Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 422 479,75 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 114 224,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" |
| ЄДРПОУ: | 03342184 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kpts.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Група з публічних закупівель |
| Телефон: | 380502278896 |
| E-mail: | KPTSTENDER@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, пров. Цісик Квітки, будинок 9 |
4 |
На підставі пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі - Особливості), передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом закупівель та документообігу у групи з публічних закупівель, строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 08 вересня 2025 року відповідно до протоколу уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель.
10.2022 за № 1178. 22 липня 2025 року у закупівлі № UA-2025-07-22-012062-a за предметом закупівлі влаштування автомобільних проїздів та тротуарів по вулиці Криворіжсталі, 2м, відновлення асфальтобетонного покриття після ремонту окремих ділянок теплових мереж від об’єктів теплопостачання КПТМ «Криворіжтепломережа» у 2025 році (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) відбувся аукціон, згідно реєстру поданих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель Учасником з найбільш економічно вигідною пропозицією є ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС". Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі - Особливості), передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасником - ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС" не надано: 1. Гарантійний лист про те, що ціна не є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів . Вирішила: Дати можливість усунути невідповідність. Надати документи ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.