Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
Категорія замовника - органи соціального страхування
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 225 822,78 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 129,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 21910427 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радкевич Тетяна Борисівна |
| Телефон: | +380563754535 |
| E-mail: | RTB131@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49094, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
1 |
Тендерна пропозиція Фізична особа-підприємець Антонов Сергій Андрійович, як єдина тендерна пропозиція відповідно до Реєстру тендерних пропозицій від 30.07.2025 розглянута на відповідність вимогам встановленим у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (Протокол засідання робочої групи від 30.07.2025 за № 63). Після розгляду документів учасника на відповідність зокрема, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника встановлено, що в Тендерні пропозиції від 25.07.2025 (б/н) в опису ударостійкої (захисної) плівки не вказаний виробник плівки запропонованої торговельної марки (Додаток 1.2. до тендерної документації); в складі тендерної пропозиції аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, не надані (пункт 1.1 Додатку 1 до тендерної документації). В електронній системі закупівель Учасником підтверджено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Довідка в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, в складі тендерної пропозиції не надана (пункт 4.2. Додатку 1 до тендерної документації). Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання додаткових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.