Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 805 437,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 027,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТР ПО РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДЮЮ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 44849076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мовчан Олександр В'ячеславович |
| Телефон: | 380932729105 |
| E-mail: | crdm.pech@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ,вул.Омеляновича-Павленка Михайла, будинок 15 |
6 |
11.08.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт приміщень клубу за місцем проживання "Молоді серця" Печерського району міста Києва вулиця Джона Маккейна, 38Б» (ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-07-22-011407-a 11 серпня 2025 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.1.3.1. пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку про виконання аналогічного(их)* договору(ів) (договір(и), який/і повинен(ні) бути укладений(ні) протягом 2020-2024 рр. та виконаний(ні) в повному обсязі, за встановленою формою: Згідно з підпунктами 1.3.2. – 1.3.3. пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації, 1.3.2. Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: 1) заповнення дверних та віконних прорізів – 300 м2; 2) штукатурні роботи – 1 000 м2; 3) гіпсокартонні роботи – 300 м2; 4) фарбування – 2 000 м2; 5) влаштування підлоги – 1 900 м2; 6) облицювання стін – 600 м2.; * Допускається відхилення в обсягах робіт до 5%. 1.3.3 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.2.1, Учасник повинен надати: 1) скановану копію листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датований поточним роком, який повинен містити: - №, дату, предмет договору, суму договору та вартість виконаних робіт (згідно акт/ів приймання виконаних будівельних робіт КБ2в), перелік робіт та їх обсяги, загальну характеристику Учасника щодо виконання робіт, відповідність виконаних робіт вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи, а також інформацію щодо якості, термінів/строків виконання робіт, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; 2) скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною; 3) скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та вирати (КБ-3) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору; На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» міститься: - Довідка про наявність виконання аналогічного договору, вих.№04-08/1 від 04 серпня 2025 року, у якій міститься інформація про наявність досвіду виконання трьох аналогічних договорів, а саме – Договір №269/22 від 01.09.2022 року; Договір №51 від 28.03.2023 року; Договір №83 від 31.05.2022 року. Ознайомившись із довідкою, договорами, а також актами приймання виконаних робіт було встановлено наступне: 1) До Договору №269/22 від 01.09.2022 року у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» не надано листа-відгуку датованого поточним роком, який повинен містити: - №, дату, предмет договору, суму договору та вартість виконаних робіт (згідно акт/ів приймання виконаних будівельних робіт КБ2в), перелік робіт та їх обсяги, загальну характеристику Учасника щодо виконання робіт, відповідність виконаних робіт вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи, а також інформацію щодо якості, термінів/строків виконання робіт, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 2) До Договору №51 від 28.03.2023 року не надано всіх актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), зокрема відсутній архів з файлами «1.2.2. Акти виконаних робіт до Договору _51.part19.rar», що унеможливлює перевірку усіх інших актів, оскільки у Замовника відсутня технічна можливість для відкриття архівів з файлами «1.2.2. Акти виконаних робіт до Договору _51.part01.rar» - «1.2.2. Акти виконаних робіт до Договору _51.part22.rar». 3) У Довідці про наявність виконання аналогічного договору, вих.№04-08/1 від 04 серпня 2025 року: 3.1.) Довідка містить неточні обсяги виконаних робіт: «Заповнення дверних та віконних прорізів – 436,38 м2» за договором №269/22; «Фарбування – 1840,31 м2»; «Влаштування зовнішніх мереж (каналізації, теплопостачання, електропостачання)» - такий вид робіт взагалі не вимагався до підтвердження; «Облицювання стін – 437,50 м2». 4) Зважаючи на відсутність (неможливість перегляду) актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) до договору №51 від 28.03.2023 року, Замовник не може встановити наявність достатнього досвіду виконання таких робіт як «Гіпсокартонні роботи 300м2», «Фарбування 2000м2», «Облицювання стін 600м2». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) До Договору №269/22 від 01.09.2022 року у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» надати лист-відгук датований поточним роком, який повинен містити: - №, дату, предмет договору, суму договору та вартість виконаних робіт (згідно акт/ів приймання виконаних будівельних робіт КБ2в), перелік робіт та їх обсяги, загальну характеристику Учасника щодо виконання робіт, відповідність виконаних робіт вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи, а також інформацію щодо якості, термінів/строків виконання робіт, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 2) До Договору №51 від 28.03.2023 року надати скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та вирати (КБ-3) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору; 3) У Довідці про наявність виконання аналогічного договору, вих.№04-08/1 від 04 серпня 2025 року: 3.1.) Довідка вказати точні обсяги виконаних робіт: «Заповнення дверних та віконних прорізів» за договором №269/22; «Фарбування» за договором №269/22; «Влаштування зовнішніх мереж (каналізації, теплопостачання, електропостачання» - такий вид робіт взагалі не вимагався до підтвердження; «Облицювання стін» за договором №83. 4) Зважаючи на відсутність (неможливість перегляду) актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) до договору №51 від 28.03.2023 року, надати такі скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та вирати (КБ-3) відповідного договору та в довідці про виконання аналогічних договорів вказати відомості про наявність достатнього досвіду виконання таких робіт як «Гіпсокартонні роботи 300м2», «Фарбування 2000м2», «Облицювання стін 600м2». Уповноважена особа Олександр МОВЧАН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.