Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 100 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей №2 м. Житомира |
| ЄДРПОУ: | 22058974 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Клінішева Лідія Тимаршаївна |
| Телефон: | +380974943710 |
| E-mail: | lyceum2zt@i.ua |
| Місцезнаходження: | 10007, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Саєнка, будинок 56 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "САМОХВАЛОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ": 1) перелік виявлених невідповідностей : Учасник ФОП "САМОХВАЛОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" надав у складі тендерної пропозиції Договір №839-23 від 11.08.2023 року на «Ремонт кабінетів адмінбудівлі за адресою вул. Київська, 48 в м. Житомир» та Лист-відгук від 28.07.2025 №2599/5. При перевірці наданих учасником документів в електронній системі закупівель (закупівля UA-2023-08-16-008682-a), Замовником виявлено що надані документи підтверджують виконання підрядником робіт, коли предметом даної закупівлі є послуги. Враховуючи вищевикладене, надані Учасником документи не задовольняють вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, оскільки не відповідають предмету закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або 2024 рік або 2025 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання послуг що є предметом закупівлі у даних торгах. - Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.