідний номер та дату їх оформлення, а також містити посилання на номер та дату укладення договору, предмет та суму на яку був виконаний договір.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 80% очікуваної вартості закупівлі* Залежно від виду фінансової звітності, яку подає учасник до органів ДПС, у складі тендерної пропозиції надається: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати (форма № 2); - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію. *згідно ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 22:01:09
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 21:59:37
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 21:59:37
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 21:59:37
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 21:59:37
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 21:59:37

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи) . Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги). Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених згідно пункту 2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції - згідно пункту 3.2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 2. Електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи) має бути з грошовим покриттям. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок, будинок 9 Код ЄДРПОУ: 02144743 IBAN: UA 098201720355129028088019096 Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття; - довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      0,50
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , У разі залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю учасник подає у складі тендерної пропозиції документи відповідно до Додатку 1.
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - У цій закупівлі відповідно до розробленої проектної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника такого обладнання (техніки): • бульдозер; • автогрейдер; • екскаватор; • кран на автомобільному ходу; • навантажувач; • коток дорожній самохідний; • електростанція пересувна; • автомобіль бортовий; • агрегат зварювальний; • компресор пересувний; • апарат для стикового зварювання поліетиленових труб; • крани баштові; • розчино насос. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у підпункті 1.1 пункту 1 додатку 1 тендерної документації. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт. 2) документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою * Якщо учасник є власником, зазначається «власна», в інших випадках вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством). ** Зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1;
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: • головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; • інженера в частині кошторисної документації (кошторисника) або інженера-проектувальника; • інженера з охорони праці; • інженера-будівельника; • виконавців робіт – не менше трьох • геодезиста. Також учасник повинен підтвердити наявність робітників необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Відповідно до зазначених відомостей учасник повинен включити в довідку робітників таких спеціальностей (професій): • монтажників сталевих та залізобетонних конструкцій - не менше двох; • монтажників систем утеплення будівель - не менше двох; • підсобних робітників; • електрогазозварника; • робітників будівельної галузі різної спеціалізації (маляр, штукатурник, сантехнік, плиточник, тощо). Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації та працівників робітничих спеціальностей за формою 2 підпункту 1.2. додатку 1 тендерної документації. * Працівники інженерних професій та працівники робітничих спеціальностей можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом, тощо). 2) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2; 3) скан-копія чинного сертифікату фахівця будівельної галузі сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на інженера - будівельника 4) Підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 5) Підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); 6) Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); 7) Підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В); 8) Підтвердження кваліфікації кошторисника або інженер-проектувальника (надається чинний кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації); 9) Підтвердження допуску до виконання робіт на висоті, не менш ніж двома працівниками учасника (надаються чинні протокол або витяг з протоколу про перевірку знань з охорони праці, що свідчать про допуск до виконання робіт на висоті та видані на їх підставі посвідчення).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Аналогічним вважається договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та своєю правовою природою, предметом якого є виконання робіт з реконструкції з до- /над- будовою та/або переплануванням або нового будівництва будівлі/закладу незалежно від джерел фінансування, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі Замовник не вимагає підтвердження виконання конкретних видів робіт у розрізі проєктної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 60 % від очікуваної вартості цієї закупівлі. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1) довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів за предметом закупівлі за формою 3 підпункту 1.3. додатку 1 тендерної документації. 2) Скан-копії вказаних у довідці не менше двох аналогічних договорів (надання додатків та додаткових угод в обов’язковому порядку не вимагається) 3) Документи, які підтверджують виконання робіт за кожним наданим договором, а саме: акти виконаних робіт та сертифікати прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. 4) Не менше двох позитивних відгуків від замовника про успішне і якісне виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути належним чином оформлені, містити повне найменування замовника, вихідний номер та дату їх оформлення, а також містити посилання на номер та дату укладення договору, предмет та суму на яку був виконаний договір.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік суб’єкта господарювання, який має становити не менше 80% очікуваної вартості закупівлі* Залежно від виду фінансової звітності, яку подає учасник до органів ДПС, у складі тендерної пропозиції надається: - Баланс форма № 1 (Звіт прo фінансовий стан); - Звіт прo фінансові результати (форма № 2); - Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3); Або Фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва y складі; 01 - Балансу (ф. № 1-м); 02 - Звіту про фінансові результaти (ф. № 2-м) Або Спрощений фінансовий звіт суб’єктa малого підприємництва: 01 - Баланс (форма № 1-мс); 02 - Звіт про фінансові резyльтати (ф. № 2-мс); Звітність подається за останній звітний період Учасники фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію. *згідно ч.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 23-07-2025, 22:00:03
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ