Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 118 702 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 81 187,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 43502576 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Парадюк |
| Телефон: | +380673270399 |
| E-mail: | 0673271706@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43021, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул.Винниченка, будинок 63 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У звязку з ліквідації Замовника на підставі наказу Голови комісії з реорганізації юридичної особи публічного права - управління інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації від 08.08.2025 № 60-од "Про припинення Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області"
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-08-2025, 08:53 по 24-08-2025, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг від 30.07.2025 року № 477 відсутня інформація щодо водія (оператора) автогудернатора У складі тендерної документації відсутня додаткова угода №12 до Договору № 04-е/05-07/23 від 24.05.2023 року 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.3 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) повинен мати дорожніх робітників у кількості достатньої для виконання робіт, а також операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії). Відповідно до п. 1.4 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати інформацію про працівника оператора автогудернатора; Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати додаткову угоду №12 до Договору № 04-е/05-07/23 від 24.05.2023 року
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором) Зауваження до "Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті": п. 1 - п. 2 "Бітуми нафтові дорожні..." - вказати транспортну складову і заготівельно-складські витрати. п. 4 "Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше " - уточнити відпускну ціну матеріалу на предмет відповідності Бази Даних Цін Замовника (База цін ДП НІРІ). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.4 додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук має бути виданий замовниками не раніше дати оголошенн язакупівлі та містити посилання та інформацію на номер закупівлі в прозоро, на яку видається даний відгук замовником. Відповідно до Додатку №4 Тендерної документації Учасник повинен надати інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті в машино щиту вальному форматі 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук має бути виданий замовниками не раніше дати оголошенн язакупівлі та містити посилання та інформацію на номер закупівлі в прозоро, на яку видається даний відгук замовником. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.