Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 016 572 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 165,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 082 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 36541721 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна КОТЛЯР |
| Телефон: | +380312614190 |
| E-mail: | vz2.dmi.umr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, пл. Поштова, 3 |
1 |
У зв’язку із значним обсягом завантажених документів Учасником, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції з посиланням на вимогу, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (володіння) на вказану в довідці МТБ: - на транспортні засоби (будівельні машини): свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або свідоцтво про реєстрацію машини або технічний паспорт транспортного засобу, або інший документ передбачений чинним законодавством України. - на машини, механізми, обладнання, тощо які не підлягають державній реєстрації: документ, що посвідчує право власності (накладну або договір купівлі-продажу або інший документ згідно якого набуто право власності або інвентарну картку обліку основних засобів). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 06.08.2025 року Вих. № 1. У довідці зазначено найменування обладнання, зокрема: - п. 6 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т 1 шт. На підтвердження право власності котка дорожнього самохідного вібраційний гладковальцевий, масою 8 т, Учасником надано Договір оренди № 11 від 29 липня 2025 р. та свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ № 069582. Інформація про котки дорожні самохідні яка наведена у довідці містить розбіжності з інформацією у свідоцтві про реєстрацію машини. - п. 8 Машини свердлильні 1 шт. Не надано документ, який підтверджує право власності (володіння) на обладнання машину свердлильну. - п. 7 Установка для зварювання ручного дугового 1 шт., п. 9 Перфоратор електромагнітний, бочковий 1 шт., п. 10 Пістолет монтажний 1 шт., п. 11 Пилка дискова електрична 1шт., п.12 Апарат для газового зварювання і різання 1 шт., п.13 Дрилі електричні безударні 1 шт., п. 14 Шуруповерти 1 шт., п. 15 Фарборозпилювачі ручні 1 шт., п. 16 Перфоратори електричні 1 шт., п.17 Пилосос промисловий 1 шт., п.18 Станок для різання керамічної плитки 1 шт, п. 19 Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм 1 шт. Учасником в складі пропозиції надані видаткові накладні, зокрема накладні № 596 від 08 квітня 2025 р., № 135550 від 03 червня 2025 р., № 30322 від 12 лютого 2025 р., № 489 від 01 квітня 2025 р., № 935 від 26 травня 2025 р., № 6469 від 30.11.2022 р., №52723 від 14 березня 2025 р., № 671 від 07 червня 2023 р., № 504 від 04 червня 2025 р. та накладні від ФОП Матішинець Петро Іванович, які не відповідають вимогам по оформленню видаткових накладних визначених ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації: У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником Довідки щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 17 від 06.08.2025 р. у третій колонці якої не зазначено адреса, власне ім’я, прізвище керівника (для юридичної особи) номер телефону. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність до вимог щодо оформлення видаткових накладних, які визначені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88 видаткові накладні № 596 від 08 квітня 2025 р., № 135550 від 03 червня 2025 р., № 30322 від 12 лютого 2025 р., № 489 від 01 квітня 2025 р., № 935 від 26 травня 2025 р., № 6469 від 30.11.2022 р., №52723 від 14 березня 2025 р., № 671 від 07 червня 2023 р., № 504 від 04 червня 2025 р. та накладні від ФОП Матішинець Петро Іванович. 2. Завантажити документ, що підтверджує право власності (володіння) на «машину свердлильну» 1 шт. 3. Привести у відповідність інформацію зазначену у довідці про коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий. 4. Зазначити у довідці щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у третій колонці адреса, власне ім’я, прізвище керівника (для юридичної особи) номер телефону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.