Закупівлю оголошено - 23-07-2025, 15:26. Дата останніх змін - 27-08-2025, 14:05

«Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)... Державна закупівля - UA-2025-07-23-008851-a «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-23-008851-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-23-008287-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 15:26
по 05-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 15:26
по 08-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5016572
5 016 572 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:50 165,72 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:25 082 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:36541721 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна КОТЛЯР
Телефон:+380312614190
E-mail:vz2.dmi.umr@gmail.com
Місцезнаходження:
88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, пл. Поштова, 3
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт будівлі бі ...
5 016 572 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПМК-23"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-08-2025 по 06-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Закарпатська область, місто Іршава, вул. Волошина, б. 11, 90100, Ребрей Марія Іванівна
Остаточна пропозиція:
4 992 931,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-08-2025, 17:21
Період подачі оскарження:
по 21-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 14-08-25, 09:57:29
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із значним обсягом завантажених документів Учасником, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 06-09-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-08-25, 17:13:01
24

Вимога про усунення невідповідностей Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції з посиланням на вимогу, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (володіння) на вказану в довідці МТБ: - на транспортні засоби (будівельні машини): свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або свідоцтво про реєстрацію машини або технічний паспорт транспортного засобу, або інший документ передбачений чинним законодавством України. - на машини, механізми, обладнання, тощо які не підлягають державній реєстрації: документ, що посвідчує право власності (накладну або договір купівлі-продажу або інший документ згідно якого набуто право власності або інвентарну картку обліку основних засобів). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 06.08.2025 року Вих. № 1. У довідці зазначено найменування обладнання, зокрема: - п. 6 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т 1 шт. На підтвердження право власності котка дорожнього самохідного вібраційний гладковальцевий, масою 8 т, Учасником надано Договір оренди № 11 від 29 липня 2025 р. та свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ № 069582. Інформація про котки дорожні самохідні яка наведена у довідці містить розбіжності з інформацією у свідоцтві про реєстрацію машини. - п. 8 Машини свердлильні 1 шт. Не надано документ, який підтверджує право власності (володіння) на обладнання машину свердлильну. - п. 7 Установка для зварювання ручного дугового 1 шт., п. 9 Перфоратор електромагнітний, бочковий 1 шт., п. 10 Пістолет монтажний 1 шт., п. 11 Пилка дискова електрична 1шт., п.12 Апарат для газового зварювання і різання 1 шт., п.13 Дрилі електричні безударні 1 шт., п. 14 Шуруповерти 1 шт., п. 15 Фарборозпилювачі ручні 1 шт., п. 16 Перфоратори електричні 1 шт., п.17 Пилосос промисловий 1 шт., п.18 Станок для різання керамічної плитки 1 шт, п. 19 Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм 1 шт. Учасником в складі пропозиції надані видаткові накладні, зокрема накладні № 596 від 08 квітня 2025 р., № 135550 від 03 червня 2025 р., № 30322 від 12 лютого 2025 р., № 489 від 01 квітня 2025 р., № 935 від 26 травня 2025 р., № 6469 від 30.11.2022 р., №52723 від 14 березня 2025 р., № 671 від 07 червня 2023 р., № 504 від 04 червня 2025 р. та накладні від ФОП Матішинець Петро Іванович, які не відповідають вимогам по оформленню видаткових накладних визначених ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації: У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником Довідки щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 17 від 06.08.2025 р. у третій колонці якої не зазначено адреса, власне ім’я, прізвище керівника (для юридичної особи) номер телефону. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність до вимог щодо оформлення видаткових накладних, які визначені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88 видаткові накладні № 596 від 08 квітня 2025 р., № 135550 від 03 червня 2025 р., № 30322 від 12 лютого 2025 р., № 489 від 01 квітня 2025 р., № 935 від 26 травня 2025 р., № 6469 від 30.11.2022 р., №52723 від 14 березня 2025 р., № 671 від 07 червня 2023 р., № 504 від 04 червня 2025 р. та накладні від ФОП Матішинець Петро Іванович. 2. Завантажити документ, що підтверджує право власності (володіння) на «машину свердлильну» 1 шт. 3. Привести у відповідність інформацію зазначену у довідці про коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий. 4. Зазначити у довідці щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у третій колонці адреса, власне ім’я, прізвище керівника (для юридичної особи) номер телефону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-08-25, 17:13:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-23-008851-a-a1
Номер договору:
№ 25-03/1214030
Дата підписання договору:
25-08-2025, 13:42
Строк дії договору:
з 25-08-2025 по 31-12-2026
4 992 931,20 UAH
Ціна договору
4 160 776 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СПМК-23"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 992 931,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 15:49:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
1
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради IBAN UA 2682 0172 0355 2790 0101 4056013 відкритий в ДКС України м. Київ, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Строк дії забезпечення виконання Договору – до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:33:35
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:26:17
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:26:17
        Інший
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:26:17
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:26:17
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:26:17

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  8. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Дата архівування:
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  2
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді внесення на рахунок Замовника визначеної суми. Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на р/р Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради IBAN UA 2682 0172 0355 2790 0101 4056013 відкритий в ДКС України м. Київ, та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Строк дії забезпечення виконання Договору – до повного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань по договору про закупівлю.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 25 082,00 грн. (Двадцять п'ять тисяч вісімдесят дві гривнi 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради, код ЄДРПОУ 36541721, 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3, кабінет 235,IBAN UA 8682 0172 0344 2010 6340 0056013 в УДКСУ в м. Ужгород
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  5. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Капітальний ремонт будівлі бібліотеки-філії № 4 по вул. Залізнична, 4/22 в м. Ужгород» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 23-07-2025, 15:26:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ