Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
Обсяг робіт визначено у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 104 647 766,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 523 238,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 523 238,83 UAH |
| Замовник: | Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02144743 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шупер Олена |
| Телефон: | 380987728411 |
| E-mail: | shcholena@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, площа Ринок, будинок 9 |
9 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.09.2025. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У довідці учасника № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1, перелік обладнання) у пункті 1.59 у графі «Назва техніки» зазначено навантажувач фронтальний, проте у графі «Зазначення належності» вказано «надання послуг оренди». Водночас у графі «Документ, що підтверджує належність» зазначено «власність ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», що також підтверджується поданими документами. Таким чином, наявна суперечність між даними довідки та підтвердними документами. 1.2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» подано лише витяги з протоколів перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки, охорони праці, цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях та з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями, без надання самих протоколів, які вимагаються тендерною документацією. 1.3. У довідці № 855 від 04.08.2025 р. «Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору» та у листі-відгуку щодо договору № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. зазначено суму виконання – 6 088 946,27 грн, яка не відповідає даним актам виконаних робіт. Аналогічна невідповідність зафіксована й щодо договору № 207 буд.сад.-23/2 від 16.11.2023 р.: у відгуку та актах виконаних робіт сума становить 1 944 642,76 грн, тоді як у довідці № 855 від 04.08.2025 р. вказана інша сума – 1 973 616,78 грн. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності встановленим замовником кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Підпункт 1.1. «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 1 із зазначенням належності техніки («власна» або «право користування» – договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством), а також документів, що підтверджують право власності чи користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 2. Підпункт 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідність критерію підтверджується довідкою за формою 2 та наданням у складі тендерної пропозиції таких документів: • підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); • підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В). 3. Підпункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 3 із зазначенням суми виконання аналогічних договорів, а також: • документів, які підтверджують виконання робіт за кожним із наданих договорів (акти виконаних робіт, сертифікати прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів); • не менше двох позитивних відгуків замовників про успішне та якісне виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути оформлені належним чином, містити повне найменування замовника, вихідний номер і дату їх оформлення, а також посилання на номер і дату укладення договору, предмет договору та суму виконаних робіт. 3. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1.Надати виправлену довідку № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1 додаток 1 до тендерної документації) із уточненням інформації у підпункті 1.59 цієї довідки щодо навантажувача фронтального — із правильним зазначенням у графі «Зазначення належності»: «власність» або «оренда» (відповідно до підтвердних поданих документів у складі тендерної пропозиції). У разі, якщо техніка перебуває в оренді, додатково надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 3.2. Надати чинні протоколи перевірки знань щонайменше на двох працівників, зазначених у довідці № 856 від 04.08.2025 р. «З інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації», за кожним із напрямів: • з питань охорони праці; • з питань пожежної безпеки; • з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях; • з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями — із зазначенням групи з електробезпеки V (до 1000 В). 3.3. Надати виправлену довідку за № 855 від 04.08.2025 р. «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (форма 3 додаток 1 до тендерної документації) з достовірною інформацією щодо суми виконання договорів № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. та № 207/23-2 від 16.11.2023 р., узгодженою з актами виконаних робіт та листами-відгуками замовників. У разі розбіжностей — надати оновлені листи-відгуки контрагентів із зазначенням фактичних сум виконання цих договорів та/або відповідні акти виконаних робіт. Суми виконаних робіт за вказаними договорами мають відповідати даним, зазначеним у довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», листах-відгуках замовників та актах виконаних робіт. У разі наявності розбіжностей необхідно надати обґрунтований лист-пояснення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.