Закупівлю оголошено - 22-07-2025, 18:01. Дата останніх змін - 28-08-2025, 19:32

45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області)

45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про по... Державна закупівля - UA-2025-07-22-011700-a 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області) від замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 7/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-22-011700-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-22-014240-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 18:01
по 27-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 18:01
по 30-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4596705.12
4 596 705,12 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:22 984 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:22 984 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:40108616 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Ропай
Телефон:+380442716469
E-mail:ropay.s.2017@gmail.com
Місцезнаходження:
01601, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА будинок 15
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
45343000-3 Встановлення протип ...
4 596 705,12 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області

2
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-10-2025
45343000-3
Встановлення протипожежного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ЯРМОЛЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 28-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Чорних Запорожців, будинок 47/1, квартира 74, 09100, Ярмоленко Тетяна
Остаточна пропозиція:
4 590 373,39 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-08-2025, 18:15
Період подачі оскарження:
по 19-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-08-25, 18:14:03
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту п.41 Особливостей з урахуванням ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла нагальна потреба продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою детальної перевірки документації

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-08-25, 16:43:10
24

У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП ЯРМОЛЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (код ЄДРПОУ 1951902001) (далі по тексту – Учасник), у тендерній пропозиції на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об՚єктах ГУНП в Київській області) (згідно оголошення UA-2025-07-22-011700-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «- копія договору, зазначеного у довідці з усіма додатками та змінами. На веб-порталі Уповноваженого органу повинен міститись звіт про виконання договору (у разі укладеного договору з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»)». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Договір на виконання робіт/послуг від 20.05.2024 № 803, який містить не всі додатки: відсутній Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-02. Для усунення невідповідностей надати до Договору від 20.05.2024 № 803 Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-02. 2. Відповідно до п.п. 4.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «На підтвердження відповідності запропонованих учасником послуг учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про можливість надання послуг на умовах та у відповідності до технічних вимог визначених у тендерній документації та додатках до неї. Під час виконання робіт необхідно забезпечити безпеку працівників, що не впливає на їх здоров՚я та забезпечити здорові умови праці, надати гарантійний лист». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано підписаний Додаток 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей надати окремий гарантійний лист згідно з п.п. 4.3. Додатку 3 до Тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 12 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «Лист-згода з умовами проекту договору (згідно додатку 6 тендерної документації) та додатково надати заповнений Додаток 6 до тендерної документації разом з додатками. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згодні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)». Наданий учасником документ «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» містить неточності. Для усунення невідповідностей надати коректно заповнений Додаток 3 до проекту договору 4. Відповідно до пункту 17 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)». На виконання даної вимоги Учасником не надано документи. Для усунення невідповідностей надати свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, вищезазначені документи згідно вимог тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-08-25, 16:43:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-22-011700-a-a1
Номер договору:
1274
Дата підписання договору:
27-08-2025, 19:30
Строк дії договору:
з 27-08-2025 по 10-12-2025
4 534 837,85 UAH
Ціна договору
4 534 837,85 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ЯРМОЛЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 590 373,39 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Інформація зазначена в доданих файлах
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-07-2025, 22:37:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
3
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
Гарантія 5003-25.7z, Банківська гарантія , Банківська гарантія
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 18:02:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 18:02:01
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 18:02:01

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Дата архівування:
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              2.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на суму: 22 984,00 грн. (двадцять дві тисячі дев՚ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійки) Відомості про Замовника для оформлення банківської гарантії: Головне управління Національної поліції в Київській області ЄДРПОУ 40108616 МФО _____________ Р/р UA _____________________ ДКСУ м. Київ 2.2. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. 2.3. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). 2.4. В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 2.6. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2.7. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 2.8. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. 2.9. Строк дії наданого забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції учасника. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єктах ГУНП в Київській області)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2025, 18:02:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ